The 69 Eyes, Devils

MTM1977

WTF
Mode
Tuli hankittua tuo "kuusysisilmien" uusin levy, elikkäst Devils. Pakko sanoa, että bändi on jälleen tehnyt edellistä paremman levyn. Ensi kuulemalta kuulosti melkoisen tutulta ja ehkä jopa aavistuksen tylsältä, mutta nyt kun levy on soinut jo useamman "täyden kierroksen", on tullut hyvin ilmi, että tyylisuunta on säilynyt ennallaan, mutta biisit ovat taas edellisiä parempia. Eli jos tuosta bändistä pitää, voin suositella levyä lämpimästi :rock:

Suurena 69Eyes fanina petyin uuteen levyyn samanlailla miten petyin Paris Kills levyyn. Olen vaan oppinut, että ei noita levyjä voi ostaa kertakuuntelun perusteella (no Jimmy ja Feel Berlin kolahtaa heti, mutta paljon jää "pimentoon"). Devils levy senkin osoitti nimittäin levy muuttuu kokoaika paremmaksi, nyt jo voi sanoa kun olen kuunnellut useampaan kertaan läpi, että jälleen todella loistava lätty kuten edeltäjänsäkkin. Täysin training_dayn sanoihin voin yhtyä:rock:
Onhan tuo tyylisuunta muuttunut paljon Wasting the dawnin ajoilta, mutta sama gootti henki on ja pysyy:worship:
btw: mm. Christina death on järisyttävän loistava lohkasu joka sekin aukeaa muutaman kuuntelukerran jälkeen

Itseäni oksetti jo niin paljon suoraan Misfits/Danzig kopioitu uusi imago, ettei kiinnosta kuulla tippaakaan biisejä.

Radiossakin pyörii tuo Devils -kappale ja se on ainakin mun mielestä ihan kuunneltava.
Tuskinpa siltikään ostan levyä.

Back
Ylös Bottom