Terveisiä Oulusta!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mortal:
oikeestikin suosittelen sulle noita lankkuhommia. itseasiassa luulin, että niitä oot tehny paljonkin. noissa sun raudoissa ei vaan kannata innostua liikaa, tai menee yli ja kovaa. ei oo kivaa penkkailla jouluna satasta. kuten sanottua, jos tekee stopilla ne lankut, periaatteessahan riittää jo pienikin ylirauta suhteessa kisapenkkiin. siihen vertailtaessa ne raudatkin pysyy suht aisoissa.

Zone-sarja -42%
jto sanoi:
mortal:
oikeestikin suosittelen sulle noita lankkuhommia. itseasiassa luulin, että niitä oot tehny paljonkin. noissa sun raudoissa ei vaan kannata innostua liikaa, tai menee yli ja kovaa. ei oo kivaa penkkailla jouluna satasta. kuten sanottua, jos tekee stopilla ne lankut, periaatteessahan riittää jo pienikin ylirauta suhteessa kisapenkkiin. siihen vertailtaessa ne raudatkin pysyy suht aisoissa.

Kiitos taas noista ohjeista. Lankkua en oo kokeillu muuten kuin paidan sisäänajossa kaks kertaa. Ensiviikolla meen Juvalle ja sielta löytyy lankut, kumit ja muu tarpeellinen.
Kun vaan sitten malttais noudattaa noita ohjeita.
Ja ei se haittaa jos jouluna penkataa satasta, kun vaan marraskuun alussa lähempänä kolmea. Vitsi vitsi.
Ps. Mua vaivaa vieläkin, kun en tiedä minne ja miten sen kopan sulle lennättäis.

hehehee... jaa on se koppa ongelma. imatrallahan mä asun. tai sit kopan sijaan iso nalle mun 1½v pikkupojalle :D

nojuu... ohjeet on aina yksilöllisiä ja ihan hyvin saatat kestää tiukkaakin lankkutreeniä, mutta mä en oikein usko, että niissä välittömästi enkkojen tavottelu olis pitkällä tähtäimellä hyödyksi. saattas fiksulla treenillä tulla aika hurjia lukuja 3-4kk:ssa jo. täähän on, kuten mainitsin, pelkästään hermoston opettamista. sitä ei saa rääkätä rikki.

olis kiinnostavaa tietää sun tän hetken raw 1max, paita 1max ja kapea pp 1max noiden lankkutulosten lisäksi. stoppasitko ne kaikki?

jto sanoi:
hehehee... jaa on se koppa ongelma. imatrallahan mä asun. tai sit kopan sijaan iso nalle mun 1½v pikkupojalle :D

nojuu... ohjeet on aina yksilöllisiä ja ihan hyvin saatat kestää tiukkaakin lankkutreeniä, mutta mä en oikein usko, että niissä välittömästi enkkojen tavottelu olis pitkällä tähtäimellä hyödyksi. saattas fiksulla treenillä tulla aika hurjia lukuja 3-4kk:ssa jo. täähän on, kuten mainitsin, pelkästään hermoston opettamista. sitä ei saa rääkätä rikki.

olis kiinnostavaa tietää sun tän hetken raw 1max, paita 1max ja kapea pp 1max noiden lankkutulosten lisäksi. stoppasitko ne kaikki?

Laita privana osoite mihin voin nallen lähettää, niin tuleva voimailija saa painikaverin.
Maksemeja en oo ottanu pysäytyksellä, mut salinostona raw n. 220kg +-5kg, kapee n.205kg +-5kg ja paidalla n.250kg. Eli tuo paidan tuoma hyöty on aivan onneton?

ei mulla oo oikeuksia lähetellä privoja. pitäs kai olla V.I.P.? mun maili on juha.olli at koulut.imatra.fi. kirjottele, niin laittelen osotteen :) aika painija toi jo alkaa olla hehehee...

sun paitapenkki on ihan hyvä mun mielestä, jos oletetaan että stoppiykkönen raakana olis jotain 200 luokkaa. siihen nähden paita antaa aika mukavan lisän näköjään. ei siitä hirveesti enempää saa. ehkä tonne 270 asti. salipenkkiin 20kg lisää ja 300 paidalla taitas olla aikalailla hanskassa. kapee penkki on kans hyvässä suhteessa normaalipenkkiin. siksikin uskosin, että noi lankkupenkit vois antaa uutta ärsykettä.

suurin ongelmahan lankkuilussa on se, ettet oo niitä tehnyt ja kun sitten aletaan niitä urakoimaan liika innokkaana, saattaa käydä a) jostain syystä kroppa sietää ja kehittyy tai b) kehitystä tulee kuukausi ja sitten mennään sairaalaan nivel- ja jännevaivojen takia. veikkaisin selkeesti beetä.

voisit kokeilla tota ylempänä mainittua parin kuukauden sykliä. se kertoo jo aika paljon, kannattaako noita lankkutouhuja jatkaa tosissaan. toinen treeni viikossa kannattaa olla aika kevyt ja ton kovankin jälkeen pientä jumppaa nivelille ois aika fiksua tehdä.

jos oikein kätevästi veikkaan, sun ykkönen kasiviikolla ois 260 paikkeilla. ei paha parissa kuukaudessa. tärkeintä tässä lankkuilun sisäänajossa ois pitää ne kohtuullisen helppoina, koska sarjojakin tulee paljon. se vaikuttaa siihen hermoston opettamiseen kans. sen verran romuja kantsii kuitenkin käyttää, että liikutaan suhteessa kovemmissa raudoissa kuin ilman lankkua.

koska aika paljon kiusataan erilaisella ärsykkeellä, kannattaa mun mielestä pitää ennen testiä noi pari viikkoa kevyttä. ei se voima minnekään mene.

fear sanoi:
Valaiskaahan tietämätöntä miten suoritetaan lankku penkki nosto?
Kaiketi ja hyvin pitkälti samalla tavalla kuin penkkinosto. Ainoa ero tulee siinä, että rinnan päällä on lankku johon tanko lasketaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hehehee... mistäs noin päättelit??? :D armeija toki on joskus tullut käytyä.

juu en oo kapiainen. aika lähellä varuskuntaa kuitenkin asun, jos se kelpais hehehee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom