- Ikä
- 46
DVI:n ja VGA:n välinen ero on kuin yöllä ja päivällä.
Toki niillä on eroa, mutta ei sitä huonoa paneelia pelasta hyvä liitäntätapakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DVI:n ja VGA:n välinen ero on kuin yöllä ja päivällä.
Pelasin Quake 4:sta ja ei helvetti sentään mitä suttua. Pimeissä kohdissa peli näytti todella surkealta. Ikivanhalla 19" CRT näytöllä kuva oli oli sentään kirkas ja musta oli mustaa.
EDIT: näytönohjaimena Geforce 6600GT
Toimiihan se hyvin ei siinä. Mitä oot mieltä "mustista" väreistä?
Samsungin näyttöjen värit taas ovat erittäin hyvät ja kirkkaat. Jopa musta näyttää mustalta pelikäytössäkin.
niin tai LCD tekniikalla on ylipäätään mahdotonta saada täysin mustaa, oli sitten minkä sukupolven tahansa...
Tuolloin vaan värimäärä (tai joku muut ominaisuus) taitaisi tippua, kun LCD tarvitsee sen taustavalon kuitenkin.No ei se mahdotonta ole... pitäs vaan niitä ledejä sammutella urakalla taustapaneelista.
Tuolloin vaan värimäärä (tai joku muut ominaisuus) taitaisi tippua, kun LCD tarvitsee sen taustavalon kuitenkin.
Mua vähän ihmetyttää koko "mustat värit ei toistu kunnolla LCD:llä" jutut... mulla on telkkarina Sonyn LCD, monitorina Viewsonicin LCD ja kummassakaan mua ei ainakaan ole kertaakaan häirinnyt mustat värit, ihan tarpeeksi tummana toistuu. Ehkä jotkut on vaan kriittisempiä tai jotain... ;)
Itse vaihdoin tuossa oman panasonicin putken saman merkin lcd töllöön ja itselläni ainoa asia mikä koen juuri puutteellisena on tuo mustan taso, siis nykyinenkin riittää mutta putkitöllöön tottuneena tuo "musta" on silti liian harmaata. Mielestäni asetukset ovat äärimmäisen tärkeässä osassa lcd näytöillä, liian paljon taustavaloa tai hieman liikaa kirkkautta voi pilata mustan tason aivan täysin.