Olen 170cm/65kg, tavoitteenani on ollut saada löysä kroppa trimmiin. Olen a-vartaloinen eli ylimääräistä on erityisesti lantiolla ja jaloissa, mutta myös käsivarsissa.
Olen liikkunut säännöllisesti n. puolen vuoden ajan. Kaipaisin neuvoja siitä miten saisin lisää tehoa treenaukseen, kun tuntuu että tuloksia ei oikein näy (senttejä on lähtenyt vain 1-2 eri puolilta kroppaa.) En oikein osaa koostaa itselleni sellaista ohjelmaa että saisin tuloksia aikaan. Nyt viikko-ohjelmani on suunnilleen tällainen:
ma: puntti/yläkroppa
ti: vp
ke: kävely/sauvakävely 5km
to:combatic
pe: astanga-jooga
la:puntti/alakroppa+ hölkkälenkki 15min
su:vp
Yläkroppa:
Hauiskääntö 3x7x7kg
Ranskalainen punnerrus 3x10x3,5
Penkkipunnerrus 3x8x20kg
Vinopenkki 3x6x14
Kulmasoutu 3x10x10
Pystypunnerrus 3x8x5 kg
Vipunosto taa 3x8x4kg
Alakroppa:
Kyykky 3x8x20kg
SJMV 3x10x20kg
Pohje 3x10x20kg
Kyljet 2x3x10x10kg
Vatsat teen kumpanakin punttitreenikertana.
Mikä ohjelmassani on hyvää/huonoa? Liikaa/liian vähän? Onko punttitreenissä korjattavaa? (itse rakennettu ohjelma, onko ok?)
Olen kyllä tyytyväinen siihen että liikunnasta on tullut kivaa ja että yläkropan punttitreenissä olen saanut lisättyä ihan kivasti painoja, mutta kaipaisin myös näkyviä tuloksia, kun tuntuu että käytän nykyään vapaa-ajastani niin ison osan liikkumiseen. Olen saanut vain muutamia senttejä pois kropasta ja reisissä, lantiolla ja alleissa on todellakin vielä ihraa. Lihaserottuvuus ei ole hyvä kun on läskiä lihasten päällä. Miten saisin treeniä tavoitteellisemmaksi? Mitä pitäisi tehdä toisin että tuloksia alkaisi näkyä?
Olen liikkunut säännöllisesti n. puolen vuoden ajan. Kaipaisin neuvoja siitä miten saisin lisää tehoa treenaukseen, kun tuntuu että tuloksia ei oikein näy (senttejä on lähtenyt vain 1-2 eri puolilta kroppaa.) En oikein osaa koostaa itselleni sellaista ohjelmaa että saisin tuloksia aikaan. Nyt viikko-ohjelmani on suunnilleen tällainen:
ma: puntti/yläkroppa
ti: vp
ke: kävely/sauvakävely 5km
to:combatic
pe: astanga-jooga
la:puntti/alakroppa+ hölkkälenkki 15min
su:vp
Yläkroppa:
Hauiskääntö 3x7x7kg
Ranskalainen punnerrus 3x10x3,5
Penkkipunnerrus 3x8x20kg
Vinopenkki 3x6x14
Kulmasoutu 3x10x10
Pystypunnerrus 3x8x5 kg
Vipunosto taa 3x8x4kg
Alakroppa:
Kyykky 3x8x20kg
SJMV 3x10x20kg
Pohje 3x10x20kg
Kyljet 2x3x10x10kg
Vatsat teen kumpanakin punttitreenikertana.
Mikä ohjelmassani on hyvää/huonoa? Liikaa/liian vähän? Onko punttitreenissä korjattavaa? (itse rakennettu ohjelma, onko ok?)
Olen kyllä tyytyväinen siihen että liikunnasta on tullut kivaa ja että yläkropan punttitreenissä olen saanut lisättyä ihan kivasti painoja, mutta kaipaisin myös näkyviä tuloksia, kun tuntuu että käytän nykyään vapaa-ajastani niin ison osan liikkumiseen. Olen saanut vain muutamia senttejä pois kropasta ja reisissä, lantiolla ja alleissa on todellakin vielä ihraa. Lihaserottuvuus ei ole hyvä kun on läskiä lihasten päällä. Miten saisin treeniä tavoitteellisemmaksi? Mitä pitäisi tehdä toisin että tuloksia alkaisi näkyä?