Testaa aurasi väri.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu
Kristalli

Kirkas kristalli on harvinainen auran väri. Kristalli-ihmisen oma aura on läpinäkyvä, ja hän pystyy omaksumaan siihen minkä tahansa auran värin, ympäristönsä mukaan. Hän on kameleontti, joka vaihtaa väriä aina sen mukaan, kuka sillä hetkellä vaikuttaa häneen voimakkaimmin. Värin mukana hän adoptoi myös sille ominaiset käytös- ja ajattelutavat.

Tämän ansiosta kristalli tulee toimeen oikeastaan kaikkien kanssa. Hän heijastaa kohtaamilleen ihmisille näiden omaa väriä, ja ihmiset kokevat löytäneensä todellisen sielunkumppanin - oivaltamatta, että kristallin väri voi vaihtua silmänräpäyksessä aivan toiseksi.

Mitä enemmän kristallin ympärillä on eri värisiä auroja, sitä vaihtelevamaksi hänen oma käytöksensä - ja koko persoonallisuutensa - muuttuu. Koska kristalli vetää värejä puoleensa, saattavat herkimmät ihmiset tuntea hänen lähellään oman energiansa vähenevän.

Vahva kristalli on kuitenkin synnynnäinen parantaja, hän voi toimia kanavana parantaville voimille. Kristalli pystyy auttamaan ihmisiä avaamaan solmukohtiaan ja tekemään tilaa luonnolliselle, minästä lähtevälle parantumiselle. Parantajan tehtävässä kristalli kykenee pitämään omat tunteensa poissa tieltä, avaten kanavat puhtaalle parannusvoimalle.

Kristalli ei kuitenkaan aina tunnista parantajan kykyjään, ne saattavat jopa pelottaa häntä. Parantajan rooli on vaativa, voimia vievä, ja kristalli onkin usein fyysisesti hyvin hauras.

Epätavallisen herkkyytensä vuoksi kristalli pystyy parantamaan vain yhden ihmisen kerrallaan, ja tarvitsee paljon rauhaa ja hiljaisuutta pitääkseen oman auransa puhtaana, kirkkaana. Liian monien ihmisten ympäröimänä kristalli imee liian monia värejä auraansa ja menee tukkoon.

Aurassasi voimakkaita:

turkoosi

Orangea näyttää

Täytyy myöntää, että aika hyvin pitää paikkaansa.

Jos joku homma on liian helppoa, niin eipä paljon kiinnosta meikäläistä.

Mikä onkaan siistimpää kuin ajaa rallia jossain mettätiellä ku adrenaliini virtaa....

Aurasi pääväri:
Okra

Kellertävä okra on auran utelias harvinaisuus. Hän on väreistä kaikkein lapsenmielisin, avoin ja ulospäin suuntautunut. Hänen optimisminsa on rajatonta, mutta vaikka hänen energiansa näyttää myös sellaiselta, hän hajottaa itsensä helposti liian moneen suuntaan. Okra on kyllä älykäs ja pystyy näkemään asioiden kaikki puolet, mutta kykenee itse harvoin etenemään tavalla, joka olisi järkevin.

Okra ei oikein osaa edetä askel kerrallaan. Hän näkee kokonaisuuden -ja haluaa ottaa sen kerralla vastaan. Työympäristössä okra voi olla hyvinkin haasteellinen, koska hänen etenemisjärjestyksensä asioissa saattaa vaikuttaa aivan järjettömältä. Kyseessä on kuitenkin vain okramainen tapa suhtautua kaikkiin vaiheisiin samanarvoisina kokonaisuuden osina, ei toistensa loogisena jatkumona.

Okra kadottaa aina tavaransa jonnekin ja viettää suuren osan ajastaan etsimällä niitä. Ulkopuoliselle hänen elämänsä saattaa näyttää jatkuvalta kaaokselta, ja suuremman järjestyksen ystävät saattavat menettää hermonsa yrittäessään - turhaan - saada levottoman okran pysähtymään.

Tämä osuu kyllä aika loistavasti meikäläiseen.Ja hei,mie näytän olevan spesiaalitapaus,ei ainakaan vielä muita okria näkynyt. Ou jee.Paitsi että yllä mainitut asiat tiesin jo entuudestaankin :)

Näyttää siltä, että minäkin olen ihan ainutlaatuinen tapaus! :D Ei näy ainakaan vielä muita sinisiä...:rolleyes:...

Originally posted by Deat
Keltanen kuulemma...

"Keltainen on koko aurakentän iloisin persoona, Hän on energinen, valoisa ja leikkisä persoona, jonka valoisuus, lämpö ja optimismi hurmaavat toisetkin ihmiset. Keltaisen ihmisen elämän täyttymys on tuottaa iloa toisille, nauttia elämästä ja auttaa koko planeettaa voimaan paremmin.

..........

Luonto ja eläimet ovat keltaiselle hyvin tärkeitä, ja jos hän johonkin suhtautuu vakavasti, se on luonnon suojelu. Eläimet, erityisesti koirat tuntevat luontaista vetoa keltaista ihmistä kohtaan."

hmm, mä en kyllä ole mikään juhlien keskipiste, toi työhommakaan ei oikeen osu oikeaan ja koirat haukkuu ja murisee ku näkee mut....

Sama väri ja samoja ajatuksia. Tosin työ on mulle vaan pakollinen paha. Kyllä mä osaisin aikani paremminkin käyttää ;)

Zjaahas, sammaleen vihreä ja oranssi voimakkaana. Jos tarkemmin miettii noita kuvauksia, niin pitää aika hyvin paikkansa mun kohdalla toi homma:thumbs:

Originally posted by MissFlightattendant
Näyttää siltä, että minäkin olen ihan ainutlaatuinen tapaus! :D Ei näy ainakaan vielä muita sinisiä...:rolleyes:...

Etpäs olekaan! Minä tein tuon testin vähän aikaa sitten ja tuomio oli sininen :D

Okrahan sieltä tuli. Saas nähä ollaanko XairaXin kanssa ainoita okria ;)

Aurassasi voimakkaita: Lila, keltainen, magenta, punainen, oranssi, vihreä

Taas tuli yksi "Total fruitcake" tuomio :lol2:

T. SateenkaariWelho

Keltainen ja on sattuu aika oikeaan. Onhan se kyllä todella vaikea arvata, että jos kerron pitäväni peleistä, niin testi osaa kertoa minulle, että pidän peleistä. Ihan yliluonnollista :worship:

Nämä on taas näitä Me Naiset -lehteen sopivia testejä, joissa kaikille kerrotaan kuinka erikoisia, ihania ja rakastettavia he ovat. Miksei kukaan tee miehille suunnattua testia, joka kertoisi totuuden tyyliin

Ruskea

Ruskea on koko aurakentän paskamaisin persoona. Hän on narsistinen, ärsyttävä mulkku, jonka jääräpäisyys, typeryys ja kateellisuus ärsyttää helposti toisia ihmisiä. Ruskean ihmisen elämän täyttymys on tuottaa surua toisille ja nauttia omasta elämästä.

Ruskea voi olla hyvinkin ujo ja herkkä, mutta tarpeeksi humalassa myös juhlien keskipiste oksentaessaan tanssilattialle. Hänellä on loistava huumorintaju, omasta mielestään. Ruskea uskoo, että elämä on olemassa siksi, että siitä nautittaisiin, vaikka sitten muiden kustannuksella. Hymy huulillaan hän muistuttaa toisille heidän epäonnistumisistaan ja brassailee uudella autollaan.

Erityisesti eläimet ovat ruskealle hyvin tärkeitä, ruokalautasella ja jos hän johonkin suhtautuu vakavasti, se on metsästys. Eläimet, erityisesti koirat tuntevat luontaista vetoa ruskeaa ihmistä kohtaan. Koira tuntee koiran.

Olisi paljon mielenkiintoisempaa luettavaa ;)

vihreähän sieltä tuli, älymiehiähän tässä ollaan:)

Olet paskanruskea.

"Paskanruskeat ihmiset ovat yleensä itsekkäitä mulkkuja. Heillä ei ole myötätuntoa toisia ihmisiä kohtaan ja he ajattelevat vain itseään. Paskanruskea voisi puukottaa äitinsä ja raiskata isänsä pienimmästäkin syystä, usein jopa ilman syytä. Paskanruskeat ihmiset ovat yhteiskunnan pohjasakkaa, heissä ei ole mitään, mitä voisi pitää hyvänä ominaisuutena. Heistä koituu pelkkää vaivaa. Usein ajatellaan että jos ihmisellä on jokin ominaisuus huono, niin vastaavasti toinen ominaisuus on keskivertoa parempi. Paskanruskeilla näin ei ole; he ovat rumia, tyhmiä, ärsyttäviä eikä kukaan pidä heistä. Ainoa hyvä asia mitä paskanruskea ihminen voi tehdä muille, on tappaa itsensä. Mikset SINÄ ole jo tappanut itseäsi?"

tällästä tuli....

edit: jo 2. kerta tänään kun joku ehtii mua ennen :(

Aikas jänkiä tälläset testit... En sinänsä usko näihin, mutta kyllä toi (alla) osu aika hyvin kohdalleen ainakin mun tapauksessa

Aurasi pääväri:
Sininen

Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys.

Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään.

Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä.

Aurassasi voimakkaita:
turkoosi;lila;harmaa;keltainen;

:haart:

Punainen :curs: :haart:

Muita vahvoja:

Turkoosi, sammaleen vihreä.

Omituista ettei pakkikselta kuitenkaan niin montaa punaista löydy kuin voisi olettaa...:rolleyes:

keltainen olen.

"Eläimet, erityisesti koirat tuntevat luontaista vetoa keltaista ihmistä kohtaan." - tuo on totta, olen sen itsekin havainnut, en tiedä mistä johtuu mutta aion ottaa selvää :haart:

"Keltainen on koko aurakentän iloisin persoona, Hän on energinen, valoisa ja leikkisä persoona, jonka valoisuus, lämpö ja optimismi hurmaavat toisetkin ihmiset. Keltaisen ihmisen elämän täyttymys on tuottaa iloa toisille, nauttia elämästä ja auttaa koko planeettaa voimaan paremmin." - thats me :kippis1: :haart:

:5:

Back
Ylös Bottom