The Cage Vol. 2: "Capital Collision"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja isoh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

isoh

Banned
Nämä matsit kannattaa nähdä!! :rock:
:5:
Ottelulista
-67 kg
Pasi Maliniemi
Shootfighting Lappeenranta Finland
vs
David Majewski
OC-fight Team Germany

-77 kg
Jasse Junkkari
GB-Gym Finland
vs
Chris Heum
Team Pammachon Norway

-84 kg
Mikko Suvanto
MMA Imatra Finland
vs
Ferenc "Raptor" Stolzenburg
OC-fight Team Germany

-77 kg
Janne Tulirinta
Riihimäen Heracles Finland
vs
Lukasz Janas
Mighty Bulls Poland

-84 kg
Toni Hakala
GB-Gym Finland
vs
Jani Järvenpää
Rauman Samurai Finland

-93 kg
Markus Halkosaari
GB-Gym Finland
vs
Mantvydas Bendoraitis
Team Bushido Lithuania

-70 kg
Jarkko Latomäki
Shootfighting Lappeenranta Finland
vs
Slawomir Szamota
Mighty Bulls Poland

+93 kg
Miika Mehmet :kippis1:
GB-Gym Finland
vs
Marius Skyrius
Team Bushido Lithuania

-77 kg
Joni Kyllönen
Shootfighting Oulu Finland
vs
Marc "The Cat" Wisniewski
OC-fight Team Germany

-62 kg
Mathias Klockars
Vaasan Kamppailukeskus
vs
Eugenijus Konkovas
Team Bushido Lithuania

-93 kg
Lucio Linhares :worship:
Alliance Brazil
vs
Michal Materla
Mighty Bulls Poland

Ruuvimurmeli sanoi:
Onko liput jo myynnissä vai kuinka?
The Cagen numeroidutpaikkaliput tulevat myyntiin lippupalveluihin huomenna. Parhaassa tapauksessa jo tänään!

Lippuja saa myös seuraavista paikoista loppuviikosta:

Nidan (Katsomoihin A, B ja C)
Hämeentie 7
00530 Helsinki

GB Gym Helsinki (Katsomo F)
Hämeentie 153, sisäpiha
Helsinki

Everlast Shop (Katsomoihin A, B ja C)
Alberganesplanadi 2,
02600 Espoo

Lippujen hinnat ovat seuraavat:

A, E ja G
25€

B ja D
30€

C ja F
35€

Ringside
40€

Ketäs kaikkia tuonne on pakkikselta suuntaamassa? Itse ainaki hillun mestoilla, antakaahan bongauskohteita ;)

Ja sitten updatet:

Chriss Heum loukkaantunut, tilalle Maciej Luczak.

Materla loukkaantunut, tilalle Grzegorz Jakubowski.

Klockars loukkaantunut, tilalle Hannu Mikkola.

Kyllönen loukkaantunut, tilalle Anssi Riittinen.

Muutenvaan lisäottelu:

+93 kg
Vesa Vuori
FFG / Team Scandinavia Finland
vs
Andrzej Kulik
Mighty Bulls Poland

Minkälaisilla säännöillä tuolla otellaan? Siis onko jotain rajoituksia normaalien puremis-kieltojen lisäksi vai...?

:itku: Voi hemmetin Materla ja erityisesti Kyllönen, kun loukkaannuitte! Vol.1 mielenkiintosimmat matsit järjesti nämä herrat. :wall: Fck!!! No onneksi Pasi Maliniemi on vielä kuvioissa :haart: Mielenkiinnolla odotan, kun Pasi pistää taas parastaan...

Indra sanoi:
Minkälaisilla säännöillä tuolla otellaan? Siis onko jotain rajoituksia normaalien puremis-kieltojen lisäksi vai...?

About samat kuin UFC-säännöt, mutta kyynärpäät kokonaan kielletty.

Ja Böödille:
Kyllöstä paikkaavan Riittisen ottelutyyli on harvinaisen yleisöystävällinen, joten tod. näk. tulee hyvä matsi joka tapauksessa. Myös Materlan korvaava Jakubowski on tekijämiehiä. Ja Pasi nyt antaa aina mennä sata lasissa. Hyvät karkelot tulossa. :kippis1:

Suvanto joutuu jättämään matsin väliin Doris Fight Nightissa tulleen haavan johdosta. Ilta kansainvälistyy kun häntä paikkaamaan saapuu norjalaista verta.

Tsiisus meikäläinen odottaa tuota Lucion ja Jakun matsia! Jaku on siis sama mies jonka piti ottaa Immua vastaan Cage ykkösessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
dogi sanoi:
Suvanto joutuu jättämään matsin väliin Doris Fight Nightissa tulleen haavan johdosta. Ilta kansainvälistyy kun häntä paikkaamaan saapuu norjalaista verta.

Tsiisus meikäläinen odottaa tuota Lucion ja Jakun matsia! Jaku on siis sama mies jonka piti ottaa Immua vastaan Cage ykkösessä.

Hakala myös sairastuvassa :( . Luigi kaivaa jujin jakulle!
Kova ilta tulee, Mehmet ottaa tyrmäys voiton! :kippis1:

(quite=dogi)Ketäs kaikkia tuonne on pakkikselta suuntaamassa? Itse ainaki hillun mestoilla, antakaahan bongauskohteita(Quite=dogi!)
ringside B:N ekan rivin RUmin; Kovaäänisin ja isopäisin. Ei voi erehtyä! :david:

Böödi sanoi:
:No onneksi Pasi Maliniemi on vielä kuvioissa :haart: Mielenkiinnolla odotan, kun Pasi pistää taas parastaan...
Oho pitää sanoa että Pasille että aille alkaa muodostua oma fani laumansa :D
Jos tykkäs Pasin matsi tyylistä niin kannattaa myös kiinnittää huomiota toiseen Lappeenrantalais urokseen joka astuu häkkiin. Jarkko Latomäki otti Doris fight nightissa hyvän matsin, näytti että paini puoli toimii. Lyömisenkin luulisi toimivan koska Jarkko on sotilaiden nyrkkeilyn SM 1.

Tulossa ollaan, 25 euron liput ostettu. Katsomoa en muista enkä jaksa kaivaa lippua tuolta lompakosta. Innolla odotan että minkälaista on, kun ikinä en ole tuollaisessa tapahtumassa ollut. Myös mulla on pieni pelko perseessä et näkeekö noilta rahvaan paikoilta mitään. Toivottavasti on hyviä matseja eikä kaikki lopu ajassa 0:42.

GynoTissi sanoi:
on pieni pelko perseessä et näkeekö noilta rahvaan paikoilta mitään
Paikanpäältä haetaan fiilistä ja tunnelmaa, matsien tarkempi analysointi suoritetaan sitten DVD:n perusteella :)

Minkäslainen meno noissa on? 500 "skinnaria" rähjää katsomossa vai jotain muuta ;-)) En ole ikinä ollut moisissa karkeloissa....

Wintikka sanoi:
Minkäslainen meno noissa on? 500 "skinnaria" rähjää katsomossa vai jotain muuta ;-)) En ole ikinä ollut moisissa karkeloissa....

Ei se hirveästi poikkea muista urheilutapahtumista. Näkyyhän siellä jonkun verran skinejäkin, kun tietyt vapaaottelijamme taitavat kuulua johonkin Blood and Honour -kerhoon. Hyvin on pojat kyllä käyttäytynyt, ei ole sedällä mitään naputtamista. Pari kertaa siellä on joku yksittäinen umpikänninen huudellut jotain ja tehnyt itsestään pellen. Nekin on ollut jotain säälittäviä punaniskoja,
jotka ei edes tunne lajia. Oli siellä joskus vuosia sitten jotain pientä neekerihuutelua, mutta sekin on jäänyt. Siitä on kuitenkin ollut todella paljon kaikkea keskustelua, että se olisi tärkeää antaa siitä suurelle yleisölle sellainen kuva, että sinne voi vaikka äiti tulla poikansa kanssa, eikä tarvitse tuntea oloansa epämukavaksi siellä katsomossa. Ne on kuitenkin nykyisin niin vimpan päälle järjestettyjä iltoja, ja liput on aika kalliita, että harva haluaa sitä itseltään pilata tulemalla mestoille jurrissa.

Jos sua kiinnostaa ns. sosiologisessa mielessä nähdä kyseisiä karkeloita, niin mä ehkä venaisin huhtikuun lopulla (tod.näk.) järjestettävään Fight Festival 15:sta. Silloin kehässä on sekä maamme parhaita thaiboksareita että näitä valetudo-ottelijoita. Kisahalli myöskin soveltuu mättöiltojen järjestämiseen sata kertaa paremmin kuin urheilutalo. Urheilutalon arkkitehtuuri tekee sen, että siellä käytävät menee tukkoon, happi loppuu, ja näkyvyys on monelta paikalta todella kehno. Kisahallissa on väljempää ja näkyvyys on parempi. Lippua ostettaessa kannattaa muistaa, että keskeltä ja ylhäältä näkee aina paremmin kuin alhaalta ja sivusta.

Mä olen muuten nähnyt ensimmäiset tappelukarkeloni vuonna 1989 kisahallissa. Kehässä oli thaiboksareita ja potkunyrkkeilijöitä (jota kultaisella 80-luvulla myöskin "fulariksi" kutsuttiin). Siitä eteenpäin olen nähnyt 90% Helsingissä järjestettävistä karkeloista (muay thai, vale tudo, kick boxing). Pistäkää joku paremmaksi.

Ihan saatanan ammattitaitoista on iltojen järjestäminen nykyisin. Tästä iso kiitos soihdunkantajalle, promoottori Petteri Maunulle.

ringside sanoi:
Näkyyhän siellä jonkun verran skinejäkin, kun tietyt vapaaottelijamme taitavat kuulua johonkin Blood and Honour -kerhoon.
Juu, eivät nuo mitään pilottitakkien iltajuhlia ole. Skinien määrään (yleisössäkin) vaikuttanee myös se ovatko Espoon pojat fightcardilla..

Pari kertaa siellä on joku yksittäinen umpikänninen huudellut jotain ja tehnyt itsestään pellen.
Suuremmilla paikkakunnilla yleisö on selvästi alkanut "oppia tavoille". Pari viikkoa sitten lappeenrannassa järjestetyssä vapaaottelun suomi-ruotsi maaottelussa (Doris Fight Night 2) sai vaihteeksi kuunnella "tapa se hurri" huutelua. Tosin yleisökin oli normaalia enempi tuiskeessa, ravintolassa kun oltiin ja tarjoilu pelasi.

Jos sua kiinnostaa ns. sosiologisessa mielessä nähdä kyseisiä karkeloita, niin mä ehkä venaisin huhtikuun lopulla (tod.näk.) järjestettävään Fight Festival 15:sta. Silloin kehässä on sekä maamme parhaita thaiboksareita että näitä valetudo-ottelijoita.
Katsotaan miten tämä järjestäjien/salien yhteistyö etenee ja kehittyy. Näyttäisi siltä että tällähetkellä "me ollaan meidän tapahtumissa, olkaa te teidän tapahtumissa". Toivotaan että jokupvä vielä Turku, Espoo ja Helsinki saavat lyötyä kunnolla hynttyyn yhteen :)

Kisahalli myöskin soveltuu mättöiltojen järjestämiseen sata kertaa paremmin kuin urheilutalo.
Kisahallin varausjärjestelmä vaan on täysin käsittämätön ja estää tehokkaasti iltojen ennalta suunnittelun ja valmistautumisen. Varaa siinä sitten talvella syksyksi tilaa jos saat joskus kesällä tietää saatko sen vaiko et... *puuh*

Ihan saatanan ammattitaitoista on iltojen järjestäminen nykyisin. Tästä iso kiitos soihdunkantajalle, promoottori Petteri Maunulle.
Itse en ole Festivaleja nähnyt mutta toivotaan että kilpailu (Cage) toimii taas yleisön parhaaksi ja saa kaikki järjestäjät yrittämään parastaan!

Nyt kun pojat saivat liitonkin pystyyn niin laji(e)n tulevaisuus Suomessa näyttää kyllä aurinkoiselta. Ei muuta kun tsemppiä ihan kaikille puuhamiehille!

dogi sanoi:
Katsotaan miten tämä järjestäjien/salien yhteistyö etenee ja kehittyy. Näyttäisi siltä että tällähetkellä "me ollaan meidän tapahtumissa, olkaa te teidän tapahtumissa". Toivotaan että jokupvä vielä Turku, Espoo ja Helsinki saavat lyötyä kunnolla hynttyyn yhteen !

Tätä on munkin kaveriporukassa pohdittu aika paljon. Mulla on tästä ihan pelkkää mutua, mutta luulisi, että olisi kaikkien etu, jos ne kaikkein kovimmat jätkät harjoittelisi/matsaisi keskenään. Ehkä se ton liiton perustamisen jälkeen muuttuu, mutta mulla oli aikaisemmin sellainen käsitys, että Turku ja Helsinki ei ollut suurinpiirtein edes puheväleissä. Kyllä mä sen ymmärrän, että himaan päin vedetään ja oman seuran poikia tuetaan. Voisin silti kuvitella, että Fight Festivaleja katsomalla saa ehkä vähän puutteellisen kuvan koko Suomen vapaaottelusta. No joo, minä näistä tiedä. Mä olen ainoastaan maksava katsoja, jolle on ihan se ja sama, että mistä kylästä se kundi siellä kehässä on kotoisin. Mua kiinnostaa vaan laadukas kamppailuviihde.

Muuten: saa nähdä, heijastuuko toi äsken ollut FF tohon Cageen. Mun maalaisjärjellä kahden viikon sykli on pikkaisen liian nopeaa rotaatiota Helsingin kokoisessa tuppukylässä. Ei täällä loppujen lopuksi ole kovin paljon maksavaa porukkaa. Kirjottele vaikka Dogi millaset oli karkelot, mä olen passaamassa ton Cagen.

ringside sanoi:
mulla oli aikaisemmin sellainen käsitys, että Turku ja Helsinki ei ollut suurinpiirtein edes puheväleissä.
Tuokin ongelma on jo ratkaistu, Turussahan avattiin GB:n haarakonttori :)

Mutta vakavastipuhuen tuo "turku" mikä aiemmin mainittiin ei taida olla monenkaan suosiossa, eikä ole mukana liitossakaan. Saa nähdä kauanko piirit pienet pyörivät..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom