Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli muuten just toi. Ja on sitten niin surkea leffa, ettei tule heti toista mieleen. Sitä katsoessani havahduin siihen, kun yritin hinkata itseltäni lusikalla ranteita auki. Joku alitajuinen reaktio.Oliko kyseessä kenties Pterodactyl (http://www.youtube.com/watch?v=jUMtPzAHMbk&feature=related)? Varmaan yksi paskimpia elokuvia mitä oon nähny. :D
Jos haluat vieläkin huonompaa tasoa, kuin "kesäteatteritaso", niin sitä saa tuossa Salatuissaelämissä;)eikö tästä ollu jo joku threadi? No tämmösenä tv- sarjojen himokuluttajana, melkeen mistä tahansa mitä on ikinä tehty on tullut katottua ainakin alku, esitän tässä nyt seuraavan mielipiteen.
Mä lopetin tän katsomisen jossain kahdeksannen jakson tietämillä lähes puhtaasti ala-arvoisten ja maneeristen näyttelijöiden takia. Mä en tiedä mistä öö laarista toi koko paskalaari on valittu mutta kaikkien näyttelijätyö on ihan jotain vitun kesäteatteritasoa. Tässä on just se ero stargateen johon oli castatty ihmemiestä lukuunottamatta hyviä näyttelijöitä. Mä olen paljon allergisempi paskalle näyttelemiselle kuin paskalle käsikirjoittamiselle. Pitkälti samasta syystä jätin the american horror storynkin kesken.
Ja kerrottakoon vielä että paska näytteleminen tökki alusta asti mutta katsoin noinkin pitkään sen lääkäriäiti-eukon takia koska olen heikkona intialaiseen naiskauneuteen. hmm..liko se ees intialainen? Beats me mutta siltä se ainakin näytti intialaiselta.
Fox cancellas sarjan just että aika monet muutkin havaitsivat sen surkeaksi. :dance2:
Fox nyt kyllä lopettaa näitä sarjoja kuin 80 vuotias pappa jonka lääkitys ei ole ihan kohdillaan. Fringe on myös lopetusuhan alla(jälleen). Jos ei tule vitoskautta sille niin kyllä ottaa pannuun. Loistava sarja.
Jos haluat vieläkin huonompaa tasoa, kuin "kesäteatteritaso", niin sitä saa tuossa Salatuissaelämissä;)
Salilla on joutunut pakko katselemaan tuota sarjaa, kun on sen pakollisen 2min pyöräilyn tehnyt, niin voi että mitä kuraa ihmiset katsovat
Ihan oikeestin, ketä kiinostaa Ismon villaliivit:whip:
Fringe on TOP 3ssa tällä hetkellä pyörivistä sarjoista. Terra Novaa ei voi edes mainita samassa lauseessa sen kanssa. Nova on aivan hävettävän huono. Viimeinen jakso on jo niin huono, että se on melkein hyvä.Niin, piti just sanoo että tuleehan sieltä paaaaljon paskempaakin...kuten vaikka Fringe :D
Spielberg osaa tehdä vaan koko perheen siirappia. Pilasi hienon idean löllöilyllä.