Tehokasta rasvanpolttoa?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pitkän aikaa anonyyminä palstaa katseelleena ajattelin nyt rohkaistua askeltamaan itseni sisälle oikeista "vakijäsenenä" ja sitten kysellä tälläistä kummaa...

Mikä on tehokkain tapa saada ylimääräinen rasva palamaan?

Tällä hetkellä treenaan aika paljolti aerobis-painotteisesti, eli juoksua ja pyöräilyä (rullaluisteluakin heti kun saan hommattua rullaluistimet jotka suostuu istumaan mun jalkoihin)
pyöräilyä tulee vähintää 10km päivä (ylämäkipainotteista) ja lenkkeiltyä sellasia reiluja tunnin lenkkejä pari kolmekertaa viikossa.
Salilla käynnin aloitin muutama viikko sitten (mä toimin PT:ksi opiskelevan ystävän harjoituskappaleena) ja aluksi sitten todettiin että parempi harjoitella kiertoharjoittelumuotoisesti kolme kertaa viikossa kohtalaisilla painoilla.

Siltä pohjalta nyt ajattelin udella että mitähän sitä vielä keksisi?

Tässä hieman minun tietojani rasvanpoltosta - kokeneemmat voisivat vielä kommentoida:

- aamuaerobinen tyhjällä vatsalla potkasee rasvanpolton tehokkaasti käyntiin. Eli ennen aamiaista liikuntaa, monet suosivat kävelyä ulkosalla esim. puoli tuntia. Itse painun aamuspinningiin. Jos poljet pyörällä työmatkat niin syö aamiainen vasta töissä.

- salitreenin jälkeen 30 min kevyttä kuntopyöräilyä tms. liikuntaa rasvanpolttosykkeellä 110-130.

- thermogeenisistä pillereistä voi olla apua - nostavat kehon lämmöntuotantoa, nopeuttavat aineenvaihduntaa jne. Myös pelkkä kofeiini auttaa tässä (kuppi mustaa kahvia ennen aamuaerobista) jos et halua turvautua pillereihin.

- ruokavalion tsekkaamista esim. niin että syöt hiilarit aamupainotteisesti ja illemmalla sitten enempi protskua. Todella tehokasta yhdistettynä aamukuntoiluun (yön jälkeen kehon hiilarivarastot ovat valmiiksi tyhjät kun illalla popsittu vain protskua).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom