Telinevoimistelu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aattelin jos jotain kiinnostaa, ku onhan tuo salilla käyminenki aika tärkeetä voimistelussa ja sillee nii vois jotkut voimistelijat laitaa esim saavutuksia tai tuloksia tänne tai ihan mitä vaan kiinnostavaa...:)

Ois myös ihan kiva oppia jokunen tai toinenkin permantokikka. Tai miten niitä harjoitellaan..
Ihan vaan yleisestä mielenkiinnosta

Minua kanssa kiinnostaisi kovasti telinevoimistelu. Ainoo vaan, että 100km säteellä ei oikeestaan oo kunnon paikkaa missä harjoitella eikä ketään kuka ohjaisi. Joku vois kyllä täällä kertoilla vähän harjoittelusta. Keihäänheiton tukiharjoitteluun telinevoimistelu olisi kyllä pirun hyvä.

No ei oo mullakaan 150 km säteellä nyt mitään harjottelupaikkaa, mutta käyn täällä ite harjotteleen tuolla koulun salissa... Onhan se tietysti helppoo ku oon sitä harrastanu 7v asti...

Varasin lapsille ja itelleni oman vuoron telinevoikkasalista ja oon ihan koukussa. Vaikka mitään en osaa. Pehmokuutio, tarmpoliini ja volttimonttu saa miehen kuin miehen tuntemaan itsensä hämähäkkimieheksi.

No ei oo mullakaan 150 km säteellä nyt mitään harjottelupaikkaa, mutta käyn täällä ite harjotteleen tuolla koulun salissa... Onhan se tietysti helppoo ku oon sitä harrastanu 7v asti...

Koulun salissa käyn itsekkin joskus voimistelemassa, mutta esim renkaat ja nojapuut sieltäkin puuttuu. :(

Niin, no tuohon välinepuoleen en voi auttaa..:/ mutta voihan niitä kysyä hankittavaks rehtorilta?? Itse ehdotin hevosen ostoo ja nyt sieltä semmonen löytyy=)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse nyt 31-vuotiaana toistakymmentä vuotta enemmän tai vähemmän bodaustouhuja duunanneena ajattelin aloittaa nyt syksyllä Turun Alfalla. Kiipeilyä, thai-nyrkkeilyä ja erityisesti kehonpainotreeniä mahtuu näihin vuosiin, vaikka sali onkin lähes aina ollut se ykkösjuttu. Onko muita näin vanhuksena aloittaneita? Onko kellään kokemuksia Turun Urheiluliiton telinevoimistelupuolesta? Viimeiset 1,5v tullut pikkuhiljaa suunnattua omaa treeniä enempi renkaisiin, paralletteihin yms välineisiin, että ei sentään ihan ummikkona tarvitse aloittaa. Mutta kyllä kyyti on varmasti kylmää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom