Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ehdottomasti kuitenkin leffaan
Eiköhän se David Webb vois jo keskittyä saamaan pesää siltä Stilesiltä sen sijaan että haahuilee ympäri eurooppaa.
Kuten tulevaan Hitman-leffaan :wall:Hyvä vain että leffaan ei oltu ympätty mitään tuollaista pakkoromanssia.
Mä vien sun muijas David Webbinkin mahtavista reflekseistäJa Stiles on minun! David Webbin on vain parasta pitää näppinsa irti tai käy huonosti. :evil:
Hyvä vain että leffaan ei oltu ympätty mitään tuollaista pakkoromanssia.
Ja Stiles on minun! David Webbin on vain parasta pitää näppinsa irti tai käy huonosti. :evil:
IMDB-sijoituksessa ja pisteissä on varmaankin uutuuslisää vielä, kyllähän esim 300 keikkui top250:ssa pari viikkoa ensi-iltansa jälkeen vaan eipä enää. Vaan eihän sitä tiedä jos tämä roikkuisi listalla pidempäänkin.
Ite näistä Bourne- leffojen taistelukohtauksista juuri sen takia pidän, koska ne on aika sekamelskaa ja ylivauhdikasta actionia. Taisteluissa on hyvin realistinen meininki, joista välittyy että tuommoista se tappelu varmaan oikeastikin on. Ei siinä paljon ehdi kissaa sanomaan lyöntien välissä. I like it, I like it a LOT!!Tykkäisin varmaan noista taistelukohtauksista mutta vittu eihän niistä nähny mitään. Aha tossa vilahti polvi, jaa mutta kenenkäs kyynärpää nyt viuhahti?
....
Yhdyn täysin tähän mielipiteeseen.
Tangerissa tapahtunut tappelu tuntu tosin menevän vähän turhan pitkäksi. Tuli mieleen Family Guy:n Peter vs. Chicken :D