The Agony Scene

ajattelin pistää bändistä vähän infoa ku niiltä tuli toi uus levyki ulos viime kuun lopussa.The Darkest Red on niiden eka levy Roadrunnerrecordsin kanssa ja täytyy sanoo et bändi kolahtaa itelleni kyllä kovaa.aivan loistava levy ja mielestäni paljon parempi ku niiden eka levy (The Agony Scene)vaikka seki on kyllä sika hyvä.nettisivuilla linkki pariin musavideoon ja muutamaan live esiintymiseen.Kannattaa käydä tsekkaamassa.musiikkityyli (metalcore?) vähän saman tapaista ku As I Lay Dying mutta mielestäni vähän raskaampaa.
http://www.theagonyscene.com/

Jeesusheviin, vaikkakin tässä tapauksessa musiikillisesti ihan ok kuuloiseen, en koske pitkällä tikullakaan. Okei, Extolin kohdalla tehtäköön poikkeus :D.

tästäkin asiasta on väännetty niin paljon muualla ja asia on niin että The Agony Scenessä ei ole yhtään kristittyä jäsentä TÄLLÄ hetkellä.kyseessä ei ole kristitty bändi.vanhat jäsenet Johny Lloyd ja Matthew Shannon olivat kristittyjä mutta erosivat bändistä.Roadrunnerin sivuilla bändi teki myös harvinaisen selväksi että eivät ole kristittyjä.

pikkarainen sanoi:
tästäkin asiasta on väännetty niin paljon...

Ok. Mulla oli sitten asiasta vanhentunutta tietoa. No joka tapauksessa hieman epäilyttävä tapaus :).

Mitä itse musiikkin tulee niin ihan hyvän kuulosta ameriikan metalcoreahan tuo on, mutta jotenki koko metalcore-käsite on alkanut kärsiä samanlaisesta inflaatiosta minkä esim göteborgin "melodeath" koki vähän aikaa sitten. Unearth on näistä bändeistä ainut mitä itse jaksan kuunnella.

TRENT sanoi:
Ok. Mulla oli sitten asiasta vanhentunutta tietoa. No joka tapauksessa hieman epäilyttävä tapaus :).

korjaan,ei vanhentunutta vaan väärää tietoa. ei kai 2 uskovaista jäsentä tee koko 5 äijän bändistä kristittyä???
älä nyt pidä mua minään pellenä ku korjailen mutta yritän tehä tän selväks muille ;)

korjaan,ei vanhentunutta vaan väärää tietoa.

Niin no. Bändihän oli aikoinaan solid statella joka on puhtaasti uskovaisten yhtyeiden levy-yhtiö ja kun sanotuksistakin voi selvästi kristillisiä viittauksia niin ei voi olla herättämättä epäilyksiä :).

totta,mun käsityksen mukaan ne kai pääs vähän näiden uskovaisten siivillä solidstateen ja näin pääsivät levyttämään ekan levyn.oon kuullu (huhuja :D )että ne sit potkittiin pihalle sieltä mutta sitä en mene lupaamaan.mutta tällä hetkellä bändi ei joka tapauksessa ole kyseisessä tilanteessa ja he eivät paljon ole puhuneet noista vanhoista ajoista solidstatella.

off-topic:solidstaterecordsilla on muuten paljon hyviä bändejä :)

Jep. Agony Scene kolahtaa. En oo uuteen levyyn vielä pahemmin tutustunut. Mua ei kristillisyys (solidstate aika) haitannut yhtään...pikemminkin päin vastoin. :D

Back
Ylös Bottom