Tekopyhyyttä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmettelen syvästi sitä, kun eilen joku tietoa haluava kysyi roinaforumin puolella ihan asiallisen kysymyksen hormoonien ja kannabiksen yhteisvaikutuksista niin koko keskustelu oli sitten poistettu.

Eikö kyseinen forumi pitänyt olla asiatiedon levitykseen tarkoitettu, ja jos jollain oli huoli kyseisten aineiden yhteisvaikutuksista niin en näe mitään järkeä, että aihe olisi niin tabu, etti siitä saisi keskustella.

Monet keskustelut on käyty alkoholin ja hormoonien haitoista, samoin vaikka minkänäköisten lääkeaineiden vaikutuksista. Aika huvittavaa kaksinaismoralismia ja sensuuria jos kannabis on sellainen asia, josta ei sovi puhua. Tälläinen vie mielestäni uskottavuutta koko palstalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, mutta eihän tuosta mitään kovin informatiivista keskustelua näyttänyt syntyvän..;)

Mä olen aina vaan kapuamassa barrikaadeille, jos joku asia mielestäni mättää, joku saattaa vielä mättää minua nenään tämän luonteenpiirteeni takia..:D

Lisäänpä vielä, etten missään nimessä halua foorumista mitään "huumekanavaa" mutta kaikista asioista pitää pystyä mielestäni keskustelemaan.

Kaikenlainen päihteidenkäyttö on aina tyhmempää kuin niiden käyttämättä jättäminen.

Originally posted by Omna
Mä olen aina vaan kapuamassa barrikaadeille, jos joku asia mielestäni mättää, joku saattaa vielä mättää minua nenään tämän luonteenpiirteeni takia..:D
Omna, tuo vasemmistoanarkistin stereotyyppi ;)

Homma näyttäisi olevan nyt kunnossa, eli aiemmin esittämäni kritiikki palstaa kohtaan on nyt vailla pohjaa.

Ihmetyttää kyllä joidenkin kiihkomielinen suhtautuminen heti jos joku sanoo sanan huume...hui!

Itse tuonkin takia käytän kaikista päihteistä nimitystä päihde.

Linnanmäelle olisi saatava oikea kummitusjuna jossa vaunu kulkis kiskoilla pimeässä huoneessa ja matkan varrella olisi kuiskailijoita jotka voisivat kuiskalla vaikkapa sanoja : huume, terroristi, kommunisti, pakolaiset...listaa voisi jatkaa pitkään...Kyllä olis aikamoinen shokki tollanen vempele.

Originally posted by Omna

Linnanmäelle olisi saatava oikea kummitusjuna jossa vaunu kulkis kiskoilla pimeässä huoneessa ja matkan varrella olisi kuiskailijoita jotka voisivat kuiskalla vaikkapa sanoja : huume, terroristi, kommunisti, pakolaiset...listaa voisi jatkaa pitkään...Kyllä olis aikamoinen shokki tollanen vempele.

Sikaaaa!!! Ajattele lapsiaaaaaah!! Lapseeeettt kuolevaat hUUUUmeisiiin!!! :david: No niin, minuakin näköjään lapsettaa.

Täytyy kyllä antaa taas ylläpidolle tunnustusta. On toiminut aika loistavasti noiden ketjujen siivoaminen ja asiallisena pitäminen. Hyvä esimerkki tuloksista on tämä yleinen keskustelu, sen taso on noussut selvästi, eikä törkeitä asiattomuuksia enää juuri ilmene. Joskus toki mopo on keulinut yksittäisillä modeilla, mutta sitähän sattuu näillä palkoilla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom