Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostellaas vähän wanhaa triidiä.
Matka suuntautuu Puerto de la Cruziin 18.1 viikoksi ja olisi kiva saada vinkkejä hyvistä
ruokapaikoista/saleista yms.
Pitää sitä nyt käydä Teneriffallakin salilla kun kävin Inglesissakin. ;)
(ei muuten ollut kovin kummoinen)
Teide,Loro Parque ja Santa Crutz jo suunnitelmissa tarkastaa,auto on pari päivää...
Pitää sitä nyt käydä Teneriffallakin salilla kun kävin Inglesissakin. ;)
(ei muuten ollut kovin kummoinen)
Mä oon ollut samassa hotellissa. Vai oli tuo joku paikallisten keijojen kohtaamispaikka.:D Ei siinä mitään, ei me huomattu mitään erikoista. Ingels on aika perberistä, niin kuin yleisesti ottaen.Inglésissä tuli käytyä Biceps Gymilla kun oli hotellin alakerrassa ja joku sitä täällä suositteli.
Jännitti vähän kun kyseessä on paikallinen homojen kokoontumispaikka.
Oli siellä kyllä pariskuntiakin (siis mies-nainen) ja tuntuu että aika moni muukin paikka mainostaa itseään gay-ystävällisenä.Inglés kun on homppeleitten suosikkikohteita.
Tonne oli aika kallis pääsy ja paremmat vehkeet löytyy kotipaikan uimahallilta.
Esim.smith-teline tuntui huojuvan melkoisesti kun siihen laittoi rautaa.
Ja itse en edes hirveän isoilla romuille tee kun olen kynis. ;)
Tossa paikan sivut:
http://www.bicepsgym.es/indexeng.html
Onkin näköjään pantu paikkaa vähän uusiksi...kai se sitten on hyvä kun Dennis Jameskin suosittelee.
Eli voinen perua kai sitten osan puheistani....
Hän kiittää,katsoinkin ton intergymin kartalta ja se on 700m päässä meidän hotellista.
Satutko muistamaan oliko toi intergym minkä hintainen?
Oliko viikko tms.lippua?
Mä oon ollut samassa hotellissa. Vai oli tuo joku paikallisten keijojen kohtaamispaikka.:D Ei siinä mitään, ei me huomattu mitään erikoista. Ingels on aika perberistä, niin kuin yleisesti ottaen.