The Movies

Onko kukaan muu kokeillut kyseistä peliä? Itse oon muutaman kerran pelannu ja täytyy sanoa, että ainakin omasta mielestäni loistava peli:rock: . Todella hauskaa touhua, kunhan alun jälkeen pääsee itse laittamaan tekstityksiä, musiikkia ja ääniefektejä. Hyvät naurut on kyllä lähtenyt. http://www.themoviesgame.com/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse latasin, kokeilin ja totesin, ettei oma aivokapasiteetti riitä tälläiseen :)
Vaimoke varmaan tykkäisi minä en joten poistin koneelta..
En siis ole Suomen seuraava suuri elokuvaohjaaja..

On todella koukuttava peli. Tässä useampi tunti vietetty tuon pelin ääressä.

Mites muuten, mitähän tuo Entourage tarkoittaa ja miten sitä voisi parantaa? En ole pikaisella etsimisellä löytänyt mitään järkevää vastausta

Spongebob sanoi:
Ei ole itelläkään hajua tuosta entouragesta. Menihän tuossa eilinen päivä melkein kokonaan pelatessa :D .

Jahas, no nyt sitten tajusinkin tuon. Sattumalta nostin stuodion ulkopuolisen "unemployed"-hahmon, niin tuli sellainen apukupla. Noista unemployed-hahmoista pitää tehdä tähdelle jotain apureita, että entourage nousee.

Ihan koukussa peliin. En olekaan PC:llä pelannut pelejä pitkään aikaan. Olen vielä aika alkutekijöissä eli jossain 30 luvulla. Pitää palata pelin ääreen ja sain vastauksen tuohon entourage hommaankin. Ei vaan oikein pyöri porukkaa studion ympärillä keitä palkata vaikka olen yrittänyt tehdä paikasta viihtyisän.

dink sanoi:
Eikö ohjekirjassa selvitetä entouraget sun muut? ;)

Serkku hukkasi sen! :D

Tuo on kyllä pahasti koukuttava peli, ei siinä kauaa mennyt, niin pääsi pelin "läpi" (peli loppuu siis vuodelle 2005). Ei sitä vanhaa studiota jaksa pyörittää, niin nyt täytyi aloittaa uus, viikonlopun pelannut ja jollain 1940-luvulla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom