Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

GoA sanoi:Vaikka nämä vastaukset ei nyt mitään erikosiia ollutkaan niin kaikki eivät välttämättä pidä siitä että heitä huijataan moisessa testissä. suosittelen jättämään väliin. Ja joo, tuon arvasi siinä vaiheessa kun tuota ei voinut lähettää ilman sähköpostiosoitetta mutta pitihän se silti kokeilla. :P
Enemmän mua hävettäisi jos joku saisi selville etten hakkaisi hanskaan ollenkaan ;)Repe Sorsa sanoi:Hys, hys... Kun joku Topi sai tietää, että hakkaan hanskaan jatkuvasti on ihan oikeus ja kohtuus, että muutkin menevät halpaan. :D
Niinpä niin ja millos pääset ala-asteeltanumber_one sanoi:hahahahahah Nyt mä tiiän kaiken teijän seksielämästä! buahahahahaha

number_one sanoi:hahahahahah Nyt mä tiiän kaiken teijän seksielämästä! buahahahahaha
eccu sanoi:Olipa tosi toimiva linkki. Mainoksia tuli tasaisen tappavaan tahtiin ja kun niitä yritti ruksia pois ruudulta, myös testi tyhjeni itsestään ja kaiken sai tehdä uudestaan. Kiitoksena vaivannäöstä sain vain seuraavan tekstin. Ei mitään pisteitä tai muuta.

Oletko aatellut että kun joku tekee tuosta rikosilmoituksen niin sitten on paskot housussa. Tässä maassa ilmeisesti pitää kertoa mihin tiedot menee ja mihin niitä käytetään.number_one sanoi:hahahaah Lössi jotain vastailee tosissaan noihin ja nyt ne yrittää seivailla asiaa! No mut ei tollasesta pidä suuttua![]()