"tekniikan" tyhmät kysymykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haiskahtaa hieman vanhalta bensalta.

Ennen kuin purat sen koko pärrän osiksi keittiössäsi, niin kokeile tankata uutta bensaa.
Vielä parempi, jos olisi mahdollisuus tyhjentää tankista vanhat pois.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oolrait. Mä ymmärsin, että ois nimenomaan hyvä täyttää tankki täyteen talveksi. Ilmeisesti se kaikki bensa kantsii vaihtaa eikä vain osaa?

Juu vanhat bensat tekee ton. Itellä tapana jättää kaikista vehkeistä tankki tyhjäks talveks, kun jaksa tapella keväällä tietäen, että helpommalla olis päässy ajamalla tankin tyhjäks..

Oolrait. Mä ymmärsin, että ois nimenomaan hyvä täyttää tankki täyteen talveksi. Ilmeisesti se kaikki bensa kantsii vaihtaa eikä vain osaa?

Kyllä eli tankki tyhjäks ja sitten kaasarissakin pitäisi olla tyhjennys venttiili pohjassa niin kaikki pois ja otat pesubensaksi :D

Piripintaan täyteen talvisäilytyksen ajaksi kyllä, mutta ne on keväällä hyvä tyhjentää pois ja tankata "uudet" tilalle.

Kiitos! Täytyypä tehdä tommoinen juttu jonkun viisaamman avustuksella tässä joku päivä. Katsotaan, lähteekö toimimaan sit paremmin.

Zone-sarja -42%
Tyhmyyksien tyhmin kysymys. Huoltokirjassa seuraavat kohdat suomeks:

Inspektion alle 12 Monater []ja []nein
Inspektion mit Zusatzarbeiten

Nanchweuse für Zusatzarbeiten[]ja[]nein

Mitäs noi merkkaa ja kumpaan tulee merkintä jos tehdään se huolto missä on jakopää.

nim. peukalokeskellä kämmentä ilman kielitaitoa.

Taitaapi mennä suunnilleen näin:

Tarkistus 12 kuukauden välein
Tarkistus lisätyöllä

Tehty lisätöitä

Enpä menis vannomaan kuitenkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom