Terminator Salvation

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uusi terminaattorileffa sitten tulossa, hiukka löytyypi tietoa imdb:ssä. Mielenkiintosia näyttelijävalintoja, saa nähä miten noi terminaattorit istuu rooleihinsa. Connori on ainaki ok! Saapi nähä vilahtaako arska jossain välissä..

Jesh, jesh!

Jotenkin hienoa että Roland Kickinger esittää T-800 -terminaattoria. Kickingerihän on näytellyt Arskaakin tämän elämänkerta-leffassa. Eli sinänsä jokseenkin sovelias jatko, mies on kuitenkin aika kovassa lihassa..

Ocean3.sized.jpg

Plasmakivääri kouraan ja tyly ilme naamalle niin eiköhän se siitä! Hyvä valinta kyllä, ihan eri tasoa kuin tuo aiemmin huhuttu Josh Brolin (joka oiskin ollut ihan fail ja suck).

Itse olen Suuri Terminator fani ollut jo kymmenvuotiaasta ja tätä kyllä odotetaan, mutta pahoin pelkään, että huonoa jälkeä tuosta tulee. Terminator 2 on ja pysyy maailman parhaana toimintaleffana ja siihen se olisi pitänyt jättääkin. Kolmonen on toki visuaalisesti näyttävä, juoni ok, huumoria sun muuta, mutta ei sitä voi verratakkaan kakkoseen, ei säväyttänyt vaikka sen kävin elokuvissa ensi-illassa katsomassa.
Tämä on mun mielipide tästä asiasta, en usko että tuo uusi tulee olemaan hyvä TERMINATOR leffa, ehkä hyvä leffa muuten.

Kolmosessa oli aivan liikaa päivällä kuvattuja kohtauksia, toisin kuin kahdessa ensimmäisessä, jotka oli suurimmaksi osaksi yöllä kuvattuja ja sitä kautta synkempiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei voi olla parempaa roolisuoritusta kuin Ledgerin Jokeri.

olihan se ihan mainio roolisuoritus mutta en itse rankkaisi parhaaksi näytteliäksi

^^ Aika saatanan päissään pitäis olla, että rankkais Ledgerin parhaaksi näyttelijäksi.
Aivan sama miten hyvä oli Batmanissa.

Hyvä/paras roolisuoritus voisi ehkä mahdollisesti olla, mutta ei se vielä parasta näyttelijää tee.
Tosin SIC- ei tainnut niin väittääkään.

-edit-
no jaa, tavallaan väittikin...

Onneks ei menny sitä virhettä tekeen, et olis pistäny tähänkin leffaan John Connoriks Nick Stahlin (kuten Terminator 3:ssa). Tai se tuskin kävi kenelläkään edes mielessä kun tätä uusinta alettiin suunnitella...

:offtopic: Vähän sama juttu ku toivottavasti seuraavaan Indiana Jonesiin ei sitten laiteta pääosaan sitä helkkarin Muttia (Indyn poikako se nyt sitten loppujen lopuks oli?). Vaikka silloinhan sen leffan nimekskin pitäis tulla "Mutt" ja sehän nyt olis paskin läppä ikinä, hahhah.

:offtopic: Vähän sama juttu ku toivottavasti seuraavaan Indiana Jonesiin ei sitten laiteta pääosaan sitä helkkarin Muttia (Indyn poikako se nyt sitten loppujen lopuks oli?). Vaikka silloinhan sen leffan nimekskin pitäis tulla "Mutt" ja sehän nyt olis paskin läppä ikinä, hahhah.

Kaveriksi vielä (nyt aikuinen) Short Round Tuomion Temppelistä niin olisikin kesän aivottomin blockbuster-hitti jo kasassa. ;)

Balen myötä odotukset ainakin itsellä nousi merkittävästi, Terminator 3:ssa häiritsi todella paljon Stahlin munaton suoritus.

Suositut

Back
Ylös Bottom