Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pistetääs nyt tällanen ketju, kun en hausta pahemmin viisastunu.
Ensiks täytyy sanoa, että ihmeitä ei (laillisilla) lisäravinteilla saada aikaan ja tämä on tiedossa, mutta silti kiinnostaisi tietää, mistä tuotteista sitä pientä ekstraa voisi saada.
Ei tarvi palautusjuomia ja muita protskuja mainostaa, keskitytään näihin muihin tehonlisääjiin.

Eli mitkä lisäravinteet ovat tutkimusten tukemia ja edelleen arvostettuja? Kreatiinihan on kestosuosikki ja siitä löytyy jo oma ketjukin, joten sen voi antaa olla.
-Beeta-alaniinin hehkutukseen olen myös törmännyt.
-HMB ilmeisesti ei nauti kummoista suosiota. Muistelisin kuitenki, että sekin olisi tutkimusten mukaan 3g:n päiväannoksella toimiva vaihtoehto.
-kaikki nuo testosteronibuusterit taitaa olla rahan haaskausta?
-onko muita?

Eli antakaas expertit updatea, jos on tietoa, kun itse en ole seurannut näitä uutisia aikoihin.

Kreatiini, beeta-alaniini, kreatinooli-O-fosfaatti, sitrulliimalaatti.. siinä muutamia toimivia. Tribulus ei lisää testoja ja arginiini ei lisää typpioksidin tuotantoa terveillä urheilijoilla.

Kiinnostaako stimulantit? Kofeiinihan on toimiva ja laillinen vaihtoehto, ja kofeiini/tauriini -kombo potkii vielä vähän paremmin. Sitten sellainen stimulantti kuin 1,3-dimethylamylamine on ilmeisesti todella tehokas, jotkut vertaavat jopa efedriiniin. Kyseinen aine on siis laillista. Tunnetaan myös mm. nimillä methylhexanamine ja geranamine. Henkilökohtaista kokemusta minulla ei kuitenkaan tuosta aineesta ole, mitä nyt olen netistä lueskellut..
Stimulantithan kyllä piristävät ja auttavat poolttamaan rasvaa, mutta niitä ei kannata kuitenkaan jatkuvasti syödä, koska niihin kehittyy toleranssi aika nopeasti. Ja noillahan on sivuvaikutuksia, joillakin aineilla kovempia kuin toisilla.. Käsien tärinä, hikoileminen, unettomuus, kohonnut syke ja verenpaine jne..

Muista laillisista ja toimivista rasvanpolttajista sitten sua saattaa kiinnostaa nämä kilpirauhasen toimintaan vaikuttavat aineet, niitä on markkinoilla muutamia. Lukemani mukaan tällaiset aineet voivat kuitenkin johtaa siihen että kilpirauhasen toiminta voi mennä aivan vituilleen. Aiheesta mulla ei paljoa ole tietoa, mutta google kyllä auttaa.

Typpioksidituotteista sitten arginiini ja sitrulliinimalaatti on aika suosittuja, samaten sellainen aine kuin epimedium. Monissa pumpinlisääjissähän noita on.

Tietyt vitamiinit ja mineraalit voivat toimia "testoboostereina", tosin eihän se vaikutus nyt hirveän suuri ole ellei satu olemaan pahemmanlaista vajausta kyseisistä aineista. Sinkin, magnesiumin ja B6-vitamiinin yhdistelmä ZMA on ainakin mainittava.. Lisäksi esim. D3-vitamiini voi vaikuttaa positiivisesti testosteronitasoihin, ja D-vitamiinin saannista on kyllä muutenkin fiksua huolehtia, koska keho ei itse pysty sitä juurikaan tuottamaan.

Sitten näitä toimivia ja toistaiseksi laillisia "harmaan alueen" aineita on aika paljon, esimerkiksi mm. Novedex XT:n vaikuttava aine ATD. Sillä on kuitenkin ilmeisesti sellaiset sivuvaikutukset että ei välttämättä kannata ottaa. Ja nämä nyt on enemmänkin roinapuolen juttuja, hormonitoimintaa kun säätelevät.

Mitä vittua hei, onkohan noi edellämainitut ihan 17 vuotiaalle soveltuvia juttuja, kantsis ehkä sun tapauksessa muutama vuos vielä mennä aika perustuotteilla..Toi geranamine/geranamine stackit ovat oikeasti aika ikäviä aineita sivareiltaan.

Melkein alkuperäiselle postaajalle suosittelen ostamaan hyvän tehonlisääjän esim No Shotgunin tai No Exploden, hyviä tuotteita missä on kaikki edellämainitut pumpinlisääjät, beta-alaniinit, aminot, tehonlisääjät/piristäjät kaikki samassa paketissa. Jälkimmäistä on vieläpä saatavilla helpommin.
Rahan suosittelen laittamaan ihan muualle kun "testobuustereihin", ZMA on ihan hyvä aine palautumiseen ja erinäkösten vajeiden paikkaamiseen sinkin suhteen.yms

Mitä vittua hei, onkohan noi edellämainitut ihan 17 vuotiaalle soveltuvia juttuja, kantsis ehkä sun tapauksessa muutama vuos vielä mennä aika perustuotteilla..Toi geranamine/geranamine stackit ovat oikeasti aika ikäviä aineita sivareiltaan.

Melkein alkuperäiselle postaajalle suosittelen ostamaan hyvän tehonlisääjän esim No Shotgunin tai No Exploden, hyviä tuotteita missä on kaikki edellämainitut pumpinlisääjät, beta-alaniinit, aminot, tehonlisääjät/piristäjät kaikki samassa paketissa. Jälkimmäistä on vieläpä saatavilla helpommin.
Rahan suosittelen laittamaan ihan muualle kun "testobuustereihin", ZMA on ihan hyvä aine palautumiseen ja erinäkösten vajeiden paikkaamiseen sinkin suhteen.yms
Miksi ei 17-vuotias voisi etsiä tietoa aivan samoista asioista kuin vanhemmatkin? Taisin tuossa mainita että mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta kyseisestä aineesta. Jos nyt muhun mennään, rasvanpolttajia en käytä koska saan rasvan palamaan ihan ilmankin ja ainoat "tehonlisääjät" mitä mulla tällä hetkellä on, ovat kreatiini, kofeiini ja No-Xplode. Kaks jälkimmäistä hommasin sen takia, koska mulla alkoi työt helvetin aikaisin enkä jaksanut treenata niiden jälkeen muuten. No-Xplodea voin suositella muillekin.

Käsittääkseni sitruuna & greippi poistavat nestettä. Kai sitä verigreippiäkin mainostetaan rasvanpolttajana jollain dieetillä, mutta tuskin keventää oloa - paitsi nesteiden irtoamisen ansiosta. Turvotukseen sitten sitä sitruunamehua muutama tippa vesilasiin ja padam, nesteet lähtevät. Nooo, ei se aivan niin helposti käy. ;)

Mulla on käytössä Fast Green Tea-kapselit. Käytän niitä lähinnä flunssasuojana ja piristeenä ennen aamulenkkiä. L-karnitiini-juomia olen juonut janoon ja mun mielestä auttoivat nälänhallinnassa. Nyt tosin en enää juo, kun maistuvat musta yököille. :jahas: Tuota vihreää teetä oon käyttänyt nyt 15 kg pudottamisen verran (yhteensä 20 kg lähtenyt), mutta kyllä ruokavalio on eniten vaikuttanut.

Käytössä ovat myös olleet CLA (5 ½ kg pudotus), kofeiinitabletit (lenkkipiristeet ;)), monivitamiini ja omega-3. Sitten käytän kilpirauhaseen erityisluvan vaativaa valmistetta, kun mulla on siis vajaatoiminta ja suomalainen tyroksiini ei käy lainkaan, vaan aiheuttaa turvotusta, väsymystä ja jopa masista - siis mulle.

Miksi ei 17-vuotias voisi etsiä tietoa aivan samoista asioista kuin vanhemmatkin? Taisin tuossa mainita että mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta kyseisestä aineesta. Jos nyt muhun mennään, rasvanpolttajia en käytä koska saan rasvan palamaan ihan ilmankin ja ainoat "tehonlisääjät" mitä mulla tällä hetkellä on, ovat kreatiini, kofeiini ja No-Xplode. Kaks jälkimmäistä hommasin sen takia, koska mulla alkoi työt helvetin aikaisin enkä jaksanut treenata niiden jälkeen muuten. No-Xplodea voin suositella muillekin.
Se on hyvä se että jää vain tiedonhaun tasolle mitä monella ei jää :) Xplode on kyllä hyvä tuote ja pelastaa meikäläisenkin reenit työpäivän jälkeen.

Millä perusteella?

Vihreä teehän virkistää, vie nälkää, ja auttaa kokonaisvaltaisesti laihtumiseen, mutta erityisesti esim. aineenvaihdunta-boostiksi on olemassa mm. pur-eh tee. Sitruunasta tulee mieleen vain joku Jennifer Lopezin ihmedieetti vetää cayannepippuria, sitruunaa ja siirappipaastolla kiloja pois ;)

Ja paastosta puhu kuka? en aavistanut että oot elämässä pelkällä vihreällä teellä :D

http://www.youtube.com/watch?v=t65YvCF9JwU

Esimerkiks tossa puhutaan EGCG:n vaikutusten maksimoinnista.

Käsittääkseni sitruuna & greippi poistavat nestettä.

Varmaan sitäkin mutta naringeeni tai 6,7 dihydrobergamottin (joita löytyy greipistä ja vissii sitruunastaki) taiplapla sinnepäin on oikeen tutkimuksissakin todettu tehostavan lääkkeiden vaikutusta jonkin vaikutuksen kautta. Verenpainelääkkeet ja greippimehu ei sovi siis yhteen (välttämättä) kuten moni muukaan ei sovi (välttämättä). Samaten kofeiinin vaikutus tehostuu noiden kautta.

Jos löytyy puhdasta naringeenia tai naringeninia tms mitä se nyt suomeksi olisikaan tablettimuodossa niin kyllä mä ottaisin valikoimaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä tää Comodo tääl moralisoi melkeen täysikäsen miehen toimia? =D Ja varmaan noista ois sen suurempaa haittaa 17v:lle ku muillekaan.

Mikä tää yleensäki aina on et jos joku alaikänen sanoo jotai ni heti jonkun pitää ottaa se kiintiö-isärooli ja olla tärkee.

Hmm.. Tuo greippimehujuttu pitää muistaa! Vanhemmillani on verenpainelääkkeet ja ainakin sitruunamehuja ovat juoneet.

Hookoo puhuu asiaa mutta täytyy vielä sen verran tarkentaa, että kyseessä ei ole automaattisesti kaikki verenpainelääkkeet, vaan laaja valikoima useita erityyppisiä lääkkeitä. Maksassa (ja muuallakin elimistössä) on laaja kirjo erilaisia entsyymeitä, jotka käsittelevät lääkemolekyylejä. Greippimehu estää niistä yhden (CYP3A4) toimintaa, mikä johtaa joidenkin lääkeaineiden hidastuneeseen poistumiseen elimistöstä. Osan lääkkeistä voi tarkistaa vaikkapa täältä, mutta varmuuden saa vasta lääkäriltä.

Se on hyvä se että jää vain tiedonhaun tasolle mitä monella ei jää :) Xplode on kyllä hyvä tuote ja pelastaa meikäläisenkin reenit työpäivän jälkeen.
Joo :) Muista valmiista treeniboostereista olen kokeillut Star Nutritionin Rapid Pumpia ku sain näytepussin sitä, ei kyllä ainakaan sillä kolmen kapselin annoksella ollut yhtään mitään vaikutusta. Tosin eihän se muistaakseni sisälläkään mitään muuta ku jonkinsortin arginiinia. Myös MRI:n kovasti kehuttua Black Powderia olen kokeillut ja ei se lähellekään yhtä toimivaa tavaraa ollut kuin No-Xplode. Jälkimmäinen herättää aivan takuuvarmasti ja pumpit kestävät pitkään.

Mitä tää Comodo tääl moralisoi melkeen täysikäsen miehen toimia? =D Ja varmaan noista ois sen suurempaa haittaa 17v:lle ku muillekaan.

Mikä tää yleensäki aina on et jos joku alaikänen sanoo jotai ni heti jonkun pitää ottaa se kiintiö-isärooli ja olla tärkee.
Kyllähän se ihan hyvä on kuitenkin tämänikäisen pysyä vielä kaukana näistä kovemmista valmisteista, esim. kun efedriinin ja ATD:n mainitsin tuossa postauksessani niin siitä saattaisi saada sellaisen käsityksen että käytän niitä mutta asia ei todellakaan ole niin :) Kuitenkin mielestäni on ihan hyvä etsiä laajasti tietoa jos haluaa oikeasti kehittää kehoaan, jotta ei menisi aivan perse edellä puuhun. Tietääpä ainakin että mitä sitä suuhunsa pistää, sillä lisäravinnemarkkinoillahan on kaikenlaista paskaa saatavilla.. Suurin osa toimimatonta, osa toimivaa ja pieni osa jopa vaarallista.

^Totta, mutta ihan samalla tavalla ne ovat epäterveellisiä hieman vanhemmallekin.

"Ei noin nuorena kannata vielä itseään myrkyttää.." -juttuja kuulee.. Miks milloinkaan kannattas?

Ja se on kyllä totta, että mitä enemmän asioista tietää niin sitä enemmän niitä osaa välttää

^Totta, mutta ihan samalla tavalla ne ovat epäterveellisiä hieman vanhemmallekin.

"Ei noin nuorena kannata vielä itseään myrkyttää.." -juttuja kuulee.. Miks milloinkaan kannattas?

Ja se on kyllä totta, että mitä enemmän asioista tietää niin sitä enemmän niitä osaa välttää

Kannattaa nyt muistaa että kyse ei ole iästä numeroina vaan että eri ikäisenä keho reagoi eri tavalla ja nuorempana sotkee helposti oman kehon kehitystä.

Itselläkin jeesaa tuo NO-Xplode aina silloin tällöin pitkän työpäivän jälkeen. Vittumaista vaan on noilla amerikkalaisilla valmistajilla tuo aineosien merkitseminen. Blend-jotain 20,000 mg, ja sitten on vitusti eri aineita. Ei oikein tiedä mitä niissä aina on ja minkä verran.

Itse käytän Jack3d nimistä tuotetta. Olen kyseisellä tuotteella saanut erittäin hyviä tuloksia treenitehoon. Mielestäni tehokkaampi kuin No explode. Onko muilla kokemuksia tästä tehonlisääjästä?

Itse käytän Jack3d nimistä tuotetta. Olen kyseisellä tuotteella saanut erittäin hyviä tuloksia treenitehoon. Mielestäni tehokkaampi kuin No explode. Onko muilla kokemuksia tästä tehonlisääjästä?

Tänään eka setin Jack3D:tä otin terästettynä 5 g citrulline malatea. 10 min meni ja alkoi iho kihelmöimään ja treenissä jaksoi painaa tosi hyvin. Eli ainakin nyt potkii. Toivottavasti elimistö ei heti totu siihen. Kokeillut olen monia (mm. Black powder, NO-Xplode, ...) ja tämä toistaiseksi ainakin tehokkain jo eka käytöllä.

Tänään eka setin Jack3D:tä otin terästettynä 5 g citrulline malatea. 10 min meni ja alkoi iho kihelmöimään ja treenissä jaksoi painaa tosi hyvin. Eli ainakin nyt potkii. Toivottavasti elimistö ei heti totu siihen. Kokeillut olen monia (mm. Black powder, NO-Xplode, ...) ja tämä toistaiseksi ainakin tehokkain jo eka käytöllä.

Sama täällä, jack3d on toiminut parhaiten. Minkälaisilla annoksilla porukka on tota ottanut? Itselläni ainakin pari mitallista on antanut potkua kovaan reeniin.

Suositut

Back
Ylös Bottom