The Newsroom - HBO-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

JN

.
Kaupunki
Tampere
Kai joku muukin seuraa tätä HBO:n laatusarjaa?
Kuusi jaksoa ulkona ensimmäisestä seasonista ja hyvältä vaikuttaa.
Täytyy jälleen kerran nostaa hattua HBO:lle, käsittämättömän laadukasta sarjaa pukkaa ulos vuodesta toiseen.

http://www.imdb.com/title/tt1870479/
Ratings: 8.8/10 from 8,071 users
A news anchor has found a safe niche with his cable show, "News Night", but his life is stirred up when he is forced to work with a new team of colleagues.

MV5BMTM2NTU2NDc5MF5BMl5BanBnXkFtZTcwMzM5NjM4Nw@@._V1._SY317_.webp

Näköjään menny multakin ohi tää ketju, ihmeen vähän herättää kiinnostusta vaikka laatusarjahan tämä vaikuttaa olevan.

Joo, on hyvää viihdettä ja varsin onnistuneet näyttelijävalinnat. Mystistä ettei tätä juuri kukaan seuraa tällä palstalla

Katsoin tossa koko tuotantokauden viimeistä osaa lukuunottamatta putkeen. Aivan helmi sarja. Tässä odottelen että saa kaikessa rauhassa keskittyä tuohon viimeiseen osaan. Todella, todella fiksusti tehty sarja. Casting huippuluokkaa ja samoin käsikirjoitus. Ehtaa HBO-laatua.

Aika vähän näköjään kerännyt kyseinen sarja aikanaan kiinnostusta. Nykyään jo 2 tuotantokautta ulkona, kolmannesta en tiedä onko tulossa? Mutta itse sarja aivan loistava omasta mielestäni. Sarja on yhteiskuntakriittinen ja taustalla ainakin jonkinlainen poliittinen agenda. Luvassa ei siis ole takaa-ajoja ja räjähdyksiä. Dialogi paikoitellen vauhdikasta ja tästä syystä tykkäsin itse katsella sarjaa tekstityksillä. Löytyykö vielä muita jotka kyseisestä sarjasta olis tykkäillyt?

Aika vähän näköjään kerännyt kyseinen sarja aikanaan kiinnostusta. Nykyään jo 2 tuotantokautta ulkona, kolmannesta en tiedä onko tulossa? Mutta itse sarja aivan loistava omasta mielestäni. Sarja on yhteiskuntakriittinen ja taustalla ainakin jonkinlainen poliittinen agenda. Luvassa ei siis ole takaa-ajoja ja räjähdyksiä. Dialogi paikoitellen vauhdikasta ja tästä syystä tykkäsin itse katsella sarjaa tekstityksillä. Löytyykö vielä muita jotka kyseisestä sarjasta olis tykkäillyt?

Oon seuraillut kyllä. Ainut sarja missä joutuu joskus ottamaan vähän taakseppäin ja kuuntelemaan uudelleen kun tuo verbaalitykitys on niin vauhdikasta että pysy perässä. Subit auttaisi varmasti mut harvemmin jaksaa ootella että ne tulee vaan on katsottava heti.

Parhaita sarjoja ever, ehdottomasti. Mut joo, jopa mulla oli välistä vaikeuksia pysyä pahimman verbaalitykityksen tahdissa, vaikka puhun erittäin hyvää englantia. Voin tunnustaa että season kakkosen lopetus sai jopa tämmösen raavaan miehen itkemään liikutuksesta.

Parhaita sarjoja ever, ehdottomasti. Mut joo, jopa mulla oli välistä vaikeuksia pysyä pahimman verbaalitykityksen tahdissa, vaikka puhun erittäin hyvää englantia. Voin tunnustaa että season kakkosen lopetus sai jopa tämmösen raavaan miehen itkemään liikutuksesta.

Itselläkin ihan kelpo engalnnin kielen taito ja tästä syystä katselinkin sarjaa englannin kielisillä subeilla. Niitä yleensä löytääkin hyvin..

, kolmannesta en tiedä onko tulossa?

HBO announced today that it has renewed the Aaron Sorkin drama for a third season, and then put a damper on the celebration by also saying that Season 3 will be the series' last.

Eli yks kausi olis vielä tulossa, pitänee katsella sekin. Hyvä etteivät venytä loistavaa sarjaa enempää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom