No voi räkä! Tähänkö tääkin treadi menee.raka sanoi:Onko tulossa lankkupenkkikisat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi räkä! Tähänkö tääkin treadi menee.raka sanoi:Onko tulossa lankkupenkkikisat?
jto sanoi:mortal:
oikeestikin suosittelen sulle noita lankkuhommia. itseasiassa luulin, että niitä oot tehny paljonkin. noissa sun raudoissa ei vaan kannata innostua liikaa, tai menee yli ja kovaa. ei oo kivaa penkkailla jouluna satasta. kuten sanottua, jos tekee stopilla ne lankut, periaatteessahan riittää jo pienikin ylirauta suhteessa kisapenkkiin. siihen vertailtaessa ne raudatkin pysyy suht aisoissa.
jto sanoi:hehehee... jaa on se koppa ongelma. imatrallahan mä asun. tai sit kopan sijaan iso nalle mun 1½v pikkupojalle :D
nojuu... ohjeet on aina yksilöllisiä ja ihan hyvin saatat kestää tiukkaakin lankkutreeniä, mutta mä en oikein usko, että niissä välittömästi enkkojen tavottelu olis pitkällä tähtäimellä hyödyksi. saattas fiksulla treenillä tulla aika hurjia lukuja 3-4kk:ssa jo. täähän on, kuten mainitsin, pelkästään hermoston opettamista. sitä ei saa rääkätä rikki.
olis kiinnostavaa tietää sun tän hetken raw 1max, paita 1max ja kapea pp 1max noiden lankkutulosten lisäksi. stoppasitko ne kaikki?
Kaiketi ja hyvin pitkälti samalla tavalla kuin penkkinosto. Ainoa ero tulee siinä, että rinnan päällä on lankku johon tanko lasketaan...fear sanoi:Valaiskaahan tietämätöntä miten suoritetaan lankku penkki nosto?