That Guy With The Glasses - Nostalgia Critic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu
Ei näyttänyt hemmosta olevan ketjua ja jos AVGN:stä on, niin sitten ansaitsee tämäkin heppu. Kaikki ei tietenkään tykkää, mutta itse olen aivan koukussa näihin arvosteluihin, todella riemukasta settiä.
http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic
Ensi alkajalle suosittelen esim. Batman & Robin ja Godzillaa, sekä sitten niitä, joita on itse nähnyt. Oliko se "IT" sittenkään niin hyvä leffa yms.

Vittu että mä haluaisin rehellisesti painaa turpaan tota maailman ärsyttävintä moottoriturpaa. Toivottavasti se muuttuu mystisesti mykäksi huomenna, eikä enää koskaan voi tehdä nettiin noita vitun ärsyttäviä, vitun tekopirteitä paskoilla karrikoiduilla eleillä höystettyjä väkisin keksittyjä homoarvosteluitaan.

Kuten sanoin, kaikki ei tykkää :D Kyllähän tämä on juuri niitä hahmoja, että joko vihaat tai rakastat. Sama AVGN:n, Yahtzeen yms. kanssa.

Olis siistiä kun vois mennä 20v eteenpäin ja tuo kaveri heittäis nostalgiset kritiikit omasta setistään tässä ajassa. Tajuais varmaan itekin sitten miten vitun ärsyttävä voi ihminen olla. Miksi toi vitun runkkari ei voi vain selittää, vaan sen pitää kuvata itseensä, joka on järjettömän ärsyttävää!! Miten kukaan voi olla niin sokea, ettei nää tuon jätkän olevan aivan helvetin ärsyttävä itseään toistava apina.

Hitto mitä sontaa, kuka noita jaksaa oikeasti kattoa ?

293geue.gif

Uusin Karate Kid vs. Karate Kid oli hyvä asiallinen, ei turhaa mekastamista, mikä monia tuntuu ärsyttävän suunnattomasti. Muutenkin nuo old vs. new ovat hyvää kamaa, samoin Top 11 listat.

Tuo Nostalgia Critic on kaikin puolin aivan käsittämättömän kokovartaloärsyttävä ihmisperse rasittavien maneereineen ja nasaaliäänineen. Sen pärstää ei pysty katsomaan yli viittä sekuntia, joku Yahtzee on ihan eri planeetalta.

Jos heitän niin sanotusti omat 10 penniä kehiin, niin mielestäni kaverin vanhempi tuotanto oli hemmetin hyvää, silloin kun teki videoita noin 3 viikon välein, mutta nyt kun noita videoita tulee 1 viikon välein, niin ne rupeaa väksinkin puuduttamaan ja niistä huokuu semmoinen väkisin väännetty-meininki.

Omat suosikkini ovat Batman & Robin, Super Mario Brothers ja Space Jam

PS: pakko laittaa vielä yksi kriitikko, joka on mielestäni aivan mainio, eli redlettermedian Harry Plinkkit

Tässä Star Wars Phantom menace arvostelun eka osa... ainut vika noissa oikeastaan on, että melko pitkiä :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom