Terveiset Braziliasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PacMan
  • Aloitettu Aloitettu
ETTA HAUSKAT TERVEISET TAALTA...................................

JA KAIKILLE MIESPUOLISILLE TIEDOKSI ETTA VAALEE RULAA IHAN SIKANA NAISTEN SILMISSA........TAA ON KIVAA

ELI JOS OLET TUMMA JA LAHDOSSA BRASSEIHIN NIIN VARJATTKAA HIUKSET.....JA TAA ON MELKEIN KASKY

SIM , SIM POR FAVOR:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kissojakin.jpg

oon aikasemminkin nähnyt täällä jonkun topicin tapaan:

Terveiset Abulababula maasta täällä on +40c lämmintä ja paljon kiimaisia naisia....

Pyydän älkää enää lähettäkö terveisiä mistään koska kukaan ei niitä kumminkaan halua kuulla.

Originally posted by PacMan
JA KAIKILLE MIESPUOLISILLE TIEDOKSI ETTA VAALEE RULAA IHAN SIKANA NAISTEN SILMISSA........TAA ON KIVAA
:kippis1:

Kiva että joskus näinkin päin. Mähän olen varsinainen albiino.

Originally posted by Ankka
Heh, ja muistetaan sitten varoa niitä eksoottisia "tuliaisia". :kippis1:

Joo, in theaters near you:

"TAPPAVAT TULIAISET 2-
Brasiliattaren kosto"

Originally posted by PacMan

ELI JOS OLET TUMMA JA LAHDOSSA BRASSEIHIN NIIN VARJATTKAA HIUKSET.....JA TAA ON MELKEIN KASKY

SIM , SIM POR FAVOR:kippis1:

Eikö Brasiliassa sitten myydä hiusväriä? Luulis, että paikallisetkin ois puutteessa keksiny ton kikan.

Re: Re: Terveiset Braziliasta

Originally posted by farmiankka
Eikö Brasiliassa sitten myydä hiusväriä? Luulis, että paikallisetkin ois puutteessa keksiny ton kikan.

Ei välttämättä hiusvärit vain vaaleen lettiä tarpeeksi. Jos on aidosti tumma niin blondaus on vain haave. Lisäksi naiset hakevat ulkomaista miestä eikä paikallista vaaleahiuksista. Vaalennus on tehokeino jotta halukkaat huomaavat...

Kyseisessä maassa kuitenkin on vielä perinteinen malli käytössä eli mies elättää perheen. Siksi naisen kannattaa ottaa ulkomaalainen (=rikkaampi kuin paikallinen) mies.

Ja minua ei yhtään vi***tanut tämä viestiketju.

Originally posted by Odu
Kyllä se poika hehkuttaa, muttei kuitenkaan piparia saa...

Voin sanoa etta se ei hehkutukseksi jaa:kippis1: :D :hmmm:

Niin joo VAALEE RULAA

Re: Re: Terveiset Braziliasta

Originally posted by farmiankka

No kyllahan ma olen luonnostaa vaalee mutta jos on tumma ja komee suomalainen niin kannattais ehka hiukan kikkailla sen hius varin kanssa

Homma toimii luultavasti myös toisinpäin, blondi tai pohjoismainen muija lähtee reissuun yksin tai tyttökaverinsa kanssa niin varmasti löytyy naurattajia ja vahvojen drinkkien tarjoajia, johtaa tähän:blow:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom