TestoTimo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eagless
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 SOMEVAIKUTTAJA TESTOTIMO – TYYLI, SISÄLTÖ JA KOKEMUKSET 💥

Meta description: Keskustelua somevaikuttaja Testotimosta: sisältö, treeni, mielipiteet, palaute ja yleinen somevaikutus.

Kannabis, psykedeelit ja hormonit ei ehkä kovin hyvä kombo.
Saattaa tulla psykoosit jossain vaiheessa, varmaan ennen muita haittoja.

Tampereen pojat: elmer ja nuutti alotti kanssa roinan vuoden vaihteessa, ja siinä oli vähän enemmän järkeä. Kummatkin treenanneet tosissaan 6 v. ja hyvässä kunnossa lähtivät miedolla kuurille. Nuutti tais jo penkata 175 kg ja kummankin tekeminen on tosissaan puskemista eli syöminen ja treeni tiptop.
Ton Timon luokse muuttaneen pojan roinaus on tossa vaiheessa vain tyhmää, IMHO!

Tampereen pojat: elmer ja nuutti alotti kanssa roinan vuoden vaihteessa, ja siinä oli vähän enemmän järkeä. Kummatkin treenanneet tosissaan 6 v. ja hyvässä kunnossa lähtivät miedolla kuurille. Nuutti tais jo penkata 175 kg ja kummankin tekeminen on tosissaan puskemista eli syöminen ja treeni tiptop.
Ton Timon luokse muuttaneen pojan roinaus on tossa vaiheessa vain tyhmää, IMHO!
Joo, ei voi näitä kahta tapausta verrata millään tasolla keskenään. Nuo ensiksi mainitut herrasmiehet tuntuu jossain määrin olevan perillä asioista ja oikeesti omaa lihastakin ihan hyvin ennenkun kuurille lähdettiin. Tästä huolimatta muistan erään herran tuominneen tämän kaksikon touhut ja todenneen jotain tyyliin "tuskin ne kuitenkaan treenata edes osaa kunnolla". Sen sijaan tämä suomen Sam Sulek on pihalla kun linnunpönttö, poika ei edes tiedä mitä timppa siihen on työntänyt ruiskullaan, mutta silti toiminta on tämän saman herran mielestä täysin OK. Helvetti miten vastuutonta molemmilta. Samaan aikaan ymmärräystä kyllä riittää siinä mielin että jotenkin tuo istuu kuin nenä päähän timon aisapariksi, kaksi täysin todellisuudesta irtautunutta tonttua.

En ole jokaista timon videota viime aikoina katsonut mutta mikä tämän konseptin idea on? Jotain junnuja tulee timon nurkkiin pyörimään ja sekoilemaan, miksi? Joku tuolla ylempänä oli screenshotteja ottanut näiden uusien tulokkaiden huoneesta/pihasta, tommosessa homeisessa savimajassa asumisestako nyt sit pitäis olla kateellinen kuten se yks timon siipimies höpisi jokunen viikko sitten? :D Kyllä tässä on sääli enempi läsnä kun kateus.

Ehkä ekan treenivuoden aikana on eniten fiiliksissä hommasta ja näkee isolla nälällä (ei sic) huiman potentiaalinsa. Potentiaalia kovaydinmassatreenillä roellywinklaarmaisiin oikkareihin, tompratzmaisiin reiskoihin, savomaken haukkoihin, nyyssikseen esiintymiseen ym.

Muutenkin 25/7 sellaista anti-body dysphia -fiilistä; joka treenin jälkeen kävelee 20 cm lattiasta ilmassa ja on vaan niin varma että hommasta tulee parasta ikinä.

Ehkä myös ekana vuonna näkee kemian merkityksen, jos ei usko lisäravinnemainoksiin ja kalliisiin jauhoihin, ja siinä joutuu pohtimaan miten pitäisi lääkkeistä näppinsä irti; kuitenkin haluaisi olla jumppasalin isoimpia ja ekana vuonna kaikki on määrätyllä tavalla uutta ja jännittävää.

Sitoutumisestaan on varma, joten miksei valmistaisi itseään tuleviin vuosiin jo heti alusta.

”Timol on muita menoi, ni me treenataa tääl kommuunis..mä tein eilen neljä sarjaa kyykkyy failuree, melkee pyörryin ku oli nii heikko olo täst ripulista..mä olin pilves syöny vahingos purkkapaketin, sillee et mä olin nielly ne kaikki.. mut ei täs mitää kaikki hyvi kaikki hyvi, tänää treenataa hauiksii ja olkapäitä.”

Nyt on Kummeli-meno.

Ai saatana, tää teksti oli menny kokonaa ohi 😀

Siis toihan on kontenttia, varmasti tää sälli saa katsojia ja toivotaan että tekee fyrkat tolla hommalla. Vähän sellanen eläintarhaefekti, jengi maksaa että pääse kattomaan kun apina hölmöilee häkissään. Ihan symppis tyyppi ja vähän hölmö, mut toivotaan silti parasta.

Vitun tyhmäähän toi on ja mun mielestä timolta myös edesvastuutonta, mut sellasta se elämä on. Pidetään peukkuja.

Testotimo on kertonut kärsivänsä mielenterveysongelmista joita on mitä ilmeisemmin buustannut horkalla ja tajunnanlaajentajilla. Nyt hän on sitten keksinyt kutsua luokseen maatilalle joukon nuoria ummikkoja nauttimaan kanssaan, kuinka ollakaan juurikin horkkaa ja tajunnanlaajentajia, ja kutsuu touhua nimellä kehonrakennuskoulu. Onhan tää nyt pimein big brother show mitä on eetteriin koskaan tuutattu. Olis ehkä jopa ihan viihdyttävää komediaa ellei tässä haisisi jonkinlainen hyväksikäyttö. Toivottavasti homma kaatuu mahdollisimman nopeasti ettei kenellekään käy oikeasti huonosti.

Viimeksi muokattu:
Ihme etta 18v douppaajalla on ilmeisesti toinen jalka jo haudassa mutta jos joku 16 vuotias vetaa rookia ja juo viinaa kukaan ei sano etta voi voi karmea kohtalo tulossa 5 vuoden paasta
Kyllä on aika karmea kohtalo edessä jos 16-vuotiaana vetää viinaa ja röökiä seuraavat 5 vuotta. Melko varhaisessa vaiheessa puhuisin jo päihderiippuvuudesta etenkin jos viinan juonti ja tupakan polttaminen on toistuvaa.

Ei minua kiinnosta mitä ihmiset tekevät mutta olin ite probodari 20 vuotiaana ja roinaa meni. Tuli ongelmia sitten kun oltiin lasta hankkimassa myöhemmin, no läpi meni kuitenkin hcg:n avulla. Nyt korvaushoidolla. Fakta on se että ne jotka ovat 20v pro bodareita usein lopettavat treenaamisen ennen kuin täyttävät 30v tai siirtyvät sunnuntaitreenaamiseen. Vaikka moni on eri mieltä niin kyllä riski on aina olemassa että terveys kärsii ja kun otetaan huomioon kuinka fiksuja yleisesti ollaan tuossa iässä niin en pidä sitä kovin fiksuna ideana. Mielestäni kaikkien pitäisi odottaa siihen asti että mittarissa on 30v. Silloin järki pelaa paremmin ja arvot on muuttunut.

Kyllä on aika karmea kohtalo edessä jos 16-vuotiaana vetää viinaa ja röökiä seuraavat 5 vuotta. Melko varhaisessa vaiheessa puhuisin jo päihderiippuvuudesta etenkin jos viinan juonti ja tupakan polttaminen on toistuvaa.
Juu just se oli mun viestin pointti. Erittain harmillisia substansseja mutta niin "arkisia" etta kukaan ei kauhistele

Ei minua kiinnosta mitä ihmiset tekevät mutta olin ite probodari 20 vuotiaana ja roinaa meni. Tuli ongelmia sitten kun oltiin lasta hankkimassa myöhemmin, no läpi meni kuitenkin hcg:n avulla. Nyt korvaushoidolla. Fakta on se että ne jotka ovat 20v pro bodareita usein lopettavat treenaamisen ennen kuin täyttävät 30v tai siirtyvät sunnuntaitreenaamiseen. Vaikka moni on eri mieltä niin kyllä riski on aina olemassa että terveys kärsii ja kun otetaan huomioon kuinka fiksuja yleisesti ollaan tuossa iässä niin en pidä sitä kovin fiksuna ideana. Mielestäni kaikkien pitäisi odottaa siihen asti että mittarissa on 30v. Silloin järki pelaa paremmin ja arvot on muuttunut.

Siis sulla oli prokortti 20-vuotiaana?

Hieman särähti korvaan että kaveri sanoo et oisitte nähnyt mut vuos sitte että kuvia on siltä ajalta läskinä narkkarina.. Hieman on ehkä aikaista lähtä tälläiselle retriitille huumetaustan omaavana ja siellä sitten alottanut heti vetämään huumeita ja roinaa päälle! Tästä ei kyllä hyvä heilu. Mut mukava seurata matkaa siltä kantilta että mitä roina tekee täysin aloittelijalle ja mihin kuntoon päästään missä ajassa. Nythän tuo kunto on just sen näkönen ettei puntteja oltais välttämättä ikinä nähtykään, sen puolesta mielenkiintoista seurata miten nollista noustaan tekemään uraa ja sitten voi seurata olisko sama ollut mahdollista ilman niitä myrkkyjä.

Juu just se oli mun viestin pointti. Erittain harmillisia substansseja mutta niin "arkisia" etta kukaan ei kauhistele

Itse varoitin 13-vuotiaana kaveriani, että tämän ei pitäisi polttaa tupakkaa, koska siihen tulee riippuvuus ja se on epäterveellistä. Hän oli sitä mieltä, että ei tarvitse, koska voisi halutessaan lopettaa milloin haluaa.

18-vuotiaana hän myönti minun olleen silloin viisaampi, koska hän ei enää kyennyt lopettamaan. Tupakan lisäksi meni kaljaa ja pilveä, myöhemmin kovempiakin aineita.

33-vuotiaana hän kuoli keuhkosyöpään.

Tuo ei pidä paikkaansa. Tupakkaa kauhistellaan ja ollaan kauhisteltu niin paljon että sitä ei saa polttaa enää juuri missään. Nykyään kukaan ei enää yritä väittää etteikö rööki aiheuttaisi keuhkosyöpää. Vähän varttuneempi polvi muistaa ajat kun röökiä vedeltiin kaikkialla jopa lentokoneessa ja mediassa oli tupakkamainoksia. Nuorison keskuudessa tupakointi onkin vähentynyt dramaattisesti ja syy on nimenomaan tupakan terveyshaitat. Alkoholille on käynyt pitkälti sama juttu. Nuoriso juo merkittävästi vähemmän kuin ennen, poislukien ongelmaporukka. Roinaan suhtautuminen saisi kokea vastaavan terveysrevoluution.

Back
Ylös Bottom