Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukaan osais auttaa, päivitin näytönohjaimen ajurit ja kuva näkyy sumeana vaikka olen katsonut kaikki asetukset läpi, kuvasuhde on oikee.. mutta en tiiä todellakaan mistä tää vois johtua osaisko joku auttaa?
Kyllä reso on oikee tää on 24 tuuman näyttö ja vga johto ja hdmi johtooki kokeiltu ei auta ja tää on tv mutta tietokoneen näytöks kans passaa vanhoilla näytönohjaimen ajurien päivityksellä ei mitään ongelmaa mut ku päivitn nii tuli tää..
Olen ja korjaus, mulla on dvi johto eikä vga.. hmm vanhojen ajureiden kaa ei näin tehnyt
Ajatukseni olisi formatoida 2vuotta vanha läppärini ja asentaa siihen windows uudelleen. Mitään asennuslevyä ei ostohetkellä tullut, tietääkö joku että miten homma tulisi hoitaa? Soitto giganttiin ja levyn pyytäminen sieltä? Vai onko jotain muuta tapaa?
Anteeksi vastaan näin myöhässä enkä oo saanu toimimaan vieläkään.. tota ongelmaa, eli Näyttis on Amd Radeon Hd 7850, kokeilin hdmi johtoo ei auttanu voiko johtua ku tää mun näyttö on myös tv, joutuuko nyt ostamaan uuden tietokoneen näytön vai mikä tässä on ?
^ Olisikohan se kaiutin? Kuuluuko puheääni ollenkaan? Voi olla kontaktivika. Vanhemmissa kapuloissa kaiutinpalikka oli liimalla/teipillä kiinni etukuoressa. Revi auki ja tsekkaile luiskat kohdilleen.
Asetuksista löytyy (haulla ainakin) kohta "Varmuuskopioi ja palauta", tai englanniksi "backup and reset". Sieltä pitäisi löytyä kohta josta onnistuu alkuperäisten ns tehdasasetusten palautus ja laitteen muistin tyhjennys käyttäjän tiedostoista.miten tuon saa helpoiten tyhjenneltyä vanhoista tiedostoista, ohjelmista yms ?
Ajatukseni olisi formatoida 2vuotta vanha läppärini ja asentaa siihen windows uudelleen. Mitään asennuslevyä ei ostohetkellä tullut, tietääkö joku että miten homma tulisi hoitaa? Soitto giganttiin ja levyn pyytäminen sieltä? Vai onko jotain muuta tapaa?
Koneessa on todennäköisesti ohjelma, jolla voit luoda palautusmedian. Jos ei ole tai haluat muuten vain puhtaan Windows 7:n, lataa yleinen asennuslevy näistä linkeistä:
VIRALLISET Windows 7 SP1 latauslinkit (Suomi + Lontoo) ? Hopeinen Omena
Tarkista ensin, että akun takana on Win 7 -lisenssitarra, jonka koodin tarvitset Windowsin aktivointiin.