Testaa itsellesi sopivin laji.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
#1 Boxing
#2 Vale tudo
#3 Kick Boxing

Aika hyvin sillä nuorena harrastin nyrkkeilyä ja nyt juuri aloitin kickboxingin :) Välissä harrastettu taekwondo löytyi vasta sijalta

#17Tae-Kwon-Do

:)

1.Boxing
2.Vale tudo
3.Kick boxing
...
...
...
Viimosena aikido.

Ekasta ja vikasta oon samaa mieltä. Tuo Vale tudo on ihan vieras laji.

BJJboy sanoi:
Olen eri mieltä. Vapaaottelussa pitää olla hyvä tai erinomainen jossakin osa-alueessa, ja vähintään keskinkertainen muissa, tai edes suomen tasolla ei menesty ainakaan kovin montaa ottelua.

Aivan, mutta tässä oli kysymys siitä, että VOIKO lajin aloittaa ilman aikaisempaa kokemusta kamppailulajeista ja vastaus on, että voi. Harjoittelun siis. Tuskinpa kukaan juuri aloittanut edes haluaa kisoihin osallistua.

1. Krav maga
2. Jeet Kune Do
3. Vale tudo
4. Wing Tzun
5. Escrima

Aika nappiin, krav magaahan mä harrastan:) Ennen harrastamani Thai Boxing löytyi tosin sijalta 13.

1 vale tudo
2 krav maga
3 boxing
4 kick boxing
5 jeet kune do

Nyrkkeilystä ja potkunyrkkeilystä onkin kokemusta molemmista ja itsepuolustuksesta myös, mutta mitä ihmettä on vale tudo en ole moisesta lajista kuullut ikänä?

Demoritus sanoi:
1 vale tudo
2 krav maga
3 boxing
4 kick boxing
5 jeet kune do

Nyrkkeilystä ja potkunyrkkeilystä onkin kokemusta molemmista ja itsepuolustuksesta myös, mutta mitä ihmettä on vale tudo en ole moisesta lajista kuullut ikänä?

Siitä on jo tuossa ylempänä keskustelua, eli Vale Tudo on yksi vapaaottelulajeista. Sopii kuitenkin myös ip harjoitteluun.

Mielestäni aika hyvin osuu kohdalleen
#1 Vale tudo
#2 Boxing
#3 Kick Boxing
#4 Thai Boxing
#5 Judo

Junnuna harrastin judoa ja painia. Nyt harrastan potkunyrkkeilyä ja kovati kiinnostaisi tuo vapaaottelukin.

en tiedä kuinka luotettava tuo laskuri mikä pistää lajit 'paremmuus'järjestykseen, mutta hyviä kysymyksiä testissä on.

mun mielestä kuitenkin itse lajia tärkeämpi asia on, millaiset ohjaajat ja millainen meininki treeneissä on.

missä paini on? :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tapsaattori sanoi:
en tiedä kuinka luotettava tuo laskuri mikä pistää lajit 'paremmuus'järjestykseen, mutta hyviä kysymyksiä testissä on.

mun mielestä kuitenkin itse lajia tärkeämpi asia on, millaiset ohjaajat ja millainen meininki treeneissä on.

missä paini on? :itku:

Noi vaikuttaa paljon, miten motivoituneita seuran perustajat / ylläpitäjät ja jäsenet ovat kehittämään seuraa vaikuttaa todella paljon. Lisäksi miten paljon harkkojen vetäjät (jotka yleensä tekevät sitä ilmaiseksi pelkästä vapaaehtoisuuden voimin) tietävät lajin lisäksi treenaamisesta ja urheilusta yleensä.

Itsee tein tuon testin muutama päivä stten. En tiedä kuinka hyvä toi sivu on, mutta ittelle tuli Vale Tudo ja Thai-nyrkkeily listan kärkeen, näitä molempia harrastan ja lajit tuntuvat itselle mieleisiltä.
Muita top-5 oli nyrkkeily, potkunyrkkeily ja Krav maga muistaakseni...

Meni aikalailla niin kuin odotinkin elikkäs:

#1 Vale tudo
#2 Kick Boxing
#3 Boxing
#4 Jeet Kune Do
#5 Thai Boxing

Kaverini on juuri tuon Vale tudon aloittanut, ja ajattelinkin että voisi olla mieluinen laji itsellenikin. Kick Boxing taas on ollut omalla listallanikin kakkosena heti Vale tudon jälkeen.

1# Thai boxing
2# Boxing
3# Kick Boxing
...

Kaikkia olen harrastanut ja muaythaita edelleen...

1. Aikido - no sitähän minä jo kymmenettä vuotta.
2. Kendo - eipä ole ollut aikaa.
3. Saksalaistyylinen jujutus - kokeiltu on.
4. Shotokan karate - eiku Yuishinkai...
5. Judo - kurssilla kurmootettu.

...ja sekalainen kokoelma lajeja taijista krav magaan, hännänhuippuna thaiboxing. Ei paha...

Mulla oli:

1 Boxing
2 Krav Maga
3 Kickboxing
4 Judo (tai joku vastaava)

Aika hyvin kun ite on tullu käytyä tuolla nyrkkeily salilla jo ennestään hyvin tiiviiseen tahtiin.Eikä loppua näy.

#1 Vale Tudo
#2 Boxing
#3 Judo
#4 Kick Boxing
#5 Krav Maga

No ei nyt ihan järjetön lista... Vapaa-ottelua en ole kyllä ikinä harrastanut, mutta ajatuksena on ollut kyllä jossain vaiheessa tutustua senkin harjoitteluun käytännössä... Sama pätee nyrkkeilyyn ja krav magaan, kickboxingia taas onkin tällä hetkellä tullut jonkun aikaa treenattua. Judosta en kyllä ikinä ollut niin hirveän innoissani...

TOP 5:
#1 Jeet Kune Do
#2 Vale tudo
#3 Boxing
#4 Kick Boxing
#5 Krav Maga

BOTTOM 5:
#16 Hapkido
#17 Aikido
#18 Shotokan Karate
#19 Kendo
#20 Tai-Chi-Chuan

Ei se nyt ihan mäntyynkään menny.

1# Boxing
2# Vale Tudo
3# Kick Boxing
4¤ Jeet Kune Do
5# Krav Maga
6# Thai Boxing

Kuuden kärjessä kaikki lajit, joita haluaisin koittaa. Mutta mikä tuo Jeet Kune Do on?
Oma laji, eli TKD sijalla 12, eli ei hirveen hyvin.

Saapas sanoi:
1# Boxing
2# Vale Tudo
3# Kick Boxing
4¤ Jeet Kune Do
5# Krav Maga
6# Thai Boxing

Kuuden kärjessä kaikki lajit, joita haluaisin koittaa. Mutta mikä tuo Jeet Kune Do on?
Oma laji, eli TKD sijalla 12, eli ei hirveen hyvin.

Eikös Jeet Kune Do ole tämä Bruce Leen kehittämä taistelulaji. Muistaakseni se oli hiukan Wing Tsunin tapaista eli aika suoraviivaista. Muistinkohan ihan väärin?

Suositut

Back
Ylös Bottom