TestoTimo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eagless
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 SOMEVAIKUTTAJA TESTOTIMO – TYYLI, SISÄLTÖ JA KOKEMUKSET 💥

Meta description: Keskustelua somevaikuttaja Testotimosta: sisältö, treeni, mielipiteet, palaute ja yleinen somevaikutus.

Kattelin joo, itsabodybuildingshow tais olla kanavan nimi tubessa? Täytyy myöntää että ihan vitun surullista, että tollanen nuori sälli jolla ei edes perus voimatasot/tekniikat ole kunnossa niin alkaa lääkitseen itteensä. Ja timppahan kustantaa kuurit yms. (Näin siis tämä sälli itse kertoi videollaan). Jotenkin tuntuu älyttömältä.

Ja ennen kuin joku nyt tulee kätisemään että miksi keskityn ja kritisoin muiden asioita niin älä edes aloita, kyseessä on julkinen materiaali ja on ihan normaalia esittää eriäviä näkemyksiä niistä.

Oli muutenkin jotenki aika ankeet ja jopa surulliset vibat tosta. Jossain teollisuusalueella oleva murju, jossa joku 8 neliön huone, ei ilmastointia ja ikkunoissa kalterit. Oli tietenkin jo vedetty dmt:tä ja pajautellaan joka ilta.

Varmaan kuitenkin kannattaisi ensin edes vuosi treenata? Näkee mm. onko itsestä toteuttamaan tuollaista elämäntapaa saati onko mitään lahjoja hommaan...
Eihän se toki fiksua ole hukata ensimmästä vuotta kun silloin natuna saa eniten gainsseja.

No kyllähän jokainen vitun idioottikin ymmärtää, että jos kyykyssä sarjapainot on 100kg ja tekniikatkin vähän sinne päin joka liikeessä, niin ei missään nimessä ole ajankohtaista miettiä edes mitään lääkkeitä. Luulis että Timo ois tolle jampalle sanonut että ei helvetissä mitään roinajuttuja pidä harkita edes vielä.

No kyllähän jokainen vitun idioottikin ymmärtää, että jos kyykyssä sarjapainot on 100kg ja tekniikatkin vähän sinne päin joka liikeessä, niin ei missään nimessä ole ajankohtaista miettiä edes mitään lääkkeitä. Luulis että Timo ois tolle jampalle sanonut että ei helvetissä mitään roinajuttuja pidä harkita edes vielä.

Timo ottaa rahat pois ja kaverihan meni ammattilaisen kehonrakennuskouluun niin eihän siellä voi olla muuta ku lihatalkoot tiedossa? Priimaa douppii apteekista

Viimeksi muokattu:
Onko Timolla siis kaksi kämppää tuolla ja toiseen majoittuu muita suomalaisia? Vai mikä tää kuvio on? Mennyt itseltä täysin ohi.

Onko Timolla siis kaksi kämppää tuolla ja toiseen majoittuu muita suomalaisia? Vai mikä tää kuvio on? Mennyt itseltä täysin ohi.

Niillä on sellanen mökki ja sitten nää kommuunilaiset majoittuu vuokrakämpässä. Laitoin kommuunlaisen videosta pari kuvaa. Toisessa kuvassa vasemmalla on kämppä, jossa majoittuvat ja toinen kuva on tän tyypin huoneesta.

Liitteet

•  dd.webp
    dd.webp
    38,7 KB · Katsottu: 653
  • sdsd.webp
    sdsd.webp
    115,8 KB · Katsottu: 653
Kauan pitäs sun mielestä treenata natuna jos tavotteet on lyöty pro kehonrakennukseen?

Sen verran kauan natuna kunnes rupeaa tarvitsemaan tavoitteidensa mukaisesti sitä ehostusta. Ja silloinkin kun kemia tulee mukaan, niin sekin niillä määrillä, että saa parhaan hyödyn kullakin annoksella ensin. Kaikki irti asteittain niin sanotusti. Näin on kaikki fiksut protkin tehneet.

No nyt on rajut elämäm koulu setit. Puhumattakaan testotimon annostelemista roinaseteistä. Mä oon jo niin vanha setä, että mulla on lupa paheksua tätä touhua. Poika vaikuttaa vähän reppanalta ja ohan toi perustettu kommuunikin melko erikoinen homma...

O tempora, o mores!

Sen verran kauan natuna kunnes rupeaa tarvitsemaan tavoitteidensa mukaisesti sitä ehostusta. Ja silloinkin kun kemia tulee mukaan, niin sekin niillä määrillä, että saa parhaan hyödyn kullakin annoksella ensin. Kaikki irti asteittain niin sanotusti. Näin on kaikki fiksut protkin tehneet.

Jos ikää on jo 20 niin turha siihen on enää natuvuosia tuhlata jos tavotteet on pro lavoilla. Tietysti jos sinne haluaa nelikymppisenä ku ura on ohi ni ok. Kyllähän ne massat mun mielestä pitää olla hommattuna jo joskus 25v

Jos ikää on jo 20 niin turha siihen on enää natuvuosia tuhlata jos tavotteet on pro lavoilla. Tietysti jos sinne haluaa nelikymppisenä ku ura on ohi ni ok. Kyllähän ne massat mun mielestä pitää olla hommattuna jo joskus 25v

Jos ikää on jo 20 eikä ole salilla käynyt, niin voi unohtaa promassat 25 vuotiaana aloitti suoraan roinaamaan tai ei. Kyllä siinä on edellytyksenä, että salilla on käyty sieltä 14-16 vuotiaasta asti niinkuin kaikki 20-vuotiaana ammattilaiseksi päätyneet ovat käyneet.

”Timol on muita menoi, ni me treenataa tääl kommuunis..mä tein eilen neljä sarjaa kyykkyy failuree, melkee pyörryin ku oli nii heikko olo täst ripulista..mä olin pilves syöny vahingos purkkapaketin, sillee et mä olin nielly ne kaikki.. mut ei täs mitää kaikki hyvi kaikki hyvi, tänää treenataa hauiksii ja olkapäitä.”

Nyt on Kummeli-meno.

Jos ikää on jo 20 eikä ole salilla käynyt, niin voi unohtaa promassat 25 vuotiaana aloitti suoraan roinaamaan tai ei. Kyllä siinä on edellytyksenä, että salilla on käyty sieltä 14-16 vuotiaasta asti niinkuin kaikki 20-vuotiaana ammattilaiseksi päätyneet ovat käyneet.

Joo tuo massahomma oliki yleinen mielipide. Kyllähän kaveri on myöhässä koko harrastuksen suhteen mut ei tuohon enää mitää natuilua ole tuhlattavaks 🤷‍♂️

Jos ikää on jo 20 eikä ole salilla käynyt, niin voi unohtaa promassat 25 vuotiaana
Paskapuhetta, myohemmalla ialla voi rakentaa pro massat myos. Don Youngblood kisasi ensimmaisen kisansa 40 vuotiaana. Jonnet voi kayda Googlesta katsomassa jos nimi ei oo tuttu.

Back
Ylös Bottom