Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
Mieli tekisi käväistä Thaikuissa näin kesällä. Sorry jos on kyselty jo, mutta millaista keliä jossain Phuketin tienoilla olisi odotettavissa näin kesä- heinäkuussa. Mitään järkeä lähteä sinne eli sataako aamusta jo vai illasta vain?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän mennessä ollaan vietetty perheen kanssa noin 10 viikkoa Thaimaassa heinäkuussa aikaa vuosien varrella. Kerran ollaan kastuttu kunnolla, joten sinne vaan, jos ei pelkää mahdollisia iltasateenkuuroja tai turistien poissaoloa!

, mutta millaista keliä jossain Phuketin tienoilla olisi odotettavissa näin kesä- heinäkuussa.

Viime kesän kokemuksella sanoisin, että kannattaa lähteä. Silloin tällöin satoi mutta lämpötila pysytteli siinä 35+ niin ei se minua haitannut. Parina iltana oli ihan kunnon myrsky mutta tuktukilla ravintolaan niin kyllä se siitä.

JIM:lta, Neloselta tms tuli joku 4D "dokumentti" jossa kerrotaan mikä noissa baaritytöissä on homman nimi: http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=227642

Katsoin tuon Big Troubles in Thailand -sarjan ensimmäiset 10 (?) jaksoa ja sitten kyllästyin kun alkoi olemaan hieman tylsää. Alussa oli ihan hyviä juttuja mutta loppua kohden huonontui.

Kaikesta huolimatta tekee mieli Taikamaahan...alkaa tulemaan vieroitusoireita auringosta.

Olen lähdossä heinä -elokuun vaihteessa 2010 taas treenilomalla Pattayalle. Laittakaa viestiä jos löytyy joku treenikaveriksi samalla ajakohdalla. Viime reissulla laitettiin Tonys Gymin jalkaprässi koville, kun mulla oli yksi pakkislainen mukana :puntti:

Olen lähdossä heinä -elokuun vaihteessa 2010 taas treenilomalla Pattayalle. Laittakaa viestiä jos löytyy joku treenikaveriksi samalla ajakohdalla. Viime reissulla laitettiin Tonys Gymin jalkaprässi koville, kun mulla oli yksi pakkislainen mukana :puntti:

No siis mä lähen sinne huomenna ja oon siellä elokuun 6. päivään saakka.Ja tottakai tonys gymille vääntää penaa ja hauberia.

Voi veljet etta mua yritettiin kusettaa kunnolla.Oon lukenut paljon pattayasta ja erillaisista huijareista mutta tuo oli kylla aivan vitun tarkasti suunniteltu.Selvisin jutusta pienella tappelulla ja juonittelulla.Kyseessa ei ollut mikaan osta talo juttu vaan aivan vitun pitkalle hiottu suunnitelma.Epailin koko juttua alusta alkaen ja ajattelin etta kun kyllastun niin teen siita lopun mutta aliarvioin pahasti naiden huijareiden alykkyyden ja irti paaseminen maksamatta oli kylla kokemus mita en unohda ikina.Sanonpahan vaan etta pattajalla MIKAAN ei ole sita milta se nayttaa.Jos kertoisin koko tarinan niin siita tulis 100 sivuinen kirja.Olipa kylla seikkailu!

Millaista diiliä olit oikein hieromassa siellä ja kenen kanssa? Olisi vaan mielenkiintoista tietää, jotta osaa varoa jos jotain vastaava tulee vastaan...

Ostinpa Air Berlinin alennuksesta lennot Bangkokiin 580 eurolla. Lokakuun alussa parin viikon loma olisi tarkoitus viettää. Varmaan olen Bangkokissa 3 päivää ja loput Koh Taolla. Pattayalle ei viiti toista kertaa tänä vuonna mennä :D

Thaimaahan on tullut rakastuttua kyllä, tuon loman jälkeen jo 9 viikkoa kahden viimeisen vuoden aikana tullut maassa vietettyä.

Voi veljet etta mua yritettiin kusettaa kunnolla.Oon lukenut paljon pattayasta ja erillaisista huijareista mutta tuo oli kylla aivan vitun tarkasti suunniteltu.Selvisin jutusta pienella tappelulla ja juonittelulla.Kyseessa ei ollut mikaan osta talo juttu vaan aivan vitun pitkalle hiottu suunnitelma.Epailin koko juttua alusta alkaen ja ajattelin etta kun kyllastun niin teen siita lopun mutta aliarvioin pahasti naiden huijareiden alykkyyden ja irti paaseminen maksamatta oli kylla kokemus mita en unohda ikina.Sanonpahan vaan etta pattajalla MIKAAN ei ole sita milta se nayttaa.Jos kertoisin koko tarinan niin siita tulis 100 sivuinen kirja.Olipa kylla seikkailu!

Eiköhän joku perussetti. Kerro nyt edes mihin liittyy? Kiinteistöihin? Arpajaisiin?

No siis mä lähen sinne huomenna ja oon siellä elokuun 6. päivään saakka.Ja tottakai tonys gymille vääntää penaa ja hauberia.

Eipa voikaan enaa treenata tonys gymilla. Vanha on purettu ja uudesta ei ole tietoa millainen fitness sali siita tuleekaan. Talla reissulla treenaan Califolifornia Wow:lla

Eipa voikaan enaa treenata tonys gymilla. Vanha on purettu ja uudesta ei ole tietoa millainen fitness sali siita tuleekaan. Talla reissulla treenaan Califolifornia Wow:lla

Älä perkele! Siis Tony's Gymiä 3rd Roadillahan tarkoitat?

Onko se WoW yhtä HC-sali kuin Tony's eli riittääkö rauta kovempaankin treeniin? Jos ei niin osaatko tai osaako joku muu vinkata mistä samantyyppinen sali löytyisi kuinn Tony's oli?

Edit:Missäs tuo WoW on pai tö vei?

Kolmoskadun Tonys Gym juuri on purettu. California Wow:lla ei ole kunnon maastavetopaikkaa, mutta kyykkya pystyy tekemaan. Paljon on laitteita, jenkkityylinen siisti kaikenkansan sali. Painot riittaa ainakin mulle 3 viikon reissuun. Pidempaan siella treenanneet sanoo etta laitteiden pakkojen painot loppuu. Kasipainoja taisi olla 125 vai 140 LB asti. Paikka sijaitsee Avenue ostoskeskuksessa kakkoskadun varrella.

Keväällä olin ensi kerran Thaimaassa. Ennakkoluuloja paikkaa kohden oli paljon... Niin kuin aina, niin ennakkoluulot ovat perseestä. Syys-Lokakuussa uusi reissu. Balille piti mennä, mutta se ei ole neljän lisälentotunnin arvoinen.

Ruoka oli saatanan hyvää ja ihmiset ainakin Bangkokissa uskomattoman mukavia. Nyt Lennetään Bangkokkiin ja otetaan sieltä lennot johonkin? Ollaan mietitty vaimon ja 1-vee pojan kanssa lentoa Krabille. Sieltähän pääsee veneellä lähisaarille? Vai olisko joku muu paikka parempi?

Kertookas Ko Changista. Minkälainen mesta? Tarkotus pyörähtää BKK:sta Phuketissa käymään (moikkaa tuttua, en muuten menisi) ja sieltä lento Samuille, ja sieltä takaisin BKK. Mutta kiinnostaisi Chang ja mihin kohtaa reissua tuon saisi mahdutettua järkevimmin? Ennen Phuketia?

Tuli mieleen tuosta Shifun viestistä että jännä miten osa ei tykkää bankkarista yhtään ja itse taas tykkään ko. paikasta paljon. Saarille ja pohjoiseen voi mennä nollaamaan sitten erikseen mutta bangkokin syke on jotain mistä ei pääse eroon. Milloinkahan taas lähtisi?

Suositut

Back
Ylös Bottom