Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kantsii kuitenkin ottaa huomioon, että usein ne vaparimotitkin on tehtaalta mäpätty aika "turvallisesti", eli sytkät on rauhalliset ja bensatkin usein rikkaalla. Vaihtamalla esim. E95->E98/V-Power ja kiristämällä sytkää ja laittamalla seokset optimiin (+ mahdolliset nokkien ajoitukset) saadaan monesti vaparikoneestakin ihan hyödyllistä lisätehoa.Noi lastuviritykset vaparimottiin on vähintääkin epäilyttäviä, vaparin teho on kumminkin suoraan verrannollinen siihen paljonko se moottori virtaa ja sitä ei bittinikkaroinnilla pysty lisäämään.
Nykyaikaisissa vapaastihengittävissä moottoreissa ei pelkillä säädöillä tehollisesti isoja muutoksia saada.Kantsii kuitenkin ottaa huomioon, että usein ne vaparimotitkin on tehtaalta mäpätty aika "turvallisesti", eli sytkät on rauhalliset ja bensatkin usein rikkaalla. Vaihtamalla esim. E95->E98/V-Power ja kiristämällä sytkää ja laittamalla seokset optimiin (+ mahdolliset nokkien ajoitukset) saadaan monesti vaparikoneestakin ihan hyödyllistä lisätehoa.
En tajua näistä lastuhommista mitään joten kysytään.
Olen ostamassa tällaista. En kyseistä mutta about samoilla spekseillä, 83tkm ajettu, longlife, jne.
Mites tuollaiseen teholastun junttaaminen? Lastumies tottakai puhuu pelkkää hyvää, 30 kaakkia ja 80 newtonia lupailee. Onkos tossa ko. vehkeen lastuttamisessa mitään miinuspuolia odotettavissa?