Teholastut

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noi lastuviritykset vaparimottiin on vähintääkin epäilyttäviä, vaparin teho on kumminkin suoraan verrannollinen siihen paljonko se moottori virtaa ja sitä ei bittinikkaroinnilla pysty lisäämään.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Noi lastuviritykset vaparimottiin on vähintääkin epäilyttäviä, vaparin teho on kumminkin suoraan verrannollinen siihen paljonko se moottori virtaa ja sitä ei bittinikkaroinnilla pysty lisäämään.
Kantsii kuitenkin ottaa huomioon, että usein ne vaparimotitkin on tehtaalta mäpätty aika "turvallisesti", eli sytkät on rauhalliset ja bensatkin usein rikkaalla. Vaihtamalla esim. E95->E98/V-Power ja kiristämällä sytkää ja laittamalla seokset optimiin (+ mahdolliset nokkien ajoitukset) saadaan monesti vaparikoneestakin ihan hyödyllistä lisätehoa.
 
Zone-sarja -42%
Kantsii kuitenkin ottaa huomioon, että usein ne vaparimotitkin on tehtaalta mäpätty aika "turvallisesti", eli sytkät on rauhalliset ja bensatkin usein rikkaalla. Vaihtamalla esim. E95->E98/V-Power ja kiristämällä sytkää ja laittamalla seokset optimiin (+ mahdolliset nokkien ajoitukset) saadaan monesti vaparikoneestakin ihan hyödyllistä lisätehoa.
Nykyaikaisissa vapaastihengittävissä moottoreissa ei pelkillä säädöillä tehollisesti isoja muutoksia saada.
Poikkeuksena on yleensä ollut moottorit, joissa on portaattomasti säätyvät nokka-akselien ajoitukset, ja päästöjen takia ajoitukset on mitä on.

"ai jos autossa on 180hv ja lastun jälkeen 200. ja penkitetään? testi väärässä?"
On tapauksia, joissa on mitattu vakio moottoreista enemmän tehoa kuin mitä tehdas ilmoittaa. Turbo dieseleissä ja bensa turboissa yleistä.
Jos halutaan tietää virityksen tuoma tehonlisäys, paras olisi että mittaus tehtäisiin samassa dynamometrissä vakiona, ja muutoksen jälkeen.
 
En tajua näistä lastuhommista mitään joten kysytään.

Olen ostamassa tällaista. En kyseistä mutta about samoilla spekseillä, 83tkm ajettu, longlife, jne.

Mites tuollaiseen teholastun junttaaminen? Lastumies tottakai puhuu pelkkää hyvää, 30 kaakkia ja 80 newtonia lupailee. Onkos tossa ko. vehkeen lastuttamisessa mitään miinuspuolia odotettavissa?
 
Kyllä luulisi kestävän. Omaan 1.9tdi PD boraan pistettiin 40 heppaa ja 60 newtonia. Se on viel semmoinen järkiviritys, että kestää vakio-osilla. Tehtaalta tulleessa autossahan on järjettömän vähän tehoa siihen verrattuna mitä pelkällä lastulla saa irti. Turvallisuutta katsos. :)
 
ei nuo nyt automaattisesti ole varmoja nuo isot firmatkaan...on ollu sellaista, ainakin saabien kanssa että on avattu softaa kun ei toimi ja huomattu että siellä on ihan rukattu esim. kulutuslukemaa ym. valheellisesti alaspäin ym...itse olen siinä onnellisessa asemassa, että käytän ns autotallipoikia ja köyhdyn 150€ ja spostilla saan vastauksen ongelmaan jos jotain ilmenee, max. noin 2 tunnissa...
 
En tajua näistä lastuhommista mitään joten kysytään.

Olen ostamassa tällaista. En kyseistä mutta about samoilla spekseillä, 83tkm ajettu, longlife, jne.

Mites tuollaiseen teholastun junttaaminen? Lastumies tottakai puhuu pelkkää hyvää, 30 kaakkia ja 80 newtonia lupailee. Onkos tossa ko. vehkeen lastuttamisessa mitään miinuspuolia odotettavissa?

Näissä kaksilitraisissa vag:n pumppusuutinkoneissa tuo turbon pakopuoli ahdistaa vakiona sen verran että kyllä siinä riskinsä on, noista jonkunverran menee noita turboja muutenkin. Tuohon on kuitenkin olemassa ratkaisu. Kuopiossa Finn-turbo muokkaa noita pakopesiä ja toinen paja ohjelmoi jolloin ahdin kestää ja tehoja tulee +200&400nm. Vääntöjä alhaalta leikkaamalla menee vielä vakiokytkimelläkin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom