Thaimaahan treenaamaan

Terve
On suunnitelmissa lähteä thaimaaseen talveks kehonrakennusta treenaamaan. Olis kiva kuulla jos jollain on kokemuksia paikasta, tiedossa hyviä saleja. Tai muuten vaan tietoa mitä kannattaa ottaa huomioon kun sinne lähtee. Kohteena olis ainaki aluks bangkok.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo itellä mitään ihmeellistä tietoa, mutta sanonpa ne vähäisetkin. No jos kehonrakennusta harrastaa, niin varmaan kannattaa ottaa jo Suomesta mukaan niitä jauheita tms. - muistaakseni hinnat näytti olevan täällä samaa ja vähän ylikin jopa. Katukeittiöistä kananrintaa saa tosin halvalla tms. Ite kävin vain pikaseen yliopiston kuntosalilla Bangkokissa ja se oli ainakin iso kun mikä - mutta dippivyö tais puuttua tai ainakaan en löytäny. Kyllähän Bangkokista varmasti kaiken tarvitseman saa, kannattanee sun tutustua joihinkin muihinkin foorumeihin, jos haluut nimeonmaan Bangkokista tarkempaa tietoa.

Siis menetkö ihan vaan treenaamaan tuonne, koska sen käsityksen tuosta saa? Vai lomailemaan/töihin /opiskelemaan ja siinä sivussa treenaat.

Joo kaikki ei siellä lue. Kuitenkin Thaikuissa treenaaminen onnistuu mutta prodejauheiden löytäminen alkuun voi olla vaikeaa ja ei ihan noudata muuta paikallista hintatasoa. Bangkokissa on paljon saleja, Huppe varmaan tietää kanssa jotain mestoja. Sellainen Elixia-tyyppinen California WOW paikkoja löytyy ainakin kuten hotellien yhteydessä olevia "saleja". Vakavaan treenaamiseen pitää sitten etsiä ihan ne mestat.

Joo, mun kaveri oli pari vuotta sitten Thaimaassa "treenilomalla". Meni vielä hyvän kaverinsa kanssa joka ei juo alkoholia pahemmin koskaan, niin pääsivät treenaamaan paljon ja LUJAA!

Voin kysyä siltä neuvoja ja vinkkejä.

Se tuli sieltä ~22pv lomaltaan niin turvoksissa etten oo kellään koskaan niin turvoksissa olevaa päätä nähnykkään. Näytti ihan monnilta särjen silmineen. Ryyppäsköhän ne nyt 20pv vai miten olikaan...

Oon kans miettiny tollasta reissua, että lähtis "treenilomalle" thaikkuihin, mutta tietysti muutaki sielä tulis tehtyä, hommattua sukellusluvat yms. rentoutumista. Rahaaki sen verran säästössä, että pärjäis helposti vaikka vuoden sielä ja työsopimus loppuis sopivasti ens syksynä. Vaikeeta vaan löytää ketään järkevää kaveria tommoselle reissulle, kun itsekkään en alkoholia käytä juuri ollenkaan, eikä oo tarkotus alkaa sieläkään roinaamaan:)

Joo, mun kaveri oli pari vuotta sitten Thaimaassa "treenilomalla". Meni vielä hyvän kaverinsa kanssa joka ei juo alkoholia pahemmin koskaan, niin pääsivät treenaamaan paljon ja LUJAA!

Voin kysyä siltä neuvoja ja vinkkejä.

Se tuli sieltä ~22pv lomaltaan niin turvoksissa etten oo kellään koskaan niin turvoksissa olevaa päätä nähnykkään. Näytti ihan monnilta särjen silmineen. Ryyppäsköhän ne nyt 20pv vai miten olikaan...

Joudun sen verran korjaamaan, että Thaimaassa ryypättiin 32pv, jonka jälkeen vielä 4pv Suomessa mökillä... Kova suoritus mä sanon!

Ite oon lähössä tammikuun lopusta 4 viikoks Phukettiin treenailemaan.. Kattelin tuota Phuket Gym Patongia taikka Tony's Gymiä, onkohan porukalla kokemusta kummastakaan? Ymmärsin, että molemmilla saleilla riittäis vapaat painot ja käsipainojakin löytyy? Tony's on vähän kalliimpi, mut hintaeron ei pitäis olla mikään huimaava...

Ite oon lähössä tammikuun lopusta 4 viikoks Phukettiin treenailemaan.. Kattelin tuota Phuket Gym Patongia taikka Tony's Gymiä, onkohan porukalla kokemusta kummastakaan?

Parempi mennä paikanpäälle ja katsastaa molemmat ennen mitään suuria suunnitelmia. Webbisivut ja vanhat jutut voivat olla jotain muuta kuin salin nykytila ja lisäksi voit tingata jonkun kivan kuukauden diilin.

Ite oon lähössä tammikuun lopusta 4 viikoks Phukettiin treenailemaan.. Kattelin tuota Phuket Gym Patongia taikka Tony's Gymiä, onkohan porukalla kokemusta kummastakaan? Ymmärsin, että molemmilla saleilla riittäis vapaat painot ja käsipainojakin löytyy? Tony's on vähän kalliimpi, mut hintaeron ei pitäis olla mikään huimaava...

Ainakin Pattayalla kaikki (niitä taitaa olla ainakin 3 kpl siellä) Tony's Gymit on HC-saleja. Rautaa on paljon.

Ainakin Pattayalla kaikki (niitä taitaa olla ainakin 3 kpl siellä) Tony's Gymit on HC-saleja. Rautaa on paljon.

Itse kävin etsimässä Helmikuussa 2012 tätä third roadilla olevaa sport worldia ja löysinkin lopulta paikan käveltyäni ohi melkoisen monta kertaa. Kyseinen kiinteistö oli kuitenkin silloin jonkinlaisena hotellia ja "respasta" osattiin kertoa ainoan Tony's gymin olevan tuo Power Station beach roadilla...Kävinkin sielä kertaalleen treenaamassaja pienestä koostaan huolimatta oli ihan riittävä sali missä kaikki laitteet uusia ja vapaapainoja runsaasti.

Power stationin sijainti on kuitenkin vähintäänkin hämmentävä, sillä sali on sijoitettu tyttöbaarin takaosaan lasiseinän taakse. Vaikka paikka onkin kyseisen kadun siisteimpiä, niin onhan se vähän outoa treenata sielä seksituristien pällisteltävänä...

Tilanne näiden suhteen on kuitenkin voinut muuttua, nettisivuihin ei kannata liikaa luottaa. Näin kyllä taksin kyydistä muutamia varsin lupaavan näköisiä OG saleja sielä katujen varressa, mutta ei tullut löydettyä niihin takaisin. Etsisinkin itse paikan päältä jonkun vähemmän turisteille suunnatun paikan jos menisin uudestaan. Thaikut ymmärtää kyllä salitreeninkin päälle että sieltä noita saleja löytyy toisin kuin muualta aasiasta. Voi olla että tuolta doping ketjun puolelta löytyy erityisesti näistä Pattayan saleista tarkempaa infoa ;)

Joo, siis Power Station on Walking Streetillä samoissa tiloissa kuin yökerho Abyzz mutta se ei ole tyttöbaari vaan lähinnä venäläisille suunnattu yökerho. Molemmissa sama omistaja. Mutta toki siinä välittömässä läheisyydessä on vähintään toistasataa tissibaaria :D. Ihan ok paikka treenata mutta ilmastointia käytetään turhan säästeliäästi.

Täytyypä käydä paikan päällä tutkiskelemassa tarkemmin. Pattayakin olis kiinnostava vaihtoehto, mut taidan silti Phukettiin mennä, tai Patongille siis... Varasin hotellin muutama sata metriä Phuket Gym Patongista rannalle päin. Siinä on salin vieressä lisäravinnekauppa ja sopiva apteekkikin on tarvittaessa lähellä :rolleyes: Tuolla Phuket Gymilläkään ei vissiin oo kun iltasin ilmastointi päällä, mut ehkäpä siihen neljässä viikossa tottuu :D

Jatkan tähän ketjuun vaikka vastauksia saattaisikin löytyä juuri noista muista ketjuista.

Jos jollain on ajantasaista kokemusta hyvistä treenisaleista Thaimassa niin pistäkää tietoa. Olen lähdössä pidemmälle reppureissulle ja tarkoituksena olisi mahdollisuuksien mukaan pysähtyä thaimaassa n. 4-8 viikkoa.

Salin ei tarvitse olla turistikohteessa ja saisi mielummin olla vaikka jossain määrin "starter friendly", sillä lajikokemusta Muay Thaista ei ole. Kattavat punttimahdollisuudet ja paikanpäällämajoitukset/ruokailut plussaa. Ja painotettakoon että tarkoituksena ei ole mennä mihinkään tehokuuritukseen vaan ainoastaan omistautua liikunnalle vähän pidempi aika reissailun ja epäterveellisen elämän lomassa. Eli jos satut tietämään mainitsemani treeniparatiisin niin vinkkaa privana tai ketjuun, kiitos! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom