The Punisher (Netflix 2017 - )

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omasta mielestä oli ihan hyvä vaikka pieni pettymys koska odotukset oli todella korkealla. Keskellä kautta oli muutama jakso jotka olis melkein voinut jättää kokonaan pois mutta viimeiset neljä jaksoa oli ihan rautaa. Omasta mielestä tämä oli paras näistä Netflixin Marvel sarjoista vaikka nämä DD jaksot missä Frank riehui oli kyllä vielä aavistuksen tätä parempi, 8/10

Tammikuussa jatkuu. :rock:
Tammikuu luki siis joissain uutisissa, tuossa videossa alla ei. Ilmeisesti aiemmin oli joku video YouTubessa, mutta oli kadonnut.

Omasta mielestä kyllä paras Netflixin Marvel sarjoista.

View: https://twitter.com/ThePunisher/status/940687788072058881

EDIT: Ilmeisesti video oli tämä, mutta enkkuna US puolella joka siis hävisi. Pitäisi olla timestamp 1:29 alkaen.

View: https://youtu.be/ezjqGDVrT7k?t=89

Eli kokonaisuutena video mainosti mitä tulossa tammikuussa, vaikka Punisher kohdalla ei sanottu erikseen ajankohtaa.

Viimeksi muokattu:
Pitikö niiden palkata tuohon sivupahiksen rooliin Shootterissa esiintynyt Solotov. Siinäkin se oli tarkka-ampuja ja pahis.

Kyllähä tätä on odotettu. Mut omasta mielestä skidisti ampui vähän ekal kaudel yli mite Frankkia voidaa ampua, puukottaa, kiduttaa tms ja aina ukko nousee paikat veressä, "sotahuuto" ja pahikset hengiltä :-D Tosin helvetin viihdyttävästi...!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt 4 jaksoa takana ja vaikuttaa hyvältä. Eka kausi tuntu ettei käynnistyny kunnolla ku vikoissa jaksoissa. Tää on lähteny rullaa hiton hyvi. Pahis on paljon paremmin ja mielenkiintoisempi. Mikä on aina tärkeetä näis super sankari jutuissa.

Nonii, nyt on saatu kausi katottua ja parit loppu sanat. Tää oli se punisher mikä nähtiin daredevilin kakkos kaudella. Edellisellä siisonilla hieman haparoitu ja irralliselta tuntunu "veteraani hässäkkä" oli tuotu paljon paremmin mukaan.

Ykköskauden tuoman pienen pettymyksen jälkeen ei tältä osannu odottaa muuta kun "ihan ok viihdettä"... Mutta omilla listoilla kyl nous marvel tv-sarjojen kärkeen.

Kiitos netflx

Nyt sai katsottua kaikki tokan kauden jaksot. En ihan hetkeen yhtä raakaa sarjaa ole katsonutkaan. :LOL:
Jumalauta oli kovaa kamaa. :rock:

Ehkä isoimpana miinuksena omasta mielestä oli pääpahis, mutta ei haitannut menoa. "Preacher looking guy" oli paljon mielenkiintoisempi.

Toivottavasti kolmas kausi toteutuu, pientä huhua sellaisesta jo on.
Voisin uskoa että tämä ei ainakaan vielä ole kirveen alla, kun muista setin sarjoista 3/5 on jo peruttu.

Jooh toka kausi katsottu loppuun myös täällä. Hyvä oli kuten ekakin, ehkä huvittavan hyvin jengi parantuu vakavista vammoista, itse olin ihan invalidi viikon umpisuolen poiston jälkeen... Pidän hahmosta ja mielestäni hän pysyy uskollisena roolilleen hyvin läpi kauden. Myös naiselleni hämmästelin hänen kykyä olla ilmeetön ja tunteeton, mutta kun pari kertaa meinaa kivipatsaallakin tunteet paistaa läpi, hän näyttelee ne kohdat todella hienosti. Voin kuvitella että montaa muuta kyseisen hahmon/näyttelijän silmien jatkuva vaellus yms ärsyttää, vähän kuin Ragnarilla Vikingsissä, mutta mun mielestä se antaa vain luonnetta.

Voin kuvitella että montaa muuta kyseisen hahmon/näyttelijän silmien jatkuva vaellus yms ärsyttää, vähän kuin Ragnarilla Vikingsissä, mutta mun mielestä se antaa vain luonnetta.

Mä tykkäsin ainakin tosta Ragnarin silmien pyörittelystä aivan törkeesti ja siitä tuli semmonen fiilis, et se kaveri on totaalisen sekasin. Toi vaatii kyllä oman osaamisensa jo, että siitä saa tehtyä uskottavan. Myös tässä tuo onnistu hyvin, vaikka olikin hieman lievempänä esitetty kun Vikingissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom