Tästä saa nyt vähän sen kuvan, että kaikki terveellisesti syövät olisivat hernekeppejä ja että jos bodailee, säännöllinen epäterveellisen paskan mättäminen on ok?
On totta, että paljon liikkuva voi syödä enemmän ilman että lihoo ja että bulkilla oleva tarvitsee kaloreita, mutta mielestäni se ei silti ole syy vetää pizzaa ja sipsejä niin paljon kuin mieli tekee. Se ei yksinkertaisesti ole terveellistä.
Tämä oli nyt ihan epäolennaista, toki näin ei ole vaan kaikki kunnia sille joka syö 100% terveellisesti JA treenaa 100 lasissa, hienoja ihmisiä. Tosin pääkoppa voi seota jossain vaiheessa robottimaiseen elämään. Mutta tää Dragofix-nimimerkki vaan herätti huomioni, kuvake.netissä on samanniminen ja -oloinen hemmo joka ei ihan täyspäiseltä vaikuta, vaahtoaa siellä joka päivä siitä miten terveellisiä ituja syö, mutta ko. henkilö ei harrasta liikuntaa juuri ollenkaan tai "maksa kalliista punttisaleista, koska kotona lattialla voi tehdä saman". Ja näyttää lähinnä kamalimmalta datahiireltä mitä kuvitella saatta. Heh heh :D Sorry OT, tämä nyt saattoi olla vaan samanniminen henkilö joka syö terveellisesti.
Itsellä se etu että karkkia en ole syönyt yli 10 vuoteen, ainoatakaan. Fanipalat korvaa minulla sen, ne on paheeni. En laske niitä karkiksi, koska ne ovat vohveleita :D Jäätelöä en myöskään syö kuin kesäkuumalla. Mut kyllä tulee muuten vedettyä välilä epäterveellistä, viikot syön koulun ruokalassa pitkälti terveellisesti, mutta viikonloppuna voi samana päivänä mennä pizza, megapussi kevytsipsejä, pussi fanipaloja ja paketti tuc-keksejä Zero-colalla alas huuhdottuna. Silti paino on pysyny kuosissa, oon 180/85 ja penkki 110 ja voimatasot sitä luokkaa. Johtuuko siitä että myös lenkkeilen myöskin ja salille päästäkseni mun pitää ajaa 18 km pyörällä, ja kun 4-5 x viikossa treenaa, sitä mankelointia tulee...
Mun mielestä mäkkärin safkat on kyllä aivan helvetin hyviä, harmi vaan että niin kalliita ja pieniä annoksia (niistäkin kannattais ilmeisesti jättää ranskikset pois?). Zero-limsoja myöskin vaan yksinomaan juon... tosin ne alkanut huolestuttaa kun vähän aikaa sitten tuli tutkimus, että aspartaami (makeutusaine) aiheuttaa syöpää. Joku tutkimus myös oli, että ei niin olennaista mitä syö, vaan paljonko syö - tutkija oli laihtunut siinä mäkkisafkoilla, syöden pelkästään niitä ja vitamiini/lisäravinnepillereitä. Ei vaan ollut syönyt kovin paljon.
Tiiän kyllä että mistä tahansa fanipaloista/pizzoista voi oppia pois samalla lailla kun opin pois karkeista (esim. omaan suuhuni jo nykyään kevytsipsit ovat parempia kuin normit, ja zerolimsa parempaa kuin normi), mutta vieläkin mulle tulee vaikea olo kävellä karkkihyllyn ohi, salmiakki etenkin.. sitä kaipaa, vaikkei ole syönyt yli 10 vuoteen. Silti en haksahda, koska en halua rikkoa tuota "ylpeyden aihettani" eli karkittomuutta. Kaippa samanlaisen tilan voisi rakentaa kaikkeen paskamättöön, ettei ylpeys kestä syödä, mutta en usko että mausta voi vieraantua jos todella pitää...