The Kovenant - Aria Galactica

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stanner
  • Aloitettu Aloitettu
Kovenantti uuden levyn teossa. Itse en ole ollut kyseisestä bändistä juurikaan innostunut mahtavan "nexus polaris" levyn jälkeen, mutta uusi materiaali kuulostaa jo osittain mielenkiintoiselta.

http://my.opera.com/thekovenant/homes/blog/Demo preview 1.mp3

Kyseessä on siis demonäyte. He etsivät kokonaista orkesteria soittamaan levylle(tyyliin nightwish) ja nauhoitukset tehdään uudelleen. Laulujakaan ei demonäytteessä ole. Ilmeisesti levy-yhtiön kanssa neuvottelutkin kesken.

Jos käsitin oikein he haluaisivat, että kyseisestä teoksesta julkaistaan kahden CD:n versio, jossa toisella CD:llä on "normibiisit" ja toisella klassinen orkesteri versio biiseistä. Mielenkiintoista nähdä mitä he saavat aikaiseksi.

Stanner sanoi:
Kovenantti uuden levyn teossa. Itse en ole ollut kyseisestä bändistä juurikaan innostunut mahtavan "nexus polaris" levyn jälkeen, mutta uusi materiaali kuulostaa jo osittain mielenkiintoiselta.

Sama täällä. Ei vain ole yhtään innostanut nuo nexusen jälkeiset, mutta onneksi menin ja painoin laittamaasi linkkiä. Kyllä kuullostaa perkaleen hyvältä tuo demonäyte ja jos musiikki tulee olemaan tuommoista niin kyllä menee hankintaan uusin albumi sitten kun joskus ilmestyy.

Kyllä oli helvetin lupaavan kuuloista tavaraa. Ilmeisesti on jätetty tuo teknometalli hieman vähemmälle.

Hieman vaikeampaa tavaraa tuntui olevan kuin aikaisempi. Varsinkin rumpalointi oli aika kovaa luokkaa.

Niin katsoo nyt miten käy. Kyllähän tuonkin voi vielä munata. Itse toivoisin, että bläkkiskitarat ja rumpalointi tulisivat takaisin. Mielenkiinnolla odottaa myös millaista laulantalinjaa aikovat vetää.

Tuo tavara muuten kuulostaa aika paljon samalta kuin in times before the light vai mikäs se niiden ekan levyn nimi olikaan.

Hyvä tuosta tulee jos tosiaan kokonaisen sinfoniaorkesterin saavat levylle soittamaan, suorastaan loistavaa. Varsinkin jos jättävät ylenpalttiset syntikkaefektit vähemmälle. Sinfoniaorkesteri + mahtipontiset, synkät, vihaiset biisit + särökitara + hyvä rumpali = :kuola: :rock: :worship:
Mm. Dimmu Borgir ja Anorexia Nervosahan tätä on jo tehneet mutta tällaista musiikkia tarvitaan kyllä lisää.

Stanner sanoi:
Itse en ole ollut kyseisestä bändistä juurikaan innostunut mahtavan "nexus polaris" levyn jälkeen, mutta uusi materiaali kuulostaa jo osittain mielenkiintoiselta.

Sama juttu myös täälläkin. Demo kuullosti hyvältä. Bändissähän vaikuttavat käsittääkseni tällä hetkellä Nagashin lisäksi Ram-Zetin rumpali Küth ja Apoptygma Berzerkin syntikkamies Geir Bratland.

Back
Ylös Bottom