Teenaustavoite - 2 vuoden väännöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaminari
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tässäpä lähtee ensimmäinen ja todennäköisesti viimeinen threadi minkä teen. Jos tämä on jossain foorumin säännöissä laskettavissa roskaamiseksi, eikun pois vaan. Ajattelin että onpahan jotain mihin sitten katella, postailla ja saatanpa saada vielä jotain parannuksiakin aikaiseksi kritiikin kautta.

Eli ensimmäinen Mass-blast tonkka tuli postissa ja laskeskelin että se on ensimmäinen niistä noin 30:stä jotka tulen ryystämään napaani. Eli seuraavaksi kahdeksi vuodeksi on tavoitteet tarkoitus asettaa.

Tämän hetken tilanne:

Painoa on noin 93 kg ja sikspäkki näkyy. En tarkemmin ole mitään rasvoja mittaillut, mutta olen ollut pulskemmassakin kunnossa vähemmällä lihasmassalla 98 kg.

Ajattelin ottaa voiman mittaamiseen ne perusmittapuut, eli kyykky, mave ja penkki. Hauiskäännöissä tavoite on sarjapainojen (5x,10x,15x) saaminen 30+ kg (nyt 20+) ja ojentajissa ranskalaisten 10 x johonkin 80 kg (nyt siinä 45 kg aika räkäsellä tekniikalla).

Eli:

Kyykky 1 x 150 kg ----> 1 x 200
Mave 1 x ??? (veikkaan 160 kg) ----> 250 kg
Penkki 1 x 115 kg ----> 150 kg ( Edit: tuo on sitten solttupenkki.)

Paino olis tarkoituksena saada sellaset 15 kg korkeemmalle eli 110 kg tuntumaan, miksei ylikin. Ja siitä sitten tiputtaa tuossa 2 vuoden päästä kesäksi kuntoon johonkin 100-105 kg (pysyvästi.) Kaloreita olisi tarkoitus vejellä se 3500 + kcal päivässä, en aio ruveta elämääni pyörittämään niiden ympärillä ja jos ei mahaan mahdu niin saatan parina päivänä vedellä alle tuon. Jos taas mössöt maistuu niin vedän yli. Pari massajuomaa ja pari herajuomaa päivässä ja ruokana punaista lihaa + riisiä, pastaa tai perunaa, aamulla ruisleipää ja juustoa tahi kaurapuuroa. Koitan pysyä hitaissa hiilareissa (ruista ja kauraa) paitsi tuon massajuoman osalta, jota vetelen palkkariksi.

Tähän aikarajaan on otettu huomioon mahdolliset sairastumiset yms. Kuolema ja neliraajahalvaus saattavat hieman haitata toimintaa. Jos kehitys tapahtuu nopeammin ja tulokset nousevat, niin mikä ettei. Mihinkään miestä vahvempaan en aio koskea, en kehittymis- enkä päihtymismielessä.

Saapa nähdä miten äijän käy. :whip:

Muista päivitellä tätä aina välillä, että missä mennään. Näitä projekteja on mukava lueskella, onnee matkaan. :)

erkkil_ sanoi:
Muista päivitellä tätä aina välillä, että missä mennään. Näitä projekteja on mukava lueskella, onnee matkaan. :)

Tarkoitus on n. 1 kk välein päivitellä.

Mulla on muuten aika sama tilanne. 28 tuli just mittariin ja kolmekymppisenä pitäisi olla iskussa. Meillä on melkein identtiset mitat, tulokset ja tavoitteetkin. Mulla on tosin fläsäeikkaa sen verran, että sikspäkki ei todellakaan näy. Pitää vaan olla tiukkana ja vähän vähentää puolen vuoden treenitaukoja.

Miks ihmeessä siihen 100-105 kg kuntoon sitten aiot tyytyä?

Grosskopf sanoi:
Miks ihmeessä siihen 100-105 kg kuntoon sitten aiot tyytyä?

Meinasin että coopperissa 3000 m vois olla sellanen hyvä kanssa pitää (tämä ei kyllä kuulu siihen mihin tähtään. Jos ei mene niin ei väkisellä. ).
Katotaan nyt se 2 vuotta ekana että miltä näyttää. Tällä hetkellä olen mielestäni sopusuhtanen joten sellanen sopusuhtasuuden yläkantti mun pitusella tyypillä vois olla tuo. Ei liikaa lihasta, muttei ihan tuulessa heilu kuitenkaan. 100 - 105 kg lihasta suht vähällä rasvalla kyllä näkyy jo päällepäin.

Kaminari sanoi:
ojentajissa ranskalaisten 10 x johonkin 80 kg (nyt siinä 45 kg aika räkäsellä tekniikalla).

Eli ranskalaisissa 10*80. tuplaat miltei reenipainosi. Muissa liikkeissä kolmannes lisää mutta ranskiksissa tuplat?

Onnea matkaan, mutta ihan tosi 80*10 on älytön rauta, neutraalikaan ei saa nätillä tekniikalla moisia, sellaisia puoliksikapeitapenkkejä voit saada, mutta toi on vitun kova nätiksi kympiksi. Sanoisin niillä ojentajilla penkattavan jo 220-240.

RRKalle sanoi:
Eli ranskalaisissa 10*80. tuplaat miltei reenipainosi. Muissa liikkeissä kolmannes lisää mutta ranskiksissa tuplat?

Onnea matkaan, mutta ihan tosi 80*10 on älytön rauta, neutraalikaan ei saa nätillä tekniikalla moisia, sellaisia puoliksikapeitapenkkejä voit saada, mutta toi on vitun kova nätiksi kympiksi. Sanoisin niillä ojentajilla penkattavan jo 220-240.

Vittu mä katoin kans tota ranskista että ei voi olla ku virhe..

Ainakin jos vertaa noita muita tavoitetuloksia (eritoten penkkiä).

Jokatapauksessa onnea koitokseen :thumbs:

RRKalle sanoi:
Muistan kun alottelin salireeniä ja yks äijä teki ranskalaisia z-tangolla (n 12.5kg) ja sitte kummallakin puolella 20kg+15kg..mä olin ihan wtf...mähän olin kova jätkä juur sain 80kg penkistä ylös ja toinen tekee sillä ranskalaisia..no way joku huijaa

RRKalle sanoi:

Kappas joo. Voihan tuo olla vähän liikaa. Ajattelin lähinnä niin että pistän nyt ojentajatavoitteeksi jotain sen tarkemmin ajattelematta. Ihan kun olisin nähnyt parin tyypin vetelevän 80 kg ojentajia suht helpon näkösesti tuolla salilla. Olihan niissä tyypeissä tuota lihastakin, mutta minun ranskalaisten vääntö on aika uus tuttavuus ja 45 menee, joten ajattelin että se heilahtaa nopeasti ylöspäin kun tukilihaksisto tottuu.

Kaminari sanoi:
Kappas joo. Voihan tuo olla vähän liikaa. Ajattelin lähinnä niin että pistän nyt ojentajatavoitteeksi jotain sen tarkemmin ajattelematta. Ihan kun olisin nähnyt parin tyypin vetelevän 80 kg ojentajia suht helpon näkösesti tuolla salilla. Olihan niissä tyypeissä tuota lihastakin, mutta minun ranskalaisten vääntö on aika uus tuttavuus ja 45 menee, joten ajattelin että se heilahtaa nopeasti ylöspäin kun tukilihaksisto tottuu.

En tiedä, voi olla että pojat teidän salilla on pirun vahvoja. Mutta mun YT on nyt noin 100 kiloa enemmän kun toi sun tavote, ja aika vahvat ojentajat, saan kympin ranskiksia varmaan 70 kilolla. Tosin en tee ranskalaisia oikeastaan ollenkaan, mutta silti.

En kyllä mahdottomaksikaan sano, muta kannattaa tarkistaa penkkitavotetta ylöspäin siinä tapauksessa.

RRKalle sanoi:
E

Onnea matkaan, mutta ihan tosi 80*10 on älytön rauta, neutraalikaan ei saa nätillä tekniikalla moisia, .
älä puhu moista kun et tiiä. 80 tuntuu kevyeltä ja sillä kyllä pystyy tekee uber puhtaita, 90 ja sen yli mentäessä alkaa painamaan perkeleesti ja 100 ja sen yli vielä enempi on tyyli mikä tahansa. tuo +10kg:n lisäys tuossa rautamäärässä tuntuu käsittämättömän suurelta ja toistot rupeaa tippumaan aika radikaalisti.

RRKalle sanoi:
En tiedä, voi olla että pojat teidän salilla on pirun vahvoja.

No joo. Ei ne nyt mitään "poikia" ollut. Huoponen siellä vääns sen yhen vanginvartijan kanssa.

Doing doing ja diu diu. Nyt kyllä joutuu tämän threadin alkuun palaamaan. Olen nimittäin onnistunut viimeaikoina kohentamaan tuloksia lähinnä tupakoinnissa, viinanjuonnissa ja naisissa noin Belmondolaisittain. Nyt kuitenkin palasin taasen arkeen, aion lopettaa kaiken moisen terveydelle haitallisen irstailun ja keskittyä niihin tavoitteisiin joita olen itselleni asettanut. Eli ei muuta kun mass-blastit tilaukseena ja takaisin ladulle.

Mainittakoon että paino on tippunut 4 kg takaisin tuohon 91 kg ja tulokset tulleet alas myös ihan kiitettävästi. En ole oikein syönyt kunnolla, noin joka toinen päivä lämpimän aterian ja viikonloput ihan läpeensä kännissä, jopa sunnuntainkin kerran tuossa kun ahisti hitusen.

Kaminari sanoi:
Doing doing ja diu diu. Nyt kyllä joutuu tämän threadin alkuun palaamaan. Olen nimittäin onnistunut viimeaikoina kohentamaan tuloksia lähinnä tupakoinnissa, viinanjuonnissa ja naisissa noin Belmondolaisittain. Nyt kuitenkin palasin taasen arkeen, aion lopettaa kaiken moisen terveydelle haitallisen irstailun ja keskittyä niihin tavoitteisiin joita olen itselleni asettanut. Eli ei muuta kun mass-blastit tilaukseena ja takaisin ladulle.

Mainittakoon että paino on tippunut 4 kg takaisin tuohon 91 kg ja tulokset tulleet alas myös ihan kiitettävästi. En ole oikein syönyt kunnolla, noin joka toinen päivä lämpimän aterian ja viikonloput ihan läpeensä kännissä, jopa sunnuntainkin kerran tuossa kun ahisti hitusen.

No tämähän alkoi hyvin!

Ei sunkas, viina on hyvää ei siitä mihinkäään pääse. Mä voisin väsätä itelleni samanlaisen tavotearsenaalin, kun munkin tulokset on lähes identtiset sun kanssa. Tosin kahden vuoden päähän en sitä vie, ennemminkin kuukausista puhutaan.

Hoku sanoi:
No tämähän alkoi hyvin!

Ei sunkas, viina on hyvää ei siitä mihinkäään pääse. Mä voisin väsätä itelleni samanlaisen tavotearsenaalin, kun munkin tulokset on lähes identtiset sun kanssa. Tosin kahden vuoden päähän en sitä vie, ennemminkin kuukausista puhutaan.

Onhan se viina hyvää, se vaan on vikana että oon vähän ehkä liiankin hyvä vetämään sitä. Ei noin nuori kaveri välttämättä tarvi vielä vuosien tavoitteita kun sattuu ja tapahtuu vaikka mitä vielä (Tai sitten ei, mistäpä minä mitään tietäsin kun en mistään mitään tiedä.), eikä se toki ole kovin järkevää allekirjottaneellekaan kun ei tiedä mistä puusta sitä ittensä aina löytää, mutta nämä pitääkin ottaa huomioon ja jos ei ehkäistä niin ainakin koittaa kammeta takasin. Tosiasia on se että kuukauden tässä olen ollut treenaamatta ja kyllä se takaraivossa kolkuttelee ja tiedossa on että moinen vaihtokauppa on huono. Nyt kyllä suuntaan itekkin tuonne 2-4 kk päähän. Koitan vastustella houkutuksia nimittäin. Kesä on hirmuista aikaa.

Laittelen taas kuukauden piästä sitten isompaa viestiä että missä mennään.

Back
Ylös Bottom