Tehostettua rasvanpolttoa pillereillä/tapleteilla?..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lentoemo
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ikä
41
Niin siis, mimmit, käytättekö jotain rasvanpolttoainetta/aineita dieetillä?? Itse olen joskus kokeillut FatSlimmeriä(=kalsiumpuryvaatti ja sitriini-valmiste).

Olen käyttänyt n. neljä viikkoa rasvanpolttovalmisteita. Aluksi Stac-boostereita + guaranavalmistetta, nyt viikon ajan Stack II + kofeiinitabuja. Vievät näläntunteen niin tehokkaasti, että pitää muistuttaa itseään syömään. Viikonloppuisin olen pitänyt taukoa paitsi jos olen tehnyt aamuaerobisen. Lisäksi mulla on pitkä työmatka, 80 km, ja tabut pitävät virkeänä hyvin. Mitenköhän pärjään ilman... No, kesä on onneksi tulossa.

Tätä aihetta on käsitelty paljon sekä mimmien palstalla että roinapuolella, searchilla varmasti löytyy. Kannattaa ehdottomasti tutustua myös noihin roinapuolen threadeihin, niistä löytyy paljon hyödyllistä tietoa tästä aiheesta! :)

EDIT: Jos nyt kuitenkin sitten vastaisin alkuperäiseen kysymykseen, kun kerran vaivauduin postaamaankin... Eli itse olen käyttänyt (ja käytän tälläkin hetkellä, kun dieetti taas jatkuu) Naten jo mainitsemaa Stack 2:ta + kofi-tabseja.

Yksi hyvä thread aiheesta on otsikolla Stack 2, Stack 5, Stackbooster, Thermogenicbooster... tjsp, löytyy roinapuolelta. Siellä on paljon käyttäjäkokemuksia erilaisista dieettiboostereista. :)

EDIT2: noista roinapuolen threadeista löytynee vastaukset myöskin toisen postisi kysymyksiin, Miss F :)

Mistähän sitä osais mennä ostamaan noita "aineita"?...

Siis mistä noita saa??...luontaistuotekaupasta?....Ja mitäs noihin uppoaa rahaa?... Mulla alkaa olla pienoinen ahdistus päällä, kun on kiloja tullut ruhtinaaliset 12 lisää...

Joo...kiitos!....

Mä koitan hakea tuolta roinapuolelta....:)

Mullakin olis jonkun tehokkaan rasvanpolttokapselin haku menossa! Ja olenkin asiaan tutustunut searchillä sun muilla. Mutta viitsiskös Nate tai Gillyanne valistaa mua sen verta, että mitä tossa StackII:ssa on, mistä sitä saa ja mitä maksaa? Itse en omassa "roinakaupassani" ko tuotteeseen ole törmännyt...

Roinapuolella on juttua noista tehokkaimmista, mutta vähemmän sallituista aineista. Hakusanaksi clenbuterol, efedriini, eca, ec .. noi ainakin on sellaisia aiheita. Sitten on luontaisempi vaikutusaine: mahuang.

Tässä yksi thread, jossa aika paljon naisasiaakin (kannattaa lukea ihan loppuun asti, koska siinä alussa vähän väärinkäsityksiä):

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=7849

... sen verran vielä lisään Hipan postiin, että roinapuolelta löytyy myös hyvä thread otsikolla Stack 2, josta löytyy vastaukset Hekiman kysymyksiin. Ja siitä threadista löytyy myös syy siihen, miksen itse anna tässä suoraa vastausta niihin... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom