Teräsbetoni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Pahkasika
TietoLisaaTuskaa.jpg

:D

Homo-homo-hooomo-homo-homo-hooomo!:lol2:

:D Mä poltan välittömästi noi biisit CD:lle ja jätän levyn vaivihkaa salin stereoihin. Voi ukoilla mennä kyllä kyykkysarja perseelleen spontaanin naurukohtauksen takia.

Ja noi fotot. Niistä väriprintit vielä salin seinälle Ronnien julisteen viereen niin treenaajat saavat kunnon motivaation päälle.

Tää tunnetila on nyt varmaan sitä "myötähäpeää" , mitä Baarikellokin aina mainostaa. :D

...oikeasti, teknisesti itse musiikissa nyt ei *varsinaisesti* ole mitään kuittailtavaa, mutta kaikki muu sitten... käykö muille koskaan niin, että nolottaa jonkun puolesta niin pahasti, että vedet tulee silmiin?

- JjP

Originally posted by JJP
Tää tunnetila on nyt varmaan sitä "myötähäpeää" , mitä Baarikellokin aina mainostaa. :D

...oikeasti, teknisesti itse musiikissa nyt ei *varsinaisesti* ole mitään kuittailtavaa, mutta kaikki muu sitten... käykö muille koskaan niin, että nolottaa jonkun puolesta niin pahasti, että vedet tulee silmiin?

- JjP

Hmm..olisiko jotain olennaista jäänyt ymmärtämättä? :david:

Nostetaan nyt tämä threadi tuolta syvistä syövereistä ylös.
Mitäs nyt sanotte kun Teräsbetoni Ylex:n Himotuimmat listassa top 10:ssä :D
Ei varmaan moni ois tämän threadin teon aikoihin uskonut että tämä bändi tulee vielä kuuluisaksi Suomessa(tai en ainakaan minä)
Ps. Olis noi kyllä vähän uskottavampia jos pojilla ois sentään vähän lihaa luiden ympärillä, mutta musiikki on kyllä :rock:

Spelimies sanoi:
Tämmöistä perusarkaa nössöä kyllä vähän pelottaa nuo sanoitukset... :eek: Metalliuskontoako ne on perustamassa?
Kuuntele noita sanoituksia ja kerro sitten eikö muka tullut yhtään ns. "kunniallinen olo"
Voihan se tietysti olla että et vain pidä tällaisesta musiikista, mielipiteet suvaitaan kaikille :thumbs:

PeKsE sanoi:
Kuuntele noita sanoituksia ja kerro sitten eikö muka tullut yhtään ns. "kunniallinen olo"
Voihan se tietysti olla että et vain pidä tällaisesta musiikista, mielipiteet suvaitaan kaikille :thumbs:

Raskas musiikkikin uppoaa, mutta enemmänkin huvittaa nuo sanat kuin tekee olon kunnialliseksi. Äijät laulaa verivalasta, veljeydestä yms... Rajansa fanaattisuudellakin, miekat sun muut menee mun mielestä jo pelleilyn puolelle. Eniveis, jokainen tehkööt mitä tykkää...

Spelimies sanoi:
Raskas musiikkikin uppoaa, mutta enemmänkin huvittaa nuo sanat kuin tekee olon kunnialliseksi. Äijät laulaa verivalasta, veljeydestä yms... Rajansa fanaattisuudellakin, miekat sun muut menee mun mielestä jo pelleilyn puolelle. Eniveis, jokainen tehkööt mitä tykkää...
Joo onhan se tietysti vähän tyhmää, että suomalaiset kaupunkilais(?)nuoret soittaa tällasta sanoitusten puolesta keskiajalle sopivaa musiikkia, mutta se pistääkin ajattelemaan, että millaista se silloin on ollut(menipä taas hehkutukseks :D )

Spelimies sanoi:
Tämmöistä perusarkaa nössöä kyllä vähän pelottaa nuo sanoitukset... :eek: Metalliuskontoako ne on perustamassa?

Ei, vaan järkkymättömään metallitotuuteen perustuvaa metallivaltiota:
http://www.wmserver.net/terasbetoni/

Minusta on hienoa, että laulavat suomeksi. Ruvetkaapa kuuntelemaan tarkasti tai kääntämään englanninkielisiä laulunsanoja suomeksi, sieltä varsin käsittämätöntä ainesta löytyy. Eikä edes tarvitse mennä laulun sanoihin, riittää katsella esim. elokuvien nimiä:
Itsenäisyyspäivä
Jurakautinen puisto
Maapallon ulkopuolinen
Uudelleenladattu matriisi
Leuat
Miehet tummissa vaatteissa
Ylihuominen

Taivas lyö tulta on musta sairaan kova biisi. Paras kotimainen biisi aikoihin. Täytyy hommata koko lätty :rock:

Back
Ylös Bottom