The Pulse Feast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teeshot
  • Aloitettu Aloitettu
netin kätköistä t-nationin sivuilta löysin tämmöisen artikkelin by christian thibaudeau ja kun oon jonkin verran yrittänyt miettiä jotain hyvää ratkaisua tähän painon pudottamiseen ja aamutreeniin niin olisikohan tämä se juttu. if:ääkin kokeillut mutta jotenkin tuntuu että pitäis jotain saada treenin jälkeen tai ainakin viimeistään kunnon ruokaa puolenpäivän maissa - tuoos pulse ffeastissa syödään kunnolla vain yksi ateria ja sekin illalla - muu ravinnontarve hoidetaan jollakin "tärpätillä" taai mikä lienne tuon aineen koostumus ja saaka sitä tai vastaavaa täältä kotimaasta..

onkos Teillä kenelläkään kokemusta tuosta ?

Tuohan on vähän kuin jalostetumpi versio Velocity dieetistä. En ole itse kokeillut, niin en lähde arvailemaan enempää. Thibs tuntuu yleensäkin tykkäävän tunkea mahdollisimman paljon lisäravinnesuosituksia noihin artikkeleihinsa. Pätevä koutsi kyllä ja muutamilla treeniohjeilla olen itsekin vääntänyt menestyksekkäästi.

Tuota Mag10-tuotetta ei taida Suomesta saada. Kun katselin tuota ravintoainesisältöä, ei siinä mitään erikoista silti ole. Esim. Fastin Recovery Feed näyttää olevan suht samanlainen koostumukseltaan. Viisaammat oikokoot miten hyvää tai huonoa sitten mm. nuo natrium ja kalium reilusti käytettynä elimistölle tekevät.

Erittäin mielenkiintoinen kokonaisuus tää on kyllä.

Editoidaas sen verran, että tuo protskun laatuhan näissä on suurin ero. Vedin vähän mutkia suoraksi kun katselin korvaavaa tuotetta.

Jos haluaa artikkelin mukaisesti toteuttaa, niin lähimmäs pääsee käyttämällä peptopro.ta.

Thibsin oma treeniosio foorumeilla on yleisesti kultaa, mutta itsekkin myöntää ettei ole ravintopuolen ekspertti, ja usein tuo ravintopuoli menee t-nationin omien tuotteiden mainostamiseen.

Artikkelin kaltaisen idean voisi perjaatteessa toteuttaa ihan vaan nappailemalla 10g leusiinia tai ~35g heraa ~3h välein paaston aikana ennen sitten sitä "feast" osiota. Tosin omakohtaisesti leangains tyylin pätkäpaasto ajaa ihan saman asian dietillä, eli kun tykkään syödä paljon kerralla ja paastoaminen sinänsä ei tuota mitään ongelmia. Päivän nettoproteiinisynteesi jää kuitenkin plussalle noinkin, joten pidän itse tota pulsea ehkä snadina hifistelynä.

Back
Ylös Bottom