Terra nova

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gymdude
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä se ihan katsottava on, ei tosin mitään super laadukasta kuitenkaan. Sarjassa oli paljon potentiaalia, mutta tyypilliseen tapaan Spielberg onnistui pilaamaan senkin.

Sarja on ehkä vähän turhan perheystävällinen, mutta ihan katsottava tosiaan. Eka kausi paranee loppua kohden selkeästi, etenkin kauden päätösjaksot vallan mainioita.

Kyllä toi musta ihan katsottava oli, kun tällä viikolla toi eka kausi katsottiin. No, sellainen tähtiporttien kopio se on, mutta paikka vain on eri, ja siksi siitä kai tykkäsinkin. Olen ihan hillitön stargate-fani. Siinäkin on sellainen samantyyppinen portti ja joka jaksossa aina tapahtuu jotain "jännää", josta sitten koitetaan selvitä ja itse se juonen ydin liikkuu aika verkkaisesti eteenpäin. Ihan sama kuin tähtiporteissa.

Ne
dinosaurukset
on kyllä aika paskasti toteutettu ja ne oikein pistää silmään. Se onkin sellainen suurin miinus minkä tosta voin antaa. Mutta siis yleisesti ottaen sarjahan on viihdyttävä, eikä siinä ole mitään niin huonoa, että alkaa vituttaan, niin silloinhan se on hyvä.

eikö tästä ollu jo joku threadi? No tämmösenä tv- sarjojen himokuluttajana, melkeen mistä tahansa mitä on ikinä tehty on tullut katottua ainakin alku, esitän tässä nyt seuraavan mielipiteen.

Mä lopetin tän katsomisen jossain kahdeksannen jakson tietämillä lähes puhtaasti ala-arvoisten ja maneeristen näyttelijöiden takia. Mä en tiedä mistä öö laarista toi koko paskalaari on valittu mutta kaikkien näyttelijätyö on ihan jotain vitun kesäteatteritasoa. Tässä on just se ero stargateen johon oli castatty ihmemiestä lukuunottamatta hyviä näyttelijöitä. Mä olen paljon allergisempi paskalle näyttelemiselle kuin paskalle käsikirjoittamiselle. Pitkälti samasta syystä jätin the american horror storynkin kesken.

Ja kerrottakoon vielä että paska näytteleminen tökki alusta asti mutta katsoin noinkin pitkään sen lääkäriäiti-eukon takia koska olen heikkona intialaiseen naiskauneuteen. hmm..liko se ees intialainen? Beats me mutta siltä se ainakin näytti intialaiselta.

Mä lopetin tän katsomisen jossain kahdeksannen jakson tietämillä lähes puhtaasti ala-arvoisten ja maneeristen näyttelijöiden takia. Mä en tiedä mistä öö laarista toi koko paskalaari on valittu mutta kaikkien näyttelijätyö on ihan jotain vitun kesäteatteritasoa.
Siinä tapauksessa mä olen täysin kykenemätön havaitsemaan huonoa näyttelemistä. Ei siinä mun mielestä ollut yhtäkään niin silmiinpistävän huonoa näyttelijää, että asiaa olisi alkanut sen enempää ajatella. No ei ne nyt tietenkään mitään oscar-tasoa ole ja jos sarjoja katsoo jatkuvasti keskittyen siihen näyttelysuoritukseen, niin kai sen sitten huomaa. Saattaa olla, että jos nyt alkaisin sarjaa katsomaan ja asiasta mainittuasi alkaisin tarkkailla näyttelijätyötä, niin jotain sanomista tulisi, mutta kuten sanottu, siinä ei ollut mitään niin huonoa, että olisin kiinnittänyt siihen huomiota. Ja se kyllä musta riittää tällaiselle sarjalle.

Mulle huono näytteleminen on sellaista tönkköä ja epäluonnollista, jonka huomaa ihan ilman isompia analyysejäkin. Steven Seagal on varmaan tunnetuin esimerkki siitä. Tai Van Damme. Ja tossa sarjassa joka ikinen oli sata kertaa parempi näyttelijä, kuin nämä herrat. Tai joskus jos olen vahingossa salkkareita vilkaissut, niin siitä huomaa välillä jos on tullut uusi näyttelijä. Ei sillä, että ne muutkaan vetäisi järjestäen loistosuorituksia, mutta ne uudet naamat vetää niin paska jäykkänä, että siitä on näytteleminen kaukana. Se on huonoa näyttelemistä, eikä Terra nova. Ja nyt on päässyt unohtumaan mikähän oli nimeltään joku b-luokan dinosaurusleffa, jonka joskus vahingossa katsoin? Siinä oli sellainen ihan ok-näköinen blondi, joka näytteli niin vitun huonosti, etten tajua miten sellaista päästetään edes paskaan leffaan. Se oli jotain ala-asteen joulunäytelmätasoa.

Siinä tapauksessa mä olen täysin kykenemätön havaitsemaan huonoa näyttelemistä. Ei siinä mun mielestä ollut yhtäkään niin silmiinpistävän huonoa näyttelijää, että asiaa olisi alkanut sen enempää ajatella.

myönnän että mulla on korkeat kriteerit. Mainitsemiisi Salattuihin Elämiin verrattuna hyvinhän ne vetää. Hyvä näyttelijä mulle on sellainen joka tekee roolihahmostaan niin aidon että sä unohdat katsovasi työtään tekevää näyttelijää, siitä hahmosta tulee tosi. Väitän edelleen että esim. sellaisissa sarjoissa kuin Boardwalk Empire tai Breaking Bad näyttelijöiden ammattitaito on valovuoden edellä näitä Terra Novaan castattuja tyyppejä, mutta oikeassa olet että puhtaasti näyttelijöiden gaussin käyrälle jos tyypit laitetaan näyttely ei ole susipaskaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle huono näytteleminen on sellaista tönkköä ja epäluonnollista, jonka huomaa ihan ilman isompia analyysejäkin. Steven Seagal on varmaan tunnetuin esimerkki siitä. Tai Van Damme. Ja tossa sarjassa joka ikinen oli sata kertaa parempi näyttelijä, kuin nämä herrat. Tai joskus jos olen vahingossa salkkareita vilkaissut, niin siitä huomaa välillä jos on tullut uusi näyttelijä. Ei sillä, että ne muutkaan vetäisi järjestäen loistosuorituksia, mutta ne uudet naamat vetää niin paska jäykkänä, että siitä on näytteleminen kaukana. Se on huonoa näyttelemistä, eikä Terra nova. Ja nyt on päässyt unohtumaan mikähän oli nimeltään joku b-luokan dinosaurusleffa, jonka joskus vahingossa katsoin? Siinä oli sellainen ihan ok-näköinen blondi, joka näytteli niin vitun huonosti, etten tajua miten sellaista päästetään edes paskaan leffaan. Se oli jotain ala-asteen joulunäytelmätasoa.

Steven Seagal on musta hyvä näyttelijä. Ei näyttelijän tarvitse esittää mitään paitsi itseään. Seagal näyttelee itseään ja tekee musta loistoroolin.

Mä en ymmärrä, miksi Van Dammea haukutaan. Äijähän on kunnon bodari ja sen kivaa naamaa on kiva katsella. Ei sen näyttely ole mitään jäätävän huonoa ole. Mikä ihme siinä kaverissa oikein tökkii? Uudemmissa leffoissa se on vielä totisempi.

Salatuissa Elämissä nyt on komediallista näyttelyä, mutta se on asia erikseen. Mä taidan vaan olla niin vitun asperger-tapaus etten tunnista oikeaa näyttelyä huonosta näyttelystä. Jos sanoo roolisanat oikein, niin mikä vittu sen jälkeen voi tökkiä?

Ja nyt on päässyt unohtumaan mikähän oli nimeltään joku b-luokan dinosaurusleffa, jonka joskus vahingossa katsoin? Siinä oli sellainen ihan ok-näköinen blondi, joka näytteli niin vitun huonosti, etten tajua miten sellaista päästetään edes paskaan leffaan. Se oli jotain ala-asteen joulunäytelmätasoa.

Oliko kyseessä kenties Pterodactyl (http://www.youtube.com/watch?v=jUMtPzAHMbk&feature=related)? Varmaan yksi paskimpia elokuvia mitä oon nähny. :D

Siis eikös tän pitänyt olla maailman kaikkien aikojen kallein tuotanto tjs?
Ei kyllä uskoisi, Jurassic parkissakin nuo dinosaurukset olivat aidomman näköisiä.

Siis eikös tän pitänyt olla maailman kaikkien aikojen kallein tuotanto tjs?
Ei kyllä uskoisi, Jurassic parkissakin nuo dinosaurukset olivat aidomman näköisiä.

Wikin mukaan sarjaan tuotantoon meni 4 miljoonaa kun perus draamaan yleensä menee 3.7 miljoonaa. Muistin virkistämiseksi suosittelen katsomaan Jurassic parkin uudestaan ja sitten päättämään onko ne dinosaurukset nyt NIIN paljon parempia. Toisaalta Jurassic Parkkiin varmaan meni 10 kertaa enemmän rahaa samalla määrällä CGI:tä.

Maailman kallein televisosarja tms kuinka vitun monesti tuotakin toitotettiin. Petti kyllä täydellisesti odotukset, hauskimpia oli ne dinot jotka näytti lähinnä siltä kuin ne olisi tehty
jollain helvetin Vic-20:llä. Kaikinpuolin huomattavasti huonompi sarja kuin annettiin olettaa, tosin eihän tuo mitään kummosia arvosteluja ole saanutkaan.

Ekan jakson jaksoi katsoa avokin kanssa, ja sit riitti toi paska. Hyvä idea, mutta hukkuu perusjenkkidraamasontaan. 1993 vuoden Jurassic Parkissa dinot on aidomman näkösiä, kuin näissä tietokone mongerruksissa nykyään. Ja on se kumma ku aina tulevaisuuden näkymis esim. aseet on kömpelömmän näköisiä kuin 50 vuotta sitten. :)

Hemmetti toi sarja on just niin perus kamaa että kaikki on melkein ennalta arvattavissa! Hyvä idea mutta kauhea vesiperä...

Eikös HBO:n Game of Thrones pieksä kaikki muut ihan mennen tullen kustannuksissa?
Pikku hiljaa todettava, että jos hyviä sarjoja haluaa katsoa, niin HBO on ainut vakava vaihtoehto...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom