Tossa jotakin juttua ja kuvia asiasta.
http://www.pattayaone.net/pattaya-n...ed-as-fight-turns-to-fire-in-central-pattaya/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suositelkaa Tratista jotain siistiä ja edullista hotellia.
^
Varmaankin jostain keskustasta (tai läheltä satamaa). En yhtään tiedä minkälaisesta kaupungista on kyse. Ideana olla siellä yksi päivä ja yöpyä yksi yö, jonka jälkeen jatketaan matkaa Koh Changille. Ja jos paikka on kiva, niin voidaan olla siellä muutama päivä myös takaisin tullessa.
Eli et ole käynyt koko maassa ollenkaan.
Kuukauden olen kierreellyt thaimaata enkä todellakaan ymmärrä sen suosiota muiden kuin junttejen keskuudessa.
On thaimaassa toki hyviäkin paikkoja mutta niitä on paljon enemmän monissa muissa maissa ja muissa maissa myös kaupungit on paljon parempia.
Jos tykkää thaimaan tapaisesta mutta niin saa paljon parempaa esim. Philippiineillä, Indonesiassa ja Vietnamissa sekä Laosissa.
Ihmisetkin on noista maista paskimpia thaimaassa viranomaiset mukaanluettuna.
Aasiasta noita kaikkia vie helposti kyllä mm. Intia, Sri Lanka, Nepal sekä Kiina
Onko Bangkokin lentoasemalta(Don Mueang) miten paras mennä tulevaan hotelliin(ei siis mitään varattuna), pääseekö esim. Skytrainilla MBK:n läheisyyteen kun siellähän on varmaan jokunen hotellikin...? Vai onko otettava taksi?
Anonymity sanoi:Mitä reittiä muuten tuo lentokentälle tuleva juna ajaa? Jos siis haluaisi mennä junalla Bangkokin ytimeen.
Lähtö Thaimaan Phuketiin ens tiistaina, perillä ollaan keskiviikkona Ei jaksais enää odottaa. Semmosta murehdin, että säitä ku oon katellu ni on näyttäny satavan paljon ja ens viikoks luvattu kans. Onko noi sateet yleensä tosiaan vaan semmosia kuuroja parin kertaa päivässä vai mitä ? Harmittaa jos siel ei aurinko paista kunnolla tai jos sataa 24/7...
Noin se tahtoo mennä lähes aina.mutta vasta iltapäivällä/alkuillasta
Ollaan just Phuketis ja sääennustuksien mukaan täällä ois pitäny olla joka päivä sateista, myrskyn mahdollisuus jne. mutta sen sijaan täällä on paistanut joka päivä aurinko. On kylläkin tullut vettäkin melkein joka päivä, mutta vasta iltapäivällä/alkuillasta. Aamut olleet todella kirkkaita eikä oo satanu. Samoin illat. Lämpöä riittää, ollut vähintään 32 astetta ja pilviselläkin säällä ruskettuu. Itse asiassa mulle tuleekin liian kuuma, jos kunnolla paistaa.