Tehtiin amatöörileffa: Sommando

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kai Nalo
  • Aloitettu Aloitettu
Olipas taas hauska päivä kaveriporukalla. Kuvailtiin noin viisi tuntia ja saatiin aikaan oheinen 4,5min pätkä. Itse en esiinny videolla, mutta minä järjestelin noita "aitoja" räjähdyksiä.

Tämähän on tällainen testipätkä, joten älä ota sitä wakawasti! :lol2:

Youtubeversio täältä: http://www.youtube.com/watch?v=AO5v5E_xjQs

Parempi versio ja muita tekeleitä löytyy osoitteesta: www.rainakani.com Sieltä löytyy myös muuta mukavaa. Kehoitan lataamaan nuo parempilaatuiset versiot!

Hieno pätkä!

Nuo kaveriporukoiden tekemät leffaprojektit on aina mukavaa katsottavaa kun niistä näkee, että tehdessä on ollut hauskaa. Aina plussaa kun on noita tehosteita saatu mukaan.

Joko on käsikirjoitukset tuleviin pätkiin valmiina? ;)

Hieno pätkä!

Nuo kaveriporukoiden tekemät leffaprojektit on aina mukavaa katsottavaa kun niistä näkee, että tehdessä on ollut hauskaa. Aina plussaa kun on noita tehosteita saatu mukaan.

Joko on käsikirjoitukset tuleviin pätkiin valmiina? ;)

Kiitos! On meillä työn alla käsis seuraavaan projektiin. Saa nähdä päästäänkö kuvaamaan sitä ensi vuonna. Tärkeintä näissä on todellakin se, että kaveriporukalla voidaan pitää hauskaa ja lisäksi itse tykkään viritellä noita tehostejuttuja. Esimerkiksi tuo paineilmatykki, jota käytimme noissa "kranaattiräjähdyksissä" on minun rakentama. :)

En odottanut noin hyvää tuotosta. Yllätti täysin. Juonta ehkä jäi kaipaamaan ja jostain syystä leffa ei yhtää naurattanut. Yleensä amatöörileffat naurattaa mutta tuossa oli saatu pidettyä melko vakava ote (tarkoituksella?).

Suustako se noita kranaatteja otti, sen verta posket pullollaan tää sankari veti menemään :D

Varmasti ihan kiva puuhastella noita. Hyvinhän toi oli tehty.

Hyvin tehty clippi.. selkeesti homma hanskassa !

itse leffa oli hyvä, mutta sen mukamas vitsikäs nimi niin surkee että melkein jätin kattomatta:D

Back
Ylös Bottom