The Ring

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katsoiko kukaan eilen MTV3:lta sen The Ring elokuvan? Itse en katsonut sitä loppuun asti, kun en uskaltanut ( :nolo: :D ). Mitä siinä kaikenkaikkiaan tapahtui? Mihin ne videon katsoneet uhrit kuolivat ja mikä ne tappoivat? Mitä sitten elokuvan lopussa selvisi?

Kiitos ja kumarrus kaikille. Itseäni jäi vain vaivaamaan tuon elokuvan loppu, kun en katsonut sitä.

Se kaivoonjätetty/hukkunut tyttö tuli telkkarista ja tappoi. Se nainen ja sen pieni poika jäi eloon kun keksivät kopioida filmin.

Tuosta on jo aikaa kun tuon olen katsonut mutta se pikkutyttö tappoi ne kaikki. Kai se oli jäänyt vainoamaan koska sen äiti tappoi sen ja heitti kaivoon....itse sankaritar ja sen poika jäi henkiin koska he katsoivat vain kopion siitä leffasta

Toi spoileri on joo ihan ok tua ylä reunas...

Mutta en sen enmpää höpöttele. Joo se tyttö survo ittensä ylös sielt kaivosta ja konttas pitkin sen äijän kämpää ja sit nirhas sen..sit tota joo...se eukko ja poika jäi henkiin...

Kiitos vain kaikille. Mä katsoin sitä leffaa siihen asti (välillä pomppien muilla kanavilla), kun se kuolleen tytön äiti kertoi siellä hautajaisissa sille naiselle, että kuinka oli löytänyt sen tytön sieltä komerosta. Kun ne näytti sen tytön, niin mä päätin siinä kohtaan, että tää ei oo mun leffa :D. Miksi sillä tytöllä siellä komerossa oli sellainen ilmi, mikä silloin olikaan? Miten ne uhrit sitten tapettiin?

Kahtoiko kukaan siis eilen sitä leffaa, joka muistaisi paremmin?

EDIT- Miten se tyttö tuli sieltä telkkarista?

Kiitos vain kaikille. Mä katsoin sitä leffaa siihen asti (välillä pomppien muilla kanavilla), kun se kuolleen tytön äiti kertoi siellä hautajaisissa sille naiselle, että kuinka oli löytänyt sen tytön sieltä komerosta. Kun ne näytti sen tytön, niin mä päätin siinä kohtaan, että tää ei oo mun leffa . Miksi sillä tytöllä siellä komerossa oli sellainen ilmi, mikä silloin olikaan? Miten ne uhrit sitten tapettiin?

Kahtoiko kukaan siis eilen sitä leffaa, joka muistaisi paremmin?

EDIT- Miten se tyttö tuli sieltä telkkarista?

Käsittäisin että kauhuun kuolivat, sydän pysähtyi. Telkkari siis pamahti itsestään päälle eikä sitä voinut sammuttaa. Sitten siihen tuli näkymään se kaivo, joka näkyy videolla. Tyttö nousee kaivosta, lähtee tulemaan kohti ja mönkii ruudun läpi tälle puolelle. Ja tämä siis näytetään/paljastetaan vasta loppukohtauksessa. Sitä, mitä tyttö sitten tekee, ei näytetty.

EDIT: Oli neljäs kerta kun elokuvan katoin. Ja neljännen kerran olin kuolla kauhuun.

Tromm sanoi:
Käsittäisin että kauhuun kuolivat, sydän pysähtyi. Telkkari siis pamahti itsestään päälle eikä sitä voinut sammuttaa. Sitten siihen tuli näkymään se kaivo, joka näkyy videolla. Tyttö nousee kaivosta, lähtee tulemaan kohti ja mönkii ruudun läpi tälle puolelle. Ja tämä siis näytetään/paljastetaan vasta loppukohtauksessa. Sitä, mitä tyttö sitten tekee, ei näytetty.

EDIT: Oli neljäs kerta kun elokuvan katoin. Ja neljännen kerran olin kuolla kauhuun.

Täytyypä sanoa, että jumalan kiitos, että en katsonut sitä elokuvaa. Ei olisi tullut nukkumisesta mitään yöllä :D. Missä kunnossa se tyttö oli, kun se nousi sieltä kaivosta? Oliko tyyliin kovinkin pahasti mädäntynyt, etc?

Missä kunnossa se tyttö oli, kun se nousi sieltä kaivosta? Oliko tyyliin kovinkin pahasti mädäntynyt, etc?

Tuossa.

Liitteet

• TheRing_Samara_.webp
    TheRing_Samara_.webp
    7,6 KB · Katsottu: 787
Jaa, että noin viehkeän näköinen :D. Olipa hyvä, että en katsonut leffaa.

EDIT- Mutta mua jäi vielä se vaivaamaan, että miten ne uhrit kuolivat? Koskettiko se tyttö niitä tai muuta vastaavaa? Vai kävelikö se tyttö tuon näköisenä vastaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
burdock sanoi:
Jaa, että noin viehkeän näköinen :D. Olipa hyvä, että en katsonut leffaa.

EDIT- Mutta mua jäi vielä se vaivaamaan, että miten ne uhrit kuolivat? Koskettiko se tyttö niitä tai muuta vastaavaa? Vai kävelikö se tyttö tuon näköisenä vastaan?

Kannattaisiko ihan oikeasti vaan katsoa se leffa?

Käy vuokraamassa kun näköjään kiinnostaa kovasti... :D

Siis niitä kuolemia ei näytetty. Pelkästään ruumiit näytettiin jälkeenpäin. Lopussakin Samara vaan seisoi sen miehen edessä ja sitten vaihtui kohtaus. Kuten sanoin, uskon että kuolivat ihan puhtaasti pelkoon. Jos jollakin on tästä parempaa tieto, kertokoon.

Tromm sanoi:
Käy vuokraamassa kun näköjään kiinnostaa kovasti... :D

Siis niitä kuolemia ei näytetty. Pelkästään ruumiit näytettiin jälkeenpäin. Lopussakin Samara vaan seisoi sen miehen edessä ja sitten vaihtui kohtaus. Kuten sanoin, uskon että kuolivat ihan puhtaasti pelkoon. Jos jollakin on tästä parempaa tieto, kertokoon.

Tiedätkö mitä varten
-tagia käytetään?

Anttilssa oli japsi versio joku 10e, kannattako katsoa?

Oon kattonut enkä tykännyt niin paljon kuin jenkkiversiosta. Se alkuperäinen on jotenkin niin valoisa ja aurinkoinen, ei ollenkaan niin synkkä kuin tuo jenkkirinkku. Vaikka juoni on sama niin se ei vaan pelottanut, ainakaan mua.

EDIT: Aleley, sori, en tosiaan muistanut spoiler tagia tuossa. Mutta nyt sulla on tuo mun teksti lainauksessas esillä.

Paha pettymys, sen piti olla pelottava leffa. Ja niin oli kyllä Kaunakin, molemmat aika vaisuja.

Tromm sanoi:
EDIT: Aleley, sori, en tosiaan muistanut spoiler tagia tuossa. Mutta nyt sulla on tuo mun teksti lainauksessas esillä.

Älä miulta pyytele mistään anteeksi, oon tuon pätkän nähnyt about vuosi sitten niin en spoilaantunut mistään :).

Oli se pelottava minun mielestä. :nolo: Kun mentiin leffan jälkeen nukkumaan, oli pakko myöntää avolle, etten uskaltais mennä nukkumaan ilman sitä. :nolo: Onneksi en asu yksin. Jos asuisin, en vois katsoa yhtäkään kauhuleffaa. Mä vaan jostain syystä olen niin säikky, että kauhuleffat on pelottavaa katsottavaa.

Back
Ylös Bottom