Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä sieltä? kurkkaa tripadvisor.com matkailijoiden omat arviot hotelleista ja kuvat.

^

Varmaankin jostain keskustasta (tai läheltä satamaa). En yhtään tiedä minkälaisesta kaupungista on kyse. Ideana olla siellä yksi päivä ja yöpyä yksi yö, jonka jälkeen jatketaan matkaa Koh Changille. Ja jos paikka on kiva, niin voidaan olla siellä muutama päivä myös takaisin tullessa.

^

Varmaankin jostain keskustasta (tai läheltä satamaa). En yhtään tiedä minkälaisesta kaupungista on kyse. Ideana olla siellä yksi päivä ja yöpyä yksi yö, jonka jälkeen jatketaan matkaa Koh Changille. Ja jos paikka on kiva, niin voidaan olla siellä muutama päivä myös takaisin tullessa.

Tuolla on 16 mestaa tripadvisoriin lisättynä, ykkösenä Mairood Resort ja vaikuttaa kohtuuhintaiselta.

Itse luotan tuohon palveluun paljon koska siellä on vaan matkailijoiden arvioita, kuvia ja videoita joihin itse yrittäjä ei pääse vaikuttamaan. Esim. huoneiden laatu ja siisteys tulee heti esille jos siellä on elukoita tapettu seinälle ja siitä otettu kuva tuonna.

Eli et ole käynyt koko maassa ollenkaan.

Kuukauden olen kierreellyt thaimaata enkä todellakaan ymmärrä sen suosiota muiden kuin junttejen keskuudessa.
On thaimaassa toki hyviäkin paikkoja mutta niitä on paljon enemmän monissa muissa maissa ja muissa maissa myös kaupungit on paljon parempia.
Jos tykkää thaimaan tapaisesta mutta niin saa paljon parempaa esim. Philippiineillä, Indonesiassa ja Vietnamissa sekä Laosissa.
Ihmisetkin on noista maista paskimpia thaimaassa viranomaiset mukaanluettuna.

Aasiasta noita kaikkia vie helposti kyllä mm. Intia, Sri Lanka, Nepal sekä Kiina

Kuukauden olen kierreellyt thaimaata enkä todellakaan ymmärrä sen suosiota muiden kuin junttejen keskuudessa.
On thaimaassa toki hyviäkin paikkoja mutta niitä on paljon enemmän monissa muissa maissa ja muissa maissa myös kaupungit on paljon parempia.
Jos tykkää thaimaan tapaisesta mutta niin saa paljon parempaa esim. Philippiineillä, Indonesiassa ja Vietnamissa sekä Laosissa.
Ihmisetkin on noista maista paskimpia thaimaassa viranomaiset mukaanluettuna.

Aasiasta noita kaikkia vie helposti kyllä mm. Intia, Sri Lanka, Nepal sekä Kiina

Toki ymmärrät kuinka "juntilta" kommenttisi kuulosti ilman perusteluja? tottakai kun otetaan muita aasian maita rinnalle niin sieltä löytyy parempia ja huonompia.

Onko Bangkokin lentoasemalta(Don Mueang) miten paras mennä tulevaan hotelliin(ei siis mitään varattuna), pääseekö esim. Skytrainilla MBK:n läheisyyteen kun siellähän on varmaan jokunen hotellikin...? Vai onko otettava taksi?

MBK:n viereen pääsee skytrainilla tosin en tunne tuon kentän päätä joten reittiä en osaa sanoa.

Onko Bangkokin lentoasemalta(Don Mueang) miten paras mennä tulevaan hotelliin(ei siis mitään varattuna), pääseekö esim. Skytrainilla MBK:n läheisyyteen kun siellähän on varmaan jokunen hotellikin...? Vai onko otettava taksi?

Lähin pysäkki on National Stadium. Mutta jos tulet eri suunnasta/linjalla, niin Siam:in asemaltakin pääsee kävellen muutamassa minuutissa.

Taksilla vaan kentältä hotelliin. Helppoa ja halpaa. Muista sanoa kuskille, että laittaa mittarin päälle. Älä mene taksiin, jos ei suostu. BKK-kentällä on ihan virallinen taksi-asema, missä laittavat aina mittarin päälle, ilman suostutettelua. DMK:sta en tiedä löytyykö?

Lähtö Thaimaan Phuketiin ens tiistaina, perillä ollaan keskiviikkona :) Ei jaksais enää odottaa. Semmosta murehdin, että säitä ku oon katellu ni on näyttäny satavan paljon ja ens viikoks luvattu kans. Onko noi sateet yleensä tosiaan vaan semmosia kuuroja parin kertaa päivässä vai mitä ? Harmittaa jos siel ei aurinko paista kunnolla tai jos sataa 24/7...

Lähtö Thaimaan Phuketiin ens tiistaina, perillä ollaan keskiviikkona :) Ei jaksais enää odottaa. Semmosta murehdin, että säitä ku oon katellu ni on näyttäny satavan paljon ja ens viikoks luvattu kans. Onko noi sateet yleensä tosiaan vaan semmosia kuuroja parin kertaa päivässä vai mitä ? Harmittaa jos siel ei aurinko paista kunnolla tai jos sataa 24/7...

Mun mielest aina kun kattoo Thaimaan sääennusteita, lukee sadetta ja ukkosta. :D Me oltiin viime maaliskuun alussa 10 päivää Krabilla, ja säät oli mitä mainiommat, tais olla yks puolpilvinen päivä. Vissiin Helmi-Maaliskuu varminta aikaa säiden suhteen.

Ollaan just Phuketis ja sääennustuksien mukaan täällä ois pitäny olla joka päivä sateista, myrskyn mahdollisuus jne. mutta sen sijaan täällä on paistanut joka päivä aurinko. On kylläkin tullut vettäkin melkein joka päivä, mutta vasta iltapäivällä/alkuillasta. Aamut olleet todella kirkkaita eikä oo satanu. Samoin illat. Lämpöä riittää, ollut vähintään 32 astetta ja pilviselläkin säällä ruskettuu. Itse asiassa mulle tuleekin liian kuuma, jos kunnolla paistaa.

Kiitoskia paljon tiedosta, helpotti paljon tota mun pelkoa:) Ihanaa tulla sinne täältä kauheista loskakeleistä! Nytkin sataa taivaalta tiskirättejä.

Mikäs olisi lapsiperheelle paras paikka. Olen käynyt 2krt Phuketissa ja kerran Koh Samuilla. Jotain rauhallisempaa voisin lasten kanssa ajatella. Tarkoitus olisi ensi sadekaudella lähteä 3vk reissulle. Miten Hua Hin?

Ollaan just Phuketis ja sääennustuksien mukaan täällä ois pitäny olla joka päivä sateista, myrskyn mahdollisuus jne. mutta sen sijaan täällä on paistanut joka päivä aurinko. On kylläkin tullut vettäkin melkein joka päivä, mutta vasta iltapäivällä/alkuillasta. Aamut olleet todella kirkkaita eikä oo satanu. Samoin illat. Lämpöä riittää, ollut vähintään 32 astetta ja pilviselläkin säällä ruskettuu. Itse asiassa mulle tuleekin liian kuuma, jos kunnolla paistaa.

Mä oon ollu Phuketissa muutamaan otteeseen juuri näitä aikoja ja kerran on vettä satanut eli on ollut vissiin hyvä tuuri. Ens keväänä olis taas tarkoitus Thaimaaseen reissata jos työt antaa periks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom