Terminator: The Sarah Connor Chronicles

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päällimmäisia ajatuksia tosi selvästi selitettynä:

Sarah Connorin näyttelijä on perseestä. Miesterskojen näyttelijät on ollu tosi asiallisia tähän asti. Tuo teinityttöterminaattori näyttelee IMO ihan välttävästi, mutta uskottavuutta syö se, että se on joku teinityttö :david: ja välillä käyttäytyy turhankin ihmismäisesti (en osaa perustella sen kummemmin). John Connorin näyttelijä on oikeestaan tosi hyvä. Nuo juoniaukot on kyl vammasia, kuten tuo terminaattorin pään kulkeminen ajassa. Tekijöiltä suht ajattelematonta.

Overall: Suurena Terminaattorifanina sydäntä viiltää suuresti kun ajattelee mitenkä pahasti hemmetin hyvät elokuvat onnistutaan tällä pilaamaan/mustamaalaamaan. Mutta pitää vain toivoa, että tekijät osaa lopettaa ajoissa. Varmasti katon kyllä sarjaa ja ainakin tuo nelosjakso oli lopussa aika jänskäkin.

2½ / 5. Toivottavasti tuo arvosana nousee tuosta vielä... :)

Uusin eli 5:ssä jaksossa oli yksi juttu mikä ärsytti kovasti. Nimittäin Lena Headey vetelemässä leukoja epäuskottavan näköisesti. Tyhmää että menivät tekemään tuon, koska Headeyn kropalla ei leukoja tehdä.

Kokonaisuudessaan juoni on säilynyt mielenkiintoisena ja toimintaa riittää kovasti. Pidän Summer Glaun terminaattori Cameronista koko ajan enemmän. Satunnaisia typeryyksiä (ne leuat... :itku: ) lukuunottamatta myös Headey on hyvä. Olen hänestä pitänyt alusta lähtien. Hth liikkeet sujuvat näppärästi ja hänen Sarahinsa on kaikinpuolin muuten uskottava, paitsi ruumiinrakenteeltaan. Ihmettelenpä kovasti mikseivät laittaneet Lenaa bodaamaan vuoden verran. Muutama kilo lihasmassaa olisi tehnyt ihmeitä...

Muuten. Kiinnittäkääpä huomiota Glaun roolisuoritukseen hieman jakson puolivälin jälkeen.
Kohtaus, jossa Cameronia haastatellaan ja tämä toistaa itsemurhan tehneen tytön viimeiset sanat. Kasvojen ilme vaihtuu täysin ilmeettömästä hätääntyneeseen ja takaisin viidentoista sekunnin sisällä.
Oikea löytö tämä Summer Glau. :worship: :5:

On muuten romahtanut tämän sarjan taso kakkoskaudella. Kahdeksan jaksoa tullut season 2:ta ja tämä viimeisin jakso oli ensimmäinen jonka aikana en meinannut nukahtaa.

Kattokaa ennemmin vaikka kauniita ja rohkeita uusintana kuin näitä. (miksi muuten itse olen kattonut koko tähänastisen kauden:jahas:)

On muuten romahtanut tämän sarjan taso kakkoskaudella. Kahdeksan jaksoa tullut season 2:ta ja tämä viimeisin jakso oli ensimmäinen jonka aikana en meinannut nukahtaa.

Kattokaa ennemmin vaikka kauniita ja rohkeita uusintana kuin näitä. (miksi muuten itse olen kattonut koko tähänastisen kauden:jahas:)
Miten tön skeidan taso voi vielä romahtaa?:wtf:

ihan sujuvasti jatkaa terminaattori-trilogiaa! ei kannata koko ajan miettiä mikä siinä on pielessä, kattoo vaan.:kippis1:

Taso putosi itseasiassa jo ensimmäisellä kaudella ja on pakko tunnustaa että lopetin sarjan seuraamisen siihen. Tuntuu siltä, että tänä päivänä jokikinen lupaavakin sarja väljähtyy, eikä alkuperäistä ideaa pystytä kehittämään järkevään suuntaan.

Pitänee ladata muutama jakso lisää ja katsoa löytyykö tästä sarjasta enää ruutia vai onko peli pelattu...

ite latasin 2 ekaa jaksoo tossa jokuaika sitte..mut ei musta nii kauheen hyvä ollu,siks ei jassanu enempää jassoja lataa..kattoo sit telkusta jos jassaa..

Vähän tulee nyt ninja uppia mut eilen tuli toisen kauden viimenen jakso, kyllä jää odottamaan että jatkaako ne tätäkin sarjaa. Omasta mielestä hyvin pysyy terminaattori teemassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom