Telinevoimistelun SM-kilpailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Telinevoimistelun SM-kilpailut

Originally posted by samuk
ilmanen vielä? no jo, prkl ku olen luvannu muijan kanssa lähtee korkeasaareen. :blow:

Ei ne apinat osaa heittää edes voltteja siellä :)

Originally posted by paistijauheliha
Mieluummin menen vaikka Vermon raveihin..ja niitä inhoan yli kaiken!;)

Älä morkkaa voimistelijoita tai väännän sut solmuun.. :curs: ;)

JAA MUTTA, nyt selvisi. Paistijauheliha on voimistelija, mut ei se kehtaa myöntää sitä.. :D

Originally posted by Raven

JAA MUTTA, nyt selvisi. Paistijauheliha on voimistelija, mut ei se kehtaa myöntää sitä.. :D

Ei oo! Se tanssii balettia:D

Joo, piti vaihtaa telinevoimisteluun kun viime viikolla mut heitettiin baletista ulos.. ;)

Mutta tosiaan, en morkannut..mukava laji varmaan, mutta en kyllä katsomaan menis. Sama homma golfissa ja tenniksessä -molempia on kiva pelata mutta kattoa en jaksa millään.

Ps. Rauha maassa, mä teen nyt sulle vielä näyttävän alastulon renkailta seittemällä kierteellä ja kolmella kylkiluun katkeamisella sekä selkärangamurtumalla. ;)

-edit-

Ääh..tommih:lla on sisäpiiri tietoa! Ehti ensin! :lol2:

Originally posted by paistijauheliha
Joo, piti vaihtaa telinevoimisteluun kun viime viikolla mut heitettiin baletista ulos.. ;)

Mutta tosiaan, en morkannut..mukava laji varmaan, mutta en kyllä katsomaan menis. Sama homma golfissa ja tenniksessä -molempia on kiva pelata mutta kattoa en jaksa millään.

Ps. Rauha maassa, mä teen nyt sulle vielä näyttävän alastulon renkailta seittemällä kierteellä ja kolmella kylkiluun katkeamisella sekä selkärangamurtumalla. ;)

-edit-

Ääh..tommih:lla on sisäpiiri tietoa! Ehti ensin! :lol2:

Kyllä niitä mun puolesta saa morkata. :)

Itellä vähän sama homma tossa katsomisessa. Monia lajeja pelaan mielelläni, mut en kyl jaksa katsoa.
Mm. pelasin 15 vuotta futista ja voi melkein sanoa, että ei kiinnostanut tippakaan katsoa peliä paikan päällä tai telkkarista.

Itellä vähän sama homma tossa katsomisessa. Monia lajeja pelaan mielelläni, mut en kyl jaksa katsoa.
Mm. pelasin 15 vuotta futista ja voi melkein sanoa, että ei kiinnostanut tippakaan katsoa peliä paikan päällä tai telkkarista.

No morkataan sun mieliksi: telinevoimistelijanaisilla on mun mielestä liian pienet rinnat! :D

Itsekin olen junnuna pelannut useita vuosia jalkapalloa, lätkää, salibandyä jne. Mutta en kyllä kato fudista telkkarista.. viime lätkän MM-kisoista katoin vaan suomi-ruosi välierän, ja salibandya en todellakaan katso..

Mutta myönnettäköön että telinevoimistelijoilla on kädet ja (ylä)selkä kohtuullisen hyvässä kunnossa... Ei taida paljoa olla ylimääräistä rasvaa :thumbs:

Treenaakos ne miten paljon salilla, kun näyttää pattia ja voimaa löytyvän?
eipä paljoa. kun homman aloittaa siinä 5-10 vuotiaana niin yläkroppa kehittyy perkeleen vahvaksi ilman salitreeniäkin.

jalat ovat usein aika mitättömän kokoiset.

Esim. Olli Torkkel ei omien sanojensa mukaan ikinä tee punttia.

Oli ihan hyvännäkösiä eukkoja
tiukat perseet, pienet rinnat (suurimillaan keskikokoiset), ja usein vielä hirveä naama 5kilon meikeillä. kyllähän poikkeuksiakin löytyy mutta suurin osa on tuollaista.

Originally posted by vitvall
tiukat perseet, pienet rinnat (suurimillaan keskikokoiset), ja usein vielä hirveä naama 5kilon meikeillä. kyllähän poikkeuksiakin löytyy mutta suurin osa on tuollaista.

No eikun vessapaperia rintaliiveihin, paperipussia päähän ja hommiin. (perseeseen) :blow:

käyhän se niinkin :D

Originally posted by PattiPete
Treenaakos ne miten paljon salilla, kun näyttää pattia ja voimaa löytyvän?

Pari vuotta sitten juttelin Riku Koivusen kanssa kaverin synttäreillä ja se kerto että vähemmän tekee punttia, kuulemma kerran viikossa keskimäärin ja silloinkin pienillä painoilla piiiiiitkääää sarjaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom