The Joulukalenteri..uusintana joulukuussa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Foxey
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Tässä kyseisestä sarjasta tietoa.

Muistatteko tuon mahtavan sarjan, mikä tuli joskus vuonna 1997 ja uusintana hieman myöhemmin.. Varmasti on käynyt mielessä, että tulisipa tämä sarja vielä joskus uusintana.. :rock:

Minulla tämä kävi mielessä juuri tänään..ja on pakko tehdä jotain asialle.. täällä voi hieman vaikuttaa asiaan:

vaikuta täällä

Nyt kaikki pakkislaiset kirjottaan nimi tuohon adressiin, niin saadaan The Joulukalenteri vielä joskus telkkariin.. :whip: HOP HOP!! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äh... Sain otsikosta sellaisen käsityksen, että se TULEE uusintana :(
Täksi jouluksi ei mitään toivoa saada tota sarjaa, koska ne päätetään jotain 6kk eteenpäin. The Joulukalenterin TANSKALAINEN tuotantoyhtiö tais mennä konkkaan, eikä niitä kopioita taida saada mistään...

Loistava sarja kuitenkin!

Joo.. Anteeks siitä otsikosta.. Mut tolla saa paremmin katsojia tredille.. : D mut johtaa kyllä tylysti harhaan.. :(

Käsittääkseni kyseisen sarjan tekijänoikeudet ovat jollain konkkaan menneellä firmalla, joten uusintoja televisiossa tuskin koskaan tullaan näkemään. Tosin itselläni jaksot löytyvät poltettuna dvd:ltä. Do the math.

Täksi jouluksi ei mitään toivoa saada tota sarjaa, koska ne päätetään jotain 6kk eteenpäin. The Joulukalenterin TANSKALAINEN tuotantoyhtiö tais mennä konkkaan, eikä niitä kopioita taida saada mistään...

Loistava sarja kuitenkin!

:itku:
Olis kyllä ollut loistava juttu jos tuo olis näytetty jouluna, onko tuosta sarjasta muuten olemassa dvd?

Hö... Kerkesin jo hihkua, että jes se uusitaan tänä vuonna... Loistava sarja kieltämättä. "Oli synkkä ja myrskyinen yö..."

Hehee ! Pistin imuun. Nyt täytyy vaan odotella vajaa kolme viikkoa ja katsella joulukuun 1. lähtien yksi jakso päivässä.

Tuskinpa :D

Tuli nauhoitettua tuo koko sarja silloin kun se uusittiin. Hyviä juttuja muttei niitä nyt taas uudestaan ehkä jaksaisi katsoa kun on jo pari kertaa nähnyt.

vähän hämäävä toi otsikko,kerkesin jo innostua,haistakaa paska

kaverilla on nauhoitettuna kaikki jaksot,pitäsköhän lainata :D

Käsittääkseni kyseisen sarjan tekijänoikeudet ovat jollain konkkaan menneellä firmalla, joten uusintoja televisiossa tuskin koskaan tullaan näkemään. Tosin itselläni jaksot löytyvät poltettuna dvd:ltä. Do the math.

Pistitkö tuon viimseisen lausahduksen tuohon siksi, että se näyttää susta kivalta?

Itse sarja oli hauska katsoa kerran, mutta siinä se sitten melkein onkin... Joskin taisin olla yläasteikäinen silloin kun se tuli viimeksi, voisihan tuosta saada jotain uutakin irti.

-edit. Ei jumalauta, tuohan on perinteinen nettiadressi-veto! Varmana addressi otetaan vakavasti kun aloituskin jo kuhisee kirjoitusvirheitä ja muuta paskaa. Ja minkä addressin paikka tämä on? Eikös tuosta ennemmin voisi tehdä ehdotuksen jollekin tv-yhtiölle? Tuolla ei edes lue onko ko. addressi tarkoitus luovuttaa jollekin instanssille, ja kenen toimesta tämä tapahtuu ja milloin.

Paskaa. Vituttaa tollaset addressit. En allekirjoita.

ÄLKÄÄ HEMMETISSÄ OTTAKO TAKAS! Mä näin pienempänä tuosta niin monia painajaisia, että oksat pois, en halua nähdä sitä enään ikinä!

Ei v*ttu.. ekaa kertaa olen ihan sekasin...

Olen varmaan liian vanha kun tässä ei ole sitä h*ton aasia hyppimässä nelijalkaisin jonkun f*cking Kostin kanssa, vai mikä wanker se olikaan?

Paras jouluporo ( tai muu elikko ) on uunissa, ja joulun jälkeen vatsan pohjalla :O

Saat*na, mitä p*skaa.

*sivelee sinappia possun päälle*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom