The Grand Tour ("Top Gear", Amazon prime 2016– )

BCAA-valmisjuoma -40%
Mä tykkään kyl enempi noista seikkailusta. JenkkiJakso(molemmat) oli aivan loistavia. Loistava sarja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Sesonki nelosestahan on luvattu, että pelkkiä "spesiaalijaksoja", ei perinteistä studio/teltta osuuksia.

Mä en oo ainakaan netistä löytänyt yhtenevää vastausta siihen, montako jaksoa tota tulee. Jossain luki 12, jossain 13, jossain 14. Ilmeisesti sit 14 tosta Jeremyn vastauksesta päätellen. On kyllä parasta viihdettä tämä ohjelma, ekat kaks kautta tuntui ettei tää ihan top gearin tasolle pääse, mut mun mielestä nyt ollaan menty jo ohi. Nämä eeppiset seikkailut jollain ''itse rakennetuilla/päivitetyillä'' autoilla on pirun hyviä :rock:

No aikansa kutakin, studio-osuudet oli ihan ok ja hyvää läppää, mutta todella monet tykkää noista pidemmistä roadtrip seikkailuista.
Hyvin Clarkson vedätti ja oli tunteellinen, moni oli jo yleisössä et nyt loppuu ihan kaikki. Sitten joku sanoo et älkää lopettako ja Clarkson paljasti et ei me lopeta vielä, ohjelmaformaatti vaan muuttuu hieman erilaiseksi.

Pleikkarille ja xboxille ois grand tour peli. Kukaan kokeillut?

Ever wish you could get behind the wheel with Clarkson, Hammond, and May from The Grand Tour? Now it’s your turn! One moment you’re watching the hosts attempt some questionable automotive antics… the next you’re at the wheel yourself – same car, same location, same chance to make a massive mess of it. Drive the Cars and Ride the Roads from the Amazon Prime Hit Series. 15 episodes available now: over 200 playable scenes from the show featuring more than 70 cars and 36 tracks.
The Grand Tour Game – The incredible cars, exotic locations, and ridiculous challenges

View: https://youtu.be/OA0oxq97OrI

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jaa, emmä saakkaa sillei kivasti tätä. Tänän uus jakso tullu.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom