Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
Melko säälittävää jos joutuu thaihuoriin turvautumaan. Mieluummin muita kuin prostituoituja, oli sitten paikallisia tai länsimaisia matkalla olevia...Kukin tyylillään.

Nimenomaan, kukin tyylillään. Mitä turvautumista se muuten on jos haluaa panna juuri huoria? en ymmärrä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PS. Chang on oikeasti maailman paras olut. suomessa harvoin saan juotua enempää kuin yhden jos sitäkään.. Huurteinen Chang riippumatossa rannalla ei jää siihen yhteen eikä monesti kahteenkaan puteliin.

Offtopic:
Pakko oli vastata, sori. Mutta kokeileppa joskus kiinalaista Tsingtao-olutta. Siinäpä vasta maailman paras olut...ja itse en ikinä uskonut että kiinalaiset osaisivat tehdä olutta, mut PRKL, vääräs olin. Mutta joo, Chang on khyl ihan hyvää sekin...ja pussista vieläkin parempaa! :D

Melko säälittävää jos joutuu thaihuoriin turvautumaan. Mieluummin muita kuin prostituoituja, oli sitten paikallisia tai länsimaisia matkalla olevia...Kukin tyylillään.

ei se kyllä aina säälittävältä turvautumiselta näyttänyt..Suuri osa länsimaisista miehistä, jotka thai-kisua mukanaan kuljettivat, olivat kaikinpuolin erittäinkin mukiinmeneviä. Niin että heillä ei varmastikaan ole kotimaassaankaan puutetta partnereista.Eihän se thaitytön ostaminen pelkkää panoa tarkoita, vaan sen kanssa vietetään aikaa pidempiä aikoja ja tarvittaessa se raahataan mukana vielä koti-Suomeen..
No, myönnettäköön, että näyttäähän se sivustakatsojasta säälittävältä, miten aikuiset ihmiset kuvittelevat saavansa rahalla aitoa rakkauden osoitusta..:haart:

ei se kyllä aina säälittävältä turvautumiselta näyttänyt..Suuri osa länsimaisista miehistä, jotka thai-kisua mukanaan kuljettivat, olivat kaikinpuolin erittäinkin mukiinmeneviä. Niin että heillä ei varmastikaan ole kotimaassaankaan puutetta partnereista.Eihän se thaitytön ostaminen pelkkää panoa tarkoita, vaan sen kanssa vietetään aikaa pidempiä aikoja ja tarvittaessa se raahataan mukana vielä koti-Suomeen..
No, myönnettäköön, että näyttäähän se sivustakatsojasta säälittävältä, miten aikuiset ihmiset kuvittelevat saavansa rahalla aitoa rakkauden osoitusta..:haart:

Juu, khyl se niin on et suurin osa niistä jätkistä saa sitä pillua siellä kotonakin. Se on faktaa!!

Itse juttelin erään flikan kaa siellä, ja se suuttu yhdelle porukalle ku ne jutteli niistä ns. huorista. Hän auko päätään ja kysyi että eroaako tämä systeemi kotioloista loppujen lopuksi paljoakaan? Täällä länsimaissa kuitenkin mennään vaan baariin, ja sit illan päätteeksi nussitaan ja ollaan uskottomia tai muuten vaan jaetaan pillua/persettä/kullia. Thaimaan eroaa vain siinä että nämä köyhemmät ihmiset ottaa meiltä rikkaimmilta pikku maksun, ja etenkin freelancer-parttykoneet eivät mene kenenkään ääliörumiluksen kanssa hotelliin...se on saletti varma se, ellei sit muija ole mikään nisti. Voinpi kertoa että oli se jätkäporukka sen jälkeen hiljaa, ja yksi tuumaili hetken jälkeen et jos sen noin pistää niin tottahan se on.

Tämä sama neitonen kertoi että suurin osa flikoista tulevat sinne omasta tahdosta, ja monillakaan ei ole isoja perheitä tai säälitäviä kotioloja etteivät pystyisi normi duunilla itsensä tai pienperheensä elättää. Hyvin hyvin harvassa paikassa on järjestyneiden rikollisten värväämiä flikkoja töissä. Tottakai, monet joutuvat pahoille teille tai löytävät jonkun ääliölänkkärin. Et tuskin se helppoa elämää ole..

Onhan siellä osittain sitä säälittävääkin menoa, mutta kokonaiskuvaa kun ajattelee, niin ei se länkkäreitten lomamoraali paljoakaan meidän kotiolomoraalista eroa. Ja kuka väittää ettei sitä nussita muuallakin lomaillessa kuin Thaimaassa? Ero on vaan se pikku raha, ei muuta.

PS. Ja en väitä etteikö siellä huonojakin esimerkkejä olisi..

Niin, ja vielä yksi juttu..

Moni yrittää löytää samalla uuden rakkauden länsimaalaisista kundeista. Helpompi löytää tällä tavalla tiensä parempaan elämään ja samalla joku auttaa heitä asettumaan uuteen paikkaan elämään uuden elämän.
Lisäksi moni (ei kaikki) Thai-nainen inhoaa Thai-miehiä, sillä vanhat perinteet Thaimaassa "epäsuosivat naisten oikeuksia"...esim. että miehillä saa olla rakastajatar oman vaimonsa ohella. Joten sain jonkinlaisen kuvan että moni länkkäri pitävät parempaa huolta heistä kuin Thaikku-miehet.

Itse olen asunut Thaikuissa lyhyemmän ajan.

joskus jo vuosia sitte oli jossai ohjelmassa että 75% freelancer huorista thaimaassa ois HIV positiivisia, mikähän mahtaa olla lukema nyt. uskalla ees arvailla

joskus jo vuosia sitte oli jossai ohjelmassa että 75% freelancer huorista thaimaassa ois HIV positiivisia, mikähän mahtaa olla lukema nyt. uskalla ees arvailla

Juu ja jossai oli joskus semmonen tiato etta se on ainakin 120 % nykyaan...:david:

ja mielestäni "huora" nimike ei välttämättä sovi kaikkiin Aasialaisiin/Thaimaalaisiin naisiin vaikka suurimalle osalle raha onkin motiivi seurusteluun länkkäreiden kanssa

:lol2:

Noh, sano ohjelma mitä sano, mutta itse en usko pätkääkään tuohon lukuun! Yleensä länkkärin löydettyä Thai-flikan pidemmän aikaiseen seuralaisekseen, mennään kipin kapin "to the clinic" ja tehdään testi. Tällöin flikka todistaa mahdollisimman nopeasti ettei ole HIV-positiivinen, joka on hänelle huikea etu esim. uskottavuudessa. Nämä ns. järkeä omaavat freelansut eivät todellakaan pelaa omalla hengellään, sillä tällöin koko heidän tulevaisuuskin olisi pois heitetty, eikä kukaan oikeesti halua jäädä freelanseriksi loppu elämäksi. Joten kyllä siellä pelätään HIV:iä ja myös sitä vastaan suojataan itseään, sillä "puhtaus" on huikea valttikortti tuossa ammatissa.

Sitä en väitä ettei siellä olisi HIV:iä, mutta 75% koko lössistä on kyllä paskapuhetta. Taisi olla joku non-objektiivinen ohjelma jonka katsoit...pikku arvaus vaan. :hyvä:

Ja Afrikassa sitten samassa suhteessa 1728% kaikista afrikkalaisista on HIV-positiivisia. :jahas:

Varmasti on tiettyjä paikkoja, ehkäpä joku Pattayan "uima"ranta-alue jossa on kaikki potkut saaneet baaritytöt myymässä itseään. Potkut tulee ehkäpä juuri HIV-testin positiivisuuden vuoksi.

Asiaa ei ole syytä suinkaan vähätellä, vaan HIV-ongelma on Thaimaassa todellinen ja kannattaa sitä kumia käytellä, mielellään tuplakumitusta.

Juu, khyl se niin on et suurin osa niistä jätkistä saa sitä pillua siellä kotonakin. Se on faktaa!!

Itse juttelin erään flikan kaa siellä, ja se suuttu yhdelle porukalle ku ne jutteli niistä ns. huorista. Hän auko päätään ja kysyi että eroaako tämä systeemi kotioloista loppujen lopuksi paljoakaan? Täällä länsimaissa kuitenkin mennään vaan baariin, ja sit illan päätteeksi nussitaan ja ollaan uskottomia tai muuten vaan jaetaan pillua/persettä/kullia. Thaimaan eroaa vain siinä että nämä köyhemmät ihmiset ottaa meiltä rikkaimmilta pikku maksun, ja etenkin freelancer-parttykoneet eivät mene kenenkään ääliörumiluksen kanssa hotelliin...se on saletti varma se, ellei sit muija ole mikään nisti. Voinpi kertoa että oli se jätkäporukka sen jälkeen hiljaa, ja yksi tuumaili hetken jälkeen et jos sen noin pistää niin tottahan se on.

Tämä sama neitonen kertoi että suurin osa flikoista tulevat sinne omasta tahdosta, ja monillakaan ei ole isoja perheitä tai säälitäviä kotioloja etteivät pystyisi normi duunilla itsensä tai pienperheensä elättää. Hyvin hyvin harvassa paikassa on järjestyneiden rikollisten värväämiä flikkoja töissä. Tottakai, monet joutuvat pahoille teille tai löytävät jonkun ääliölänkkärin. Et tuskin se helppoa elämää ole..

Onhan siellä osittain sitä säälittävääkin menoa, mutta kokonaiskuvaa kun ajattelee, niin ei se länkkäreitten lomamoraali paljoakaan meidän kotiolomoraalista eroa. Ja kuka väittää ettei sitä nussita muuallakin lomaillessa kuin Thaimaassa? Ero on vaan se pikku raha, ei muuta.

PS. Ja en väitä etteikö siellä huonojakin esimerkkejä olisi..

Aamen. Nimenomaan näin eli eroaako Thaikkulan meno todellakaan kovin radikaalisti Suomen vastaavasta.

Soi ihan "vähän" tuolla Bangkokissa asuessa, varsinkin Songkran aikaan.

Thaimaassa ärsyttävää on että miehet ovat juuri niin miehekkäitä kuin tuossa videossa oleva laulaja. Ääni ja olemus on juuri tuota 90% thaikuista :D

Aamen. Nimenomaan näin eli eroaako Thaikkulan meno todellakaan kovin radikaalisti Suomen vastaavasta.

Niin noista Thaimaan huorista. Itsekin olin ensimmäisellä Thaimaan matkallani ensimmäistä kertaa huorissa. Olin uimaan/treenaamaan/yms mennessäni huomannut erään hienon terassin ja eräänä iltana menin sinne ottamaan kaljaa. Muutaman kaljan jälkeen samaan pöytään tuli eräs tyttö kyselemään tyyliin mistä olet mitä teet jne. Juteltiin siinä muutamia tunteja kunnes olin niin kännissä, että en meinannut pysyä enää tuolilla. Tyttö sitten kysyi, että missä hotellissa olen ja vei minut sinne. Huoneeseen, kun päästiin niin sammuin sänkyyn tytön vierelle. Aamulla huomasin ihmeekseni, että en ole sängyssä yksin ja äkkiä jääkaapille ottamaan vodkaa. Sitten vaihdettiin tytön kanssa pari sanaa ja kysyin, että tarvitseeko hän taksirahaa ja hän pyysi tonnia, joten annoin kaksi ja tyttö häipyi.
Homma meni ihan 1:1 miten Suomessakin paitsi, että täällä en tarjoa taksirahaa, kun julkinen liikenne on niin hyvä.

Niin noista Thaimaan huorista. Itsekin olin ensimmäisellä Thaimaan matkallani ensimmäistä kertaa huorissa. Olin uimaan/treenaamaan/yms mennessäni huomannut erään hienon terassin ja eräänä iltana menin sinne ottamaan kaljaa. Muutaman kaljan jälkeen samaan pöytään tuli eräs tyttö kyselemään tyyliin mistä olet mitä teet jne. Juteltiin siinä muutamia tunteja kunnes olin niin kännissä, että en meinannut pysyä enää tuolilla. Tyttö sitten kysyi, että missä hotellissa olen ja vei minut sinne. Huoneeseen, kun päästiin niin sammuin sänkyyn tytön vierelle. Aamulla huomasin ihmeekseni, että en ole sängyssä yksin ja äkkiä jääkaapille ottamaan vodkaa. Sitten vaihdettiin tytön kanssa pari sanaa ja kysyin, että tarvitseeko hän taksirahaa ja hän pyysi tonnia, joten annoin kaksi ja tyttö häipyi.
Homma meni ihan 1:1 miten Suomessakin paitsi, että täällä en tarjoa taksirahaa, kun julkinen liikenne on niin hyvä.

Ihan samanlaisia kokemuksia itsellänikin ilman tuota känniosaa. Tuo "huorakuvio" on Thaikkulassa niin erilainen kuin länsimaissa, ettei se todellakaan eroa paljoakaan "siviilikuvioista" esim. Suomessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom