The Dark Knight Rises - Official Trailer

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
the-dark-knight-rises-20111222000227027.jpg

the-dark-knight-rises-20111222000225163.jpg

the-dark-knight-rises-20111222000218817.jpg

the_dark_knight_rises_bane_by_ryanluckoo-d389tjh-722x1024.jpg

ibowEuyD3eh36A.gif

Taisit Alec postata fanin tekemän julisteen. Virallisia ei taida olla kuin kaksi. Trnaja - Taisin jostain lehdestä olla lukevinani että Bane saa elokuvassa maskistaan särkylääkkeitä kipuihinsa tms.

Ok, liittyisköhän siihen steroidijuttuun (venom vai mikä ny olikaa wikipedian mukaan).

Mun mielestä tuota Banenen kokoa on melko turha vinkua, että onko se iso vai pieni, pitkä vai lyhyt jne. Tämä on kuitenkin Nolanin näkemys elokuvasta. Mitä se tuossa 90-luvun Bätmänissä oli, niin tuo vasta ruma olikin. Ihan hyvä, että Nolan on pysynyt asia linjalla tuon suhteen.

Mun mielestä tuota Banenen kokoa on melko turha vinkua, että onko se iso vai pieni, pitkä vai lyhyt jne. Tämä on kuitenkin Nolanin näkemys elokuvasta. Mitä se tuossa 90-luvun Bätmänissä oli, niin tuo vasta ruma olikin. Ihan hyvä, että Nolan on pysynyt asia linjalla tuon suhteen.

Minä olen aina kuvitellut Banen kunnon roinasiaksi. Mutta kuten yleensä on nähty, ei kehonrakentajat ja näyttely sovi yhteen (paitsi arskan tapauksessa). Joten mieluummin hyvä näyttelijä ja vähän pienemmät patit.

Ok, liittyisköhän siihen steroidijuttuun (venom vai mikä ny olikaa wikipedian mukaan).

Venomia, jep, saa siitä 100 miehen voimat.

Tuosta Banen koosta sen verran että eihän bättiskään ole tuollainen "rimpula" sarjakuvissa.
Vaan ketäpä tuo haittaa, ei ainakaan mua. Tää on leffa, sarjikset erikseen.

Wikistä:
Myöhemmin Pena Duroon perustettiin tieteellinen tutkimusryhmä, joka käytti vankilaa suorittaessaan kokeita. Tutkimusryhmä kehitti steroidin nimeltään Venom ja testasivat aineita useisiin eri vankeihin. Testatut miehet eivät kuitenkaan olleet tarpeeksi vahvoja selviytyäkseen menettelystä vaan aine oli tappanut heistä jokaisen. Niinpä vankilan johtaja valitsi Banen seuraavaksi koehenkilöksi. Bane lähes kuoli, mutta hänen fyysiset voimansa ratkaisivat sen, että Bane selviytyi kokeesta. Venom lisäsi Banen lihasmassan satakertaiseksi parantaen tämän fyysisiä ominaisuuksia ja hänestä tuli lähes pysäyttämätön. Banen täytyy kuitenkin saada Venomia joka kahdestoista tunti tai hän kärsisi haitallisista sivuvaikutuksista. Se pumpataan letkuja pitkin suoraan hänen aivoihinsa. Bane aikoi paeta Pena Durosta yhdessä Troggin, Zombien ja Birdin kanssa. Bane lavasti oman kuolemansa ja tiesi vartijoiden heittävän hänen ruumiinsa samaan paikkaan kuin hänen äitinsä ruumiin vuosia sitten. Kun hänen ruuminsa osui veteen Bane kaappasi armeijahelikopterin ja tappoi vankilan johtajan. Sitten he lähtivät pois Santa Priscan saarelta. Pakonsa jälkeen Bane käänsi katseensa kohti Batmanin tuhoamista. Hän oli tuomionsa aikana kuullut tarinoita Batmanista. Hän ajatteli Gotham Cityn edustavan pelkoa kuten vankilan. Gotham Cityssa se oli Batmanin pelko. Bane oli vakuuttunut, että demoninen lepakko oli ahdistanut hänen unelmiaan lapsuudesta asti. Tuota lepakkoa hän uskoi Batmanin edustavan.

Vaikka tässä nyt fiktiivisessä maailmassa eletään niin tuon 100x voimien lisäys tuntuu hieman realistisemmalta kuin 100x lihasmassa. Ukkohan painaisi 5000kg.

Kritiikin esittäminen roolivalintojen suhteen vinkumista? No voi morjes...

Kyllä se mun mielestä on todella oleellista, minkä kokoinen kaiffari Bane:ksi valitaan. Joku Kevin Durand esimerkiksi alkaa jo olla lähempänä vaadittua fysiikkaa, mutta ei taida olla riittävän nimekäs tullakseen valituksi Nolanin leffaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

"He was injured early in his story. He's suffering from pain and needs gas to survive. He can't survive the pain without the mask. The pipes from the mask go back along his jawline and feed into the thing at his back, where there are two cannisters."

Eli eri asetuksilla ilmeisesti painetaan kun sarjakuvissa.

Ja tästä vielä Tom Hardyn kommentit Banesta samasta artikkelista:

"He's brutal. Brutal. He's a big dude who's incredibly clinical, in the fact that he has a result-based and oriented fighting style. It's not about fighting. It's about carnage. The style is heavy-handed, heavy-footed, it's nasty. Anything from small-joint manipulation to crushing skulls, crushing rib cages, stamping on shins and knees and necks and collarbones and snapping heads off and tearing his fists through chests, ripping out spinal columns. He is a terrorist in mentality as well as brutal action."

Minä luotan kyllä täysin Nolaniin, moni muistaakseni kritisoi myös Heath Ledgerin valintaa jokeriksi ja miten siinä kävikään :)

Kyllähän tietokoneella olisi Banesta saatu vaikka millainen körmy, mutta Nolan selkeästi haluaa, että Bane on "normi"kaiffari.

Prologuen kattoneena Bane vaikuttaa kyllä kovalta, omanlaatuinen puhetapa vaikka ei paljon selvää saa maskin takia. Aiheuttaa samoja hypetuntemuksia kuin Jokeri aikoinaan :rock:

Eikä yhtään haittaa vaikka Bane ei olekkaan niin saatanan isokokoinen, pääasia että hahmo on omaperäinen ja hyvät näyttelijänlahjat. Tuskin ketään haittasi Heath Ledgerin Jokerin pitkä tukkakaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom