TestoTimo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eagless
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 SOMEVAIKUTTAJA TESTOTIMO – TYYLI, SISÄLTÖ JA KOKEMUKSET 💥

Meta description: Keskustelua somevaikuttaja Testotimosta: sisältö, treeni, mielipiteet, palaute ja yleinen somevaikutus.

Samaa mieltä. Mutta onhan varmaan somettajalla itselläänkin joku vastuu omasta sisällöstään? Jos postaa tyhmiä juttuja, niin eikö niille saisi nauraa?
Otetaan mut esimerkiksi, vihatuin ylivoimaisesti koko skenessä. Kerrotko mitä tyhmää on esim frisbeen pelaamisessa? Mitä tyhmää on tatuointien ottamisessa? Mitä tyhmää on mennä kihloihin? Mitä tyhmää on päivittää vaikka dieettien etenemistä? Mun mielestä kovin tavallisia asioita, mutta niin vaan herättää vihaa. Objektiivisesti jos katot, niin noissa ei ole mitään erikoista tai varsinkaan tyhmää, pitää olla siis mielisairas narisistinen sekopää jos noiden takia vihaseuraa.

Otetaan mut esimerkiksi, vihatuin ylivoimaisesti koko skenessä. Kerrotko mitä tyhmää on esim frisbeen pelaamisessa? Mitä tyhmää on tatuointien ottamisessa? Mitä tyhmää on mennä kihloihin? Mitä tyhmää on päivittää vaikka dieettien etenemistä? Mun mielestä kovin tavallisia asioita, mutta niin vaan herättää vihaa. Objektiivisesti jos katot, niin noissa ei ole mitään erikoista tai varsinkaan tyhmää, pitää olla siis mielisairas narisistinen sekopää jos noiden takia vihaseuraa.

No toi on asia erikseen. En kysy sulta ettet joudu pahaan paikkaan, mutta kyllähän noi Timon videot on aikamoisia. Aika kaukana sun kontsasta, niin jos sä saat tollasta settiä, niin kyllä Timokin saa. Luulen, että teillä on vähän erilainen seuraajakunta siinä mielessä, että sulla on ylisvihaajia niskassa ja Timolla taas sit seuraajat haluaa kattoa sitä sekoilua. Vähän ku nää tampereen terot, niilot jne. saavat katsojia sen sekoilun takia, niin Timolla vähän sama. Vaikka BabyJay yrittää tosta Timosta jotain rahamiestä vääntää, niin on Timo useasti kertonut videoilla rahojen olevan loppu. Puhuu vaan itselleen asiat aina parhaiten päin, joten en sillä lailla luota mitä sieltä tulee. Mielenkiintoista seurattavaa, kun skippailee treenit ja kaiken tylsän videoista ja kuuntelee niitä juttuja. Sama ku möykyllä, ne rantit ja mouhoaminen on parasta kontsaa. Ei ketään kiinnosta ne sen treenit tms. vaan se kun kertoo miten kaupunkia pitää johtaa kun ei ole itse päässyt hsl:n lipulla järvenpäässä ovelta ovelle isoon sairaalaan kaikkiin tutkimuksiin.

Mutta miksi ihmeessä joku olisi kateellinen Testo Timolle sitä en kyl ymmärrä.
En ymmärrä minäkään, se tässä huvittaakin. Voisko BabyJay tulla kommentoimaan Timon siipimiehenä tähän jotain? Sehän tämän kateuskortin tässä niin vahvasti nosti esille. Ja ennen kuin tulet änköttämään jostain köyhistä, kateellisista etc niin et tiedän hevonvittuakaan yhdenkään täällä kirjoittelevan varallisuudesta joten toivon valideja kommentteja herralta.

En ymmärrä minäkään, se tässä huvittaakin. Voisko BabyJay tulla kommentoimaan Timon siipimiehenä tähän jotain? Sehän tämän kateuskortin tässä niin vahvasti nosti esille. Ja ennen kuin tulet änköttämään jostain köyhistä, kateellisista etc niin et tiedän hevonvittuakaan yhdenkään täällä kirjoittelevan varallisuudesta joten toivon valideja kommentteja herralta.
Totta kai joku voi varsinkin sitä alun reppureissaamista katsoa hieman että "Vitsit kunpa itsekin voisi.."
Onhan niitä jonkin verran ketkä lähtee liftaamaan Eurooppaan reppu selässä ja nauttii siitä.
Itse en kuulu tähän ryhmään ja ajatuskin reppureissaamisesta saa kuvotuksen aikaan

Nykytouhua ehkä jotkut junnut voi vähän kadehtia kun näkevät somen kautta vaan ne parhaat puolet mutta en usko että kovin moni fiksu aikuinen näkee siinä mitään kadehdittavaa.

Ja kaikesta huolimatta en ole mikään Timon heitteri

Totta kai joku voi varsinkin sitä alun reppureissaamista katsoa hieman että "Vitsit kunpa itsekin voisi.."
Onhan niitä jonkin verran ketkä lähtee liftaamaan Eurooppaan reppu selässä ja nauttii siitä.
Itse en kuulu tähän ryhmään ja ajatuskin reppureissaamisesta saa kuvotuksen aikaan
Itse tuota harrastin nuorempana mutta enää ei kiinnosta, aikansa kutakin. En siltikään näe reppureissaamisessa mitään kadehdittavaa, sitä kun voi lähes kuka vaan tehdä.

Sen ymmärtää hyvin miksi joku on kateellinen vaikka Mikelle tai Vataselle tai vaikka Mentulalle.
Enpä nyt tiedä. Kevyesti tuntuu kateuskortti nousevan, jos ei joku jaa sitä ajatusmaailmaa, jossa itsetunnon mitta on (lääkkeillä hankitun) lihan määrä. Ja siimat on tietty mielisairaita kaikki, kun eivät samaan pysty vaikka haluaisivat.

Enpä nyt tiedä. Kevyesti tuntuu kateuskortti nousevan, jos ei joku jaa sitä ajatusmaailmaa, jossa itsetunnon mitta on (lääkkeillä hankitun) lihan määrä. Ja siimat on tietty mielisairaita kaikki, kun eivät samaan pysty vaikka haluaisivat.
Ei ne lääkkeet silti itse mitää lihaa tee, et ilmeisesti ymmärrä että se vaatii ihan helvetisti töitä että ne lihakset kunnolla kasvaa.

Kateuskortista olen samaa mieltä

On jäänyt itselle epäselväksi miten timo tienaa rahaa? Valmennuksia kyllä mutta jossain vaiheessa oli puhettaettä hänellä omisi brasilialaisia duunareita.

Itse tuota harrastin nuorempana mutta enää ei kiinnosta, aikansa kutakin. En siltikään näe reppureissaamisessa mitään kadehdittavaa, sitä kun voi lähes kuka vaan tehdä.
Jos on perhettä niin silloin hankala toteuttaa mutta suurta pääomaa rahallisesti se ei tietenkään vaadi joten yksin elävä matalapalkkainenkin voi hyvin lähteä reppureissaamaan

Oletko sä tyytyväinen itseesi? Onko sulla hyvä itsetunto? Kuten sanoin, oma itsetuntoni ei rakennu pelkästään ulkonäkööni, rusketukseen, lihaksiin tai kampaukseen. Vielä vähemmän siihen, monta seuraajaa mulla on somessa ja paljon saan tykkäyksiä.

No selkeästi se on sulla todella iso epävarmuuden aiheuttaja. Ootko sä nyt 10 vuotta vihaseurannu niitä kellä on jotain mitä sä haluisit, mutta et ole tehnyt mitään saadaksesi sen. Siksi mä sanon sulle nyt 4 kerran että osta se valmennus. Saat vähän itsevarmuutta ja käytät ton ajan vaikka siihen että etsisit itsellesi ensimmäisen tyttöystävän. Sen kanssa on paljon kivempi leikkiä kun seurata jokaisen bodarin videot ja somet läpi etsiäkseen jotain kitistävää. Ei ne tytötkään tykkää tästä sun harrastuksesta kun toihan on ihan ämmien hommaa.

Salille, ruokavalio kuntoon, alat pitämään huolta hygieniasta ja käyt vaatekaupassa. Toi sun kaikki toiminta on vaan projisointia siitä sun itseinhosta.

Samaa mieltä. Mutta onhan varmaan somettajalla itselläänkin joku vastuu omasta sisällöstään? Jos postaa tyhmiä juttuja, niin eikö niille saisi nauraa?

Nämä "tyhmät" jutut mille nämä "nauraa" on tasoa uusi tatuointi, värjää parran, ostaa uuden auton, uuden kellon, uusi nainen tjsp. Sit kun oma elämä on toimeentulotukihakemus, uusi masennuslääke, my little pony ja kouluampumisesta fantasiointi niin tottakai toi aiheuttaa katkeruutta

No selkeästi se on sulla todella iso epävarmuuden aiheuttaja. Ootko sä nyt 10 vuotta vihaseurannu niitä kellä on jotain mitä sä haluisit, mutta et ole tehnyt mitään saadaksesi sen. Siksi mä sanon sulle nyt 4 kerran että osta se valmennus. Saat vähän itsevarmuutta ja käytät ton ajan vaikka siihen että etsisit itsellesi ensimmäisen tyttöystävän. Sen kanssa on paljon kivempi leikkiä kun seurata jokaisen bodarin videot ja somet läpi etsiäkseen jotain kitistävää. Ei ne tytötkään tykkää tästä sun harrastuksesta kun toihan on ihan ämmien hommaa.

Salille, ruokavalio kuntoon, alat pitämään huolta hygieniasta ja käyt vaatekaupassa. Toi sun kaikki toiminta on vaan projisointia siitä sun itseinhosta.

Kiitos vihjeistäsi, mutta treenaan ihan kunnolla salilla (suosittelen sullekin joskus jos sydän kestää) en tarvitse syömishäiriötä, enkä halua tuhlata rahojani samille tai ostaa mitään mitä en tarvitse. Ja kaikki tämä ilman some-persoonan copy/paste valmennusta.

Nyt annan ihan ilmaisen neuvon Babyjaylle. Lopeta tähän tuo vammainen avautuminen. Tässä vaiheessa kun alat syyttää muita kouluampumisen fantasioinnista niin ei ainakaan omasta mielestäni ole ihan tervettä tuo sinun tapasi "keskustella" Nykypäivänä kannattaa olla tarkkana mistä ihmisiä syytää jopa internetissä

Nämä "tyhmät" jutut mille nämä "nauraa" on tasoa uusi tatuointi, värjää parran, ostaa uuden auton, uuden kellon, uusi nainen tjsp. Sit kun oma elämä on toimeentulotukihakemus, uusi masennuslääke, my little pony ja kouluampumisesta fantasiointi niin tottakai toi aiheuttaa katkeruutta

Tuleeko sulle parempi mieli, kun teet muista kirjoittelijoista oletuksia? Esim. case Enceno jossa varmaan kuvittelit hänen olevan joku siima tai laihaläski, mutta äijä onkin kireempi JA isompi kuin sä. Miltä se susta tuntui? Ei nää parran värjääjille naurajat ole aina mitään ryönää, vaan ihan oikeita työssäkäyviä ihmisiä ilman ongelmia.

Tuleeko sulle parempi mieli, kun teet muista kirjoittelijoista oletuksia? Esim. case Enceno jossa varmaan kuvittelit hänen olevan joku siima tai laihaläski, mutta äijä onkin kireempi JA isompi kuin sä. Miltä se susta tuntui? Ei nää parran värjääjille naurajat ole aina mitään ryönää, vaan ihan oikeita työssäkäyviä ihmisiä ilman ongelmia.

On se epävarma. En mä tehny encenosta mitään oletuksia. Sanoin että vedä ittesi kireäksi jos se on niin yksinkertaista ja se näytti kuvan missä oli vetänyt itsensä hienoon kuntoon. Propsin Encenolle. Kävitkö jo tekemässä langan siitä laudalle?

Montako näistä kitisijöistä sä tiedät tai mitä ne tekee elämässään?Eihän teistä kukaan avaa suutaan ellei ole nimimerkkiä tai anonymiteettiä suojana ja ihan syystä. Tyyliin kaksi paljastautunut ja näytti just siltä miltä voi odottaakin ja ne oli niitä todellisia elämän hupiukkoja. Sä voit toki rikkoa stereotypiat ja kertoa sun somet niin käydään katsomassa millanen elämässään onnistunut adonis sieltä löytyy. Tai sit et ja jatkat vihaseuraamista toinen käsi sipsipussissa ja toinen mielialalääkepurkissa

Back
Ylös Bottom