Terveellistä?

Ohjeen mukaan olen ottanut kreatiinit glutamiinit ja leusiinit.
Nyt on sitte leukkarit, kolesterolit , kreatiinit ja sokerit koholla ja munuais arvo130...
...että näin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tuskin on kuules noista kamoista noussut, muuten sitä olisi ihmiset aika paskassa kuosissa kun noita kreatiineja ja aminohappoja on katsos ihan normi ravinnossakin.

Mitenkään ottamatta kantaa siihen onko ketjun aloittajalla kyseessä pelkkä provo tai arvostelematta Mikea, täytyy todeta että kaikki mitä saa normaalista ravinnosta ei ole terveellistä jos määrät ovat moninkertaisia normaaliin ruokavalioon verrattuna.
On hyvä kyseenalaistaa kaikenmaailman lisäravinteet , varsinkin jos kroppa oireilee.Moni käyttää ilman oireita ,moni ei voi käyttää lainkaan.Kohtuus kaikessa.

No tuskin on kuules noista kamoista noussut, muuten sitä olisi ihmiset aika paskassa kuosissa kun noita kreatiineja ja aminohappoja on katsos ihan normi ravinnossakin.

No jossain menee kutienkin raja ja todennäköisemmin juuri noista aineista johtuu, jos jostain johtuu..? Tietenki mahollista, että munuaisissa muutakin vikaa ollut. Theardin aloittaja kuulostaa vaan vähän epäluottavalta.. trolli?

Ohjeen mukaan olen ottanut kreatiinit glutamiinit ja leusiinit.
Nyt on sitte leukkarit, kolesterolit , kreatiinit ja sokerit koholla ja munuais arvo130...
...että näin...

Oot about 1kk noita aineita käyttäny? No mitäs sulle tosta nyt sitten seuraa jatkossa jos kaikki arvot vituillaan?

Vedän sanani osittain takaisin, koska en kuitenkaa ole tarkemmin perehtyny..
Jos kuitenki puhutaa kreatiniiniarvoista elimistössä jne, niin tietenki ne on koholla mikäli olet ottanut kreatiinia enemmän, kuin olet ennen sitä saanut normaalista ravinnosta. Se ei kuitenkaan tarkota, että munuaisissa olisi vaurioita.

Edit: Pitäis yrittää totutella siihen, ettei viestiä voi muokata paljoa myöhempää sen postauksen jälkeen.

Leukosyytit nousevat yleensä kun elimistössä on tulehduksellinen tila tai on leukemia. Olen joskus kuullut, että kreatiini vois olla huonoa munuaisille, mutta tuskin sitä sais myydä, jos asia olisi näin. Kreatiinissä tai nuissa aminohapoissa voi olla jotain kemikaaleja kun ne on synteettisesti valmistettu. Ennen ne mainosti esim. että 99% puhadasta kreatiinia! Mitä se 1% sitten on? Kemikaaleja?

Käytän kyllä itsekin BCAA ja Glutamiiniä palautusjuomassa. Kreatiinistä en ole kokenut hyötyä.

Noilla veriarvoilla ei oo mitään painoarvoo, ellei niitä oo otettu ennen lisäravinteiden käytön aloittamista ja sen jälkeen ja näitä kahta tulosta verrattu keskenään. Tutkimuksen pitää myös olla toistettavissa samoin tuloksin ja mielellään muillakin yksilöillä.

täytyy lisätä että kreatiinia ja glutamiinia oon käyttäny n. 8 kk ja leusiinia käytin varmaan 1 kk. lääkäriltä pyysin lähetteen verikokeeseen ja siellä huomattiin että arvot on koholla, aiempina vuosina ei oo ollu mitään vikaa verikoe tuloksissa

Tuskin ravinteista johtuu alunperin, eiköhän noissa tapauksissa pidä olla jo jotain elimien vajaatoimintaa tms. ennestään jos pahemmin alkaa terveyshaittoja tulemaan tai arvot hyppimään.

Suositut

Back
Ylös Bottom