TESTORAGE - heavyrokkia treeneihin

Älä masennus tästä, tää on vain mun mielipide:

Bench Press: laulaja aloitti "uuh jeah" -huudahduksella ja uskottavuus romahti nollaan. Kitaratilutukset ärsytti ja teknonakutus kuulosti todella laimealta. Tästä tulee agrea treeneihin korkeintaan vitutuksen kautta. Biisi ei lähtenyt missään vaiheessa käyntiin vaan polki paikallaan. "Bench press" -huudahdukset nauratti hetken, sitten lakkas mielenkiinto.

Leg Day: jaaha.

Ei kyllä iskenyt valitettavasti minuunkaan, sanoista en saanut hirviästi selvää, eikä tästä ainakaan agrea saa jos sitä hakee. kummassakaan piisissä ei ollut minkäänlaista ''koukkua''. tasasta lätkettä ja rytmittömyyttö kyllä riitti senkin edesti :david: .
ei tällä ainakaan agreja saa kerättyä, pistäkääs vaikka Cypress Hilliä tai jotain kunnon Gansta räppiä, tai joko sitten Children of bodomia tai jotain kunnon kikkeli heviä niin saatte agret kohilleen mutta ei tällä, ei näin! :D LEG DAY :hyper: :david: . Joittenkin pitää vain jäädä kuuntelijoiksi musiikin itse tekemisen sijaan :kippis1: :david: .

No saatana, tässähän on potentiaalia paljonkin. Lauluääntä osaat käyttää erittäin hyvin, korkeat ja matalat kohdat eivät säry ja menevät nuotin mukaan. Korkeat huudot ovat todella kiihottavia, pointsit niistä. Älä kadota tuota sekopäistä otetta vokaaleihin, piristävä poikkeus massasta. Riffit ovat hyviä, mutta niitä ei kannata ylikäyttää, vähän enemmän vaihtelua niihin sekä rytmiin. Biisit ovat aivan liian pitkiä tällaiseen musiikkiin, alkavat toistaa itseään. Hio niistä tiiviimpiä paketteja, niin kyllä minä demosi ostan. Two thumbs up.

Joze86 sanoi:
ei tällä ainakaan agreja saa kerättyä, pistäkääs vaikka Cypress Hilliä tai jotain kunnon Gansta räppiä...

Tarkoitus ei kylläkään ole kerätä vitutusta ja hajotettuja soittimia.
Räppiä treenin aikana? Epätodellista.

rafael30 sanoi:
Tarkoitus ei kylläkään ole kerätä vitutusta ja hajotettuja soittimia.
Räppiä treenin aikana? Epätodellista.

Cypress Hilli menis reenin aikana hyvin, Cypress Hill taitaa olla semmosta Nu Metallin ja räpin sekoitusta, vähän niinkuin joku limp bizkit mutta ei niin paskaa kumminkaan eikä teiniä :) .
Mutta ei todellakaan mitään usheria sun muita lälly lässyn paskaa kuuntelis reenin aikana vaikka maksettas, myös suomihiphop ja räp on pois suljettu :D .
reeni biisissä pitää olla hyvät (rankat) kitara soundit ja hyvät ''hyökkäävät'' sanoitukset mistä se agre nyt tulee :david: :kippis1:

Strappado sanoi:
No saatana, tässähän on potentiaalia paljonkin. Lauluääntä osaat käyttää erittäin hyvin, korkeat ja matalat kohdat eivät säry ja menevät nuotin mukaan. Korkeat huudot ovat todella kiihottavia, pointsit niistä. Älä kadota tuota sekopäistä otetta vokaaleihin, piristävä poikkeus massasta. Riffit ovat hyviä, mutta niitä ei kannata ylikäyttää, vähän enemmän vaihtelua niihin sekä rytmiin. Biisit ovat aivan liian pitkiä tällaiseen musiikkiin, alkavat toistaa itseään. Hio niistä tiiviimpiä paketteja, niin kyllä minä demosi ostan. Two thumbs up.

Jep, no ei ollut tarkoitus tyydyttää tyypillistä radionkuuntelijaa tällä. Eli biisin pituudet eivät jää välttämättä aina sinne 1-3 min radiosoittoformaattiin, enkä näe mitään syytä siihen koska ne toimivat ihan hyvin näin. Toisto ja yksinkertaistaminen ovat tässä tarkoituksenmukaisia ja minusta kappaleet elävät hyvin niissäkin puitteissa. Kuntosaliharjoittelukin on teoriassa loppujen lopuksi varsin yksinkertaista. Toistoja ja taukoja ja armotonta ponnistelua. Ja pitkäjännitteisyyttä. 8 min biisi ei ole vielä mikään marathon. Jos se on hyvä niin sen laittaisi kuitenkin heti uudestaan.

Noille muille kommentaattoreille sanon, että nu-"metallilla" ja räpillä ei ole yhtään mitään tekemistä heavyn kanssa ja että kaikilla ei vaan voi olla yhtä hyvä musiikkimaku kuin minulla.

Sulle taisi mennä aika pitkälle jakeluun, mutta nickistäsi päätellen sulla(kin) onkin kunnon old school heavy/black/death/thrash pohjaa kuten minullakin. Otan yhteyttä, kun tulee valmista jos kiinnostaa. Biisien pituus tulee oman maun mukaan.

Ja sitten vielä, että minä en ainakaan mene salille kasvattamaan otsaryppylihaksia. "Agrea" saa aggregaatista. Niin, sellaisesta tietystä maatalouskoneesta...

Sosiaalitärkeilymusiikit helvettiin salilta. Ainakin silloin kun minä olen siellä.

Testorage sanoi:
Sulle taisi mennä aika pitkälle jakeluun, mutta nickistäsi päätellen sulla(kin) onkin kunnon old school heavy/black/death/thrash pohjaa kuten minullakin. Otan yhteyttä, kun tulee valmista jos kiinnostaa.
Heh, vaikka musiikkimaku on laajentunut aika lailla vuosien aikana, Slaughterin Strappado on edelleen kovimpia levyjä mitä on koskaan julkaistu. Aikoinaan tuli haalittua kaikki levyt mitkä vaan käsiin sai, joten sellaiset bändit kuin Possessed, Bulldozer, Oz, Exorcist, Sarcofago, Blasphemy, Törr, Angel Witch, Carnivore jne. koristavat levyhyllyä vieläkin, yht. vajaa 800 hevimetelivinyyliä.

Noissa kappaleissasi muuten jäi vielä ihmetyttämään bassosoundi, suht outo tähän musiikkilajiin. Laita tähän threadiin ilmoitusta kunhan demo on ulkona niin ostetaan poies.

Testorage sanoi:
Kommentit tervetulleita.

Hirveet kikkelisaundit olit saanut ruuvattua. Kuulostaa kuin taustat tulisivat jonkinlaisen eunukkifiltterin läpi, joka leikkaa kivekset pois kaikista läpi tulevista äänistä. Biisit olivat tylsiä/paskoja/ylipitkiä. Lauluääni kuulosti juuri siltä kuin joku laulutaidoton kaveri yrittäisi Eppu Normaali -rekisterillä vetää karaokessa varhaista Danzigia (eikä onnistu).

Ihanko olit tosissaan tämän kanssa vai nauratko nyt siellä itseksesi partaasi, kun sait makkarin nurkassa turattua potareille oman Sepi Kumpulaisen?

Auttaisikohan jos saisit syötettyä kaikki raidat jonkinlaisen särö ja ämpäriratkaisun läpi? Tämähän on perinteisesti käytetty ratkaisu jolla saa vähän piilotettua alla piilevää paskuutta. Yritä myös laulaa epäselvemmin, nyt kököistä sanoituksista saa vielä selvää.

OFFTOPIC: Olis muuten aika unelma homma olla levy-yhtiössä duunissa ja päivät pitkät joutuisi kuuntelemaan jotain uusien kykyjen kotipolttoista paskaa. Järki lähtisi kyllä alle viikossa.

Yritin väkisin kuunnella Bench Press -biisin läpi, mutta en pystynyt. Biisi on sanalla sanoen huono. Toista biisiä en halua edes yrittää kuunnella.

Strappado sanoi:
Heh, vaikka musiikkimaku on laajentunut aika lailla vuosien aikana, Slaughterin Strappado on edelleen kovimpia levyjä mitä on koskaan julkaistu. Aikoinaan tuli haalittua kaikki levyt mitkä vaan käsiin sai, joten sellaiset bändit kuin Possessed, Bulldozer, Oz, Exorcist, Sarcofago, Blasphemy, Törr, Angel Witch, Carnivore jne. koristavat levyhyllyä vieläkin, yht. vajaa 800 hevimetelivinyyliä.

Noissa kappaleissasi muuten jäi vielä ihmetyttämään bassosoundi, suht outo tähän musiikkilajiin. Laita tähän threadiin ilmoitusta kunhan demo on ulkona niin ostetaan poies.

Kovia bändejä luettelit.

Outo on bassosoundi, juu. Ja biisit on nyt off-line eli linkit ei toimi enää kenellekään. Helmiä sioille.

Stailivirhe sanoi:
Tää uudempi on jo vitusti kovempaa settiä. Pitäisi vaan saada ihan studiosoundit ja varsinki rummut tuolta esille.

Tuota noin, jos maksatte studion ja välineistön niin menen sinne soittamaan kaiken professional-soundeilla uudestaan :D kyllä irtoaa :)

Itse henk. koht. pidän kyllä demosoundeista(kin)

Testorage sanoi:
Tuota noin, jos maksatte studion ja välineistön niin menen sinne soittamaan kaiken professional-soundeilla uudestaan :D kyllä irtoaa :)

Itse henk. koht. pidän kyllä demosoundeista(kin)

kylläpä oli paskaa musaa noloa kuultavaa ei melodiaa eikä meinikiä

Back
Ylös Bottom