Mieli tekisi käväistä Thaikuissa näin kesällä. Sorry jos on kyselty jo, mutta millaista keliä jossain Phuketin tienoilla olisi odotettavissa näin kesä- heinäkuussa. Mitään järkeä lähteä sinne eli sataako aamusta jo vai illasta vain?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
, mutta millaista keliä jossain Phuketin tienoilla olisi odotettavissa näin kesä- heinäkuussa.
Meikä lähtee perjantaina 8 viikon lomalle Thaikkulandiaan, josta yksi viikko Kambodzassa. "Screw you guys! Im going ho...to Thailand!!"
Olen lähdossä heinä -elokuun vaihteessa 2010 taas treenilomalla Pattayalle. Laittakaa viestiä jos löytyy joku treenikaveriksi samalla ajakohdalla. Viime reissulla laitettiin Tonys Gymin jalkaprässi koville, kun mulla oli yksi pakkislainen mukana
Voi veljet etta mua yritettiin kusettaa kunnolla.Oon lukenut paljon pattayasta ja erillaisista huijareista mutta tuo oli kylla aivan vitun tarkasti suunniteltu.Selvisin jutusta pienella tappelulla ja juonittelulla.Kyseessa ei ollut mikaan osta talo juttu vaan aivan vitun pitkalle hiottu suunnitelma.Epailin koko juttua alusta alkaen ja ajattelin etta kun kyllastun niin teen siita lopun mutta aliarvioin pahasti naiden huijareiden alykkyyden ja irti paaseminen maksamatta oli kylla kokemus mita en unohda ikina.Sanonpahan vaan etta pattajalla MIKAAN ei ole sita milta se nayttaa.Jos kertoisin koko tarinan niin siita tulis 100 sivuinen kirja.Olipa kylla seikkailu!
No siis mä lähen sinne huomenna ja oon siellä elokuun 6. päivään saakka.Ja tottakai tonys gymille vääntää penaa ja hauberia.
Eipa voikaan enaa treenata tonys gymilla. Vanha on purettu ja uudesta ei ole tietoa millainen fitness sali siita tuleekaan. Talla reissulla treenaan Califolifornia Wow:lla
Kertookas Ko Changista. Minkälainen mesta? Tarkotus pyörähtää BKK:sta Phuketissa käymään (moikkaa tuttua, en muuten menisi) ja sieltä lento Samuille, ja sieltä takaisin BKK. Mutta kiinnostaisi Chang ja mihin kohtaa reissua tuon saisi mahdutettua järkevimmin? Ennen Phuketia?