The Cage Vol. 4: Redemption 3.12.05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reino
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei päästy tällä erää paikalle, mutta pitää ottaa asiaksi kun seuraavan kerran tämmöinen juttu on tulosssa!

Jes, ekana himassa. Ihan hyvä setti, vähän lyhyempi kuin viimeksi, eka erä oli aika suosittu lopetusvaihe. Olikohan kolmessa ekassa matsissa vastustajien taso ihan osunut kohdalleen...
Siitä vissiin lähti joku lanssilla tapahtuman lopuksi, onko tietoa oliko se kaveri jolle demian teki armbarin?
Miken kuvia odotellessa...Onnistuiko kuvaaminen hyvin?

Kuvat tulossa pian, tässä maistiaisia. Kuten yleensä, säädän kaikki kuvat raweista manuaalisesti kondikseen.

Liitteet

• 1.webp
    1.webp
    91,3 KB · Katsottu: 320
Junkkarihan ei kyseisessä iltamassa otellut? Miksi mies julisteessa komeilee? Onko tämä yleistä, että kuvaan isketään vaan jotain ottelijoita, vaikka eivät itse tapahtumassa ottelisikaan?

Onko JJ:llä muuten tullut lihasta lisää viimeisen vuoden aikana?

Grosskopf sanoi:
Junkkarihan ei kyseisessä iltamassa otellut? Miksi mies julisteessa komeilee? Onko tämä yleistä, että kuvaan isketään vaan jotain ottelijoita, vaikka eivät itse tapahtumassa ottelisikaan?

Eiköhän juliste vaan ole painettu hyvissä ajoin, jolloin J.Junkkarilla on ollut kyseiseen tapahtumaan tarkoitus osallistua ottelemaan ja myöhemmin tullut suunnitelmiin muutoksia. Tai onhan se komee karju, joten ties vaikka olis muutenkin laitettu!:)

Kai nämä kuvat julkaistaan jossain alan lehdessä?
Ainakin kuvien taso pitäisi riittää. Niin ja itse tapahtuma oli ollut kuulemma todella hyvä, näin kuulin kaverilta. Pitäisi joskus lähteä itsekkin katsomaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Allah sanoi:
Kai nämä kuvat julkaistaan jossain alan lehdessä?
Ainakin kuvien taso pitäisi riittää. Niin ja itse tapahtuma oli ollut kuulemma todella hyvä, näin kuulin kaverilta. Pitäisi joskus lähteä itsekkin katsomaan.
En ole tehnyt mitään diiliä alan lehtien kanssa. Katsotaan nyt mitä muut pari kuvaajaa saavat aikaan. Voisin ihan hyvin kuvailla lehdillekin.

Hyviä kuvia ja kiva oli itse tapahtumakin. Sääli että Janne Tulirinnasta ehdittiin ottaa niin vähän aikaa kuvia, oisin katsellut niitä mielelläni enemmänkin... :5: :haart:

Tosi mahtavia kuvia Mike:) :thumbs: . Monesta matsista oli kuvia tilanteista joita en paikanpäällä nähnyt hääppösesti kun oli tolppa edessä. Olihan siällä ne screenit mutta niissä oli aika hämärä kuva jotta niitä ois viittiny kokoaika töllätä. Maian mattotyöskentyly oli omaa luokkaansa ja se oli munmielestä antoisin matsi juuri sen vuoksi. Muutenki se oli aikamoinen kokemus kun en ollut aikaisemmin ollut katsomassa vapaaotteluita, saatan mennä toistekin jos tilaisuus tulee.

Kyllä kannatti sijoittaa ringsidepaikkoihin.

nimim. vahingosta viisastunut (tolppa ja kuvaaja oli pihin katsojan tiellä).

Ihan hyviä matseja oli. Ekaa kertaa olin vapaaotteluita tsekkaamassa, pitää jatkossakin alkaa käydä!

Minulla ja kaverillani oli tuollaiset 25 euron liput ja ihan hyvät näkymät oli kehään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom