Yhtä#Hauista
V.I.P.
- Ikä
- 39
Ostin tossa perjantaina ABB lean stackia valmiiks syksyä varten ja eilen ja tänään oon kokeillu miten mun superherkkä kroppani reagoi niihin. Ettei sitten viimeisillä viikoilla tule kiusallisia yllätyksiä. Eilen siis kiskaisin stakit aamupalalla enkä juonut kahvia, koska purkin kyljessä oli aikamoiset varoittelut! Olosta tuli melkoisen hermostunut ja pakko oli lähtee heti reenaamaan(tissit-hartiat). Ja ei siinä tarvinnut paljoa lämmitellä, niskassa olis voinut paistaa munia! :lol2: Iltapäivällä sitten otin toisen stakin ja hehkutin koko ajan vaikka oli miten vähän päällä. Tänä aamuna kävin lenkillä, kahvin voimalla ja sen jälkeen aamupalalla kiskaisin stakin huiviin! Vuorossa oli voimapainotteiset jalkatreenit eli toistoja 3-6 per sarja, ja jumalauta sitä ENERGIAN määrää! :whip: Voimaa tuntu tulleen ihan kun sitä olis ammennettu vaan jostain! Hieman hermostuneena oisin pyöriny jos en olis salille lähtenyt! Nyt sitten töissä tyytyväisenä ja väsähtäneenä, enää ei potki ja pärise!! Oon kuullut että kroppa tulee näillekin immuuniks ja vaikutus lakkaa jos stakkaa liian pitkiä episodeja kerrallaan. Onko totta? kertokaa muutkin kokemuksia stakin käytöstä, tälleen keväällä varmaan moni käyttää kun on dieetit päällä;)